Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:vaihtelu virkistää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:niin ja sit on hyvä tapa päästä eroon niistä jotka vittuilee. ne ei aina tajuu että on vaihtanu nikkiä. :kieh: B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:niin ja sit on hyvä tapa päästä eroon niistä jotka vittuilee. ne ei aina tajuu että on vaihtanu nikkiä. :kieh: B)
Aika moni on vaihtanut siksi, että on itse päästellyt sammakoita suustaanJaa, palstatauon jälkeen taidankin tarkistaa, onko eräs musta muuttanut nikkiään aiheutettuaan närää kirjoittelemisillaan vai onko pitänyt "vain" taukoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:niin ja sit on hyvä tapa päästä eroon niistä jotka vittuilee. ne ei aina tajuu että on vaihtanu nikkiä. :kieh: B)
Aika moni on vaihtanut siksi, että on itse päästellyt sammakoita suustaanJaa, palstatauon jälkeen taidankin tarkistaa, onko eräs musta muuttanut nikkiään aiheutettuaan närää kirjoittelemisillaan vai onko pitänyt "vain" taukoa
![]()
no mun suusta ei kyllä sammakoit tuu. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lela Pala Tute:Ja on tässä sekin puoli, että joku saattaa lukea kommentin ilman etukäteismielikuvaa, vieraan nikin kirjoittamana. Voi joku ennakkoluulokin murtua, ennen, kuin huomaa, että uuden nikin takana on vanha persoona ja vanhat mielipiteet.
Vähän sama juttu, kuin "parasta ennen"-päivämäärän muuttaminen: tuoreutetaan:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lela Pala Tute:Ja on tässä sekin puoli, että joku saattaa lukea kommentin ilman etukäteismielikuvaa, vieraan nikin kirjoittamana. Voi joku ennakkoluulokin murtua, ennen, kuin huomaa, että uuden nikin takana on vanha persoona ja vanhat mielipiteet.
Vähän sama juttu, kuin "parasta ennen"-päivämäärän muuttaminen: tuoreutetaan:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:niin ja sit on hyvä tapa päästä eroon niistä jotka vittuilee. ne ei aina tajuu että on vaihtanu nikkiä. :kieh: B)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:niin ja sit on hyvä tapa päästä eroon niistä jotka vittuilee. ne ei aina tajuu että on vaihtanu nikkiä. :kieh: B)
![]()
Oho, haku antoikin sellaisen tuloksen kuin epäilinkinNoo, onhan se kätevää syytellä MUITA =)
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:miks ei pitäis jos ite on syytön.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:miks ei pitäis jos ite on syytön.
![]()
Usko huvikses etten ala jankuttaa, mulla on parempaakin tekemistä. Entä sinulla? =)
Kukas sä oot? My Selene?Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:niin ja sit on hyvä tapa päästä eroon niistä jotka vittuilee. ne ei aina tajuu että on vaihtanu nikkiä. :kieh: B)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mä enää pysy perässä kuka on kuka,muutenkin vähän enää täällä palstailen :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileksä mielestäsi vähän? *pyrsk*
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileksä mielestäsi vähän? *pyrsk*
No,paljonko mä sun mielestä palstailin tällä viikolla?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED:Minä tein sen jälleen!
*nauraa kippurassa*