Miksi pinnasängyn reunapehmusteet ovat sikahintaisia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *-*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*-*

Vieras
Tekisi mieli ostaa vauvan pinnasänkyyn samansarjan verhokatos ja pinnasuoja. Niistä saa pulittaa yhteensä melki 100?. Oon kattellut kirppiksiltä ja huutonetistä yli kuukauden mutta ei mitään sopivaa ole löytynyt :-(. Mikä ihme niissä maksaa?????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
esim nää pikku-piian tuotteet on tosi kalliita, enkä ole kyllä edeullisempiakaan löytänyt

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/1678/pl

Noh onhan toi halpa verrattuna Marimekon reunapehmusteeseen...mikä mun typyllä oli vauvana...mut tosi kallis Pikku.Piiaks..mun mielest

Muistutuksen sana Pikku-Piian reunapehmusteista; vaihtakaa ihmeessä heti uutena jo ne kiinnitysnauhat, purkautuvat nimittäin katkeamattomana ohuena ja kovana lankana käytössä. Meillä kuopus oli vauvana saanut ranteen ympärille tuota purkautunutta kiinnitysnauhaa niin että jouduin saksilla leikkaamaan yöllä irti, tytön käsi oli jo ihan sininen :|

ostin itse joskus esikoiselle ikeasta poistopisteestä ihan valkoisen pinnäsängynreunuksen parilla eurolla...päällystin sen itse mieleisellä kankaalla...eipä tullu paljon hintaa...

lähimpään ikeaan on 200 kilsaa matkaa, joten en viitti ihan turhan takia lähtee katteleen jos ei löydykkään. Harmittaa ihan älyttömästi noi lastentarvikeliikkeiden hinnat :-(

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Muistutuksen sana Pikku-Piian reunapehmusteista; vaihtakaa ihmeessä heti uutena jo ne kiinnitysnauhat, purkautuvat nimittäin katkeamattomana ohuena ja kovana lankana käytössä. Meillä kuopus oli vauvana saanut ranteen ympärille tuota purkautunutta kiinnitysnauhaa niin että jouduin saksilla leikkaamaan yöllä irti, tytön käsi oli jo ihan sininen :|

Hui... :( Eli kalliskaan ei ole automaattisesti se paras!!

mulla kävi hyvä tuuri kun kiertelin lastentarvikeliikkeitä. löysin Brion täyspitkän pinnasuojan ovh. 48e joka oli ensin alennettu 30euroon ja oli vielä sen jälkeen laitettu -50% alekoriin eli maksoin siitä 15e. kyllä kannatti etsiä vähän pidempään. :)

ikeassa on kohtuuhintasia, sieltä löytyy myös niitä verhosysteemejä. toinen on muistaakseni tarjoustalosta sellanen nalle puh setti, siinä sellanen torkku peitto, pussilakana,tyynyliina, lakana ja se reunapehmuste, aikoinaan makso 50e koko satsi...

lähimpään ikeaan on 200 kilsaa matkaa, joten en viitti ihan turhan takia lähtee katteleen jos ei löydykkään. Harmittaa ihan älyttömästi noi lastentarvikeliikkeiden hinnat :-(

Eikö ikeasta voi tilata? Vai oisko joku tuttu asumassa Ikean lähellä ja hakis sinulle suojan?

Mä tein itse. Eli hommasin käytetyn reunapehmusteen (löytyy mm. kirpparilta tai kysy tutuilta) ja sitten ostin kaunista puuvillakangasta ja päällystin pehmusteen. Todella helppoa kun voi katsoa nauhojenkin paikat käytetystä pehmusteesta. Verhokin on superh helppo. Katso valmiiden verhojen mitat jostain nettikaupasta tai huutiksesta ja sitten vaan yksi leveä kangas johon ylhäälle ompelet kujan verhopidikkeelle. Helman leikkaat vähän kaarevaksi ja lisäät reunaan röyhelön jos sellaisen haluat. Sitten ostat käytetyn verhotangon. Ja avot :) Tällä periaatteella voi tehdä useammankin setin ja saa yhteen sointuvan. Myös lakanoita kandee tehdä samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Hui... :( Eli kalliskaan ei ole automaattisesti se paras!!

Juu, tuuria oli ettei ollut saanut kaulan ympärille sitä :o
Ja kun valitin Pikku-Piian asiakaspalveluun (pehmuste sentään maksoi 46e lastentarvikeliikkeessä..) niin ei edes pahoitteluviestiä tullut takaisin :/

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Eikö ikeasta voi tilata? Vai oisko joku tuttu asumassa Ikean lähellä ja hakis sinulle suojan?

ikeassa on joitain postitse myytäviä tuotteita mutta nuo pinnasängyn pehmusteet ei kuulu niihin :/

Yhteistyössä