Miksi Pikku-Myy???

• Viestiketjun aloittaja iso-myy
  • Ensimmäinen viesti
iso-myy
Sanokaas miksi Pikku-Myy on niin suosittu muumihahmo? Sehän on tosi ärsyttävä. Kiusaa ja nimittelee muita, käyttää muita hyväkseen ja suorastaan alistaa esim. Nipsua. Olisi tosi rasittava "ystävä". Mitä hienoa tuollaisessa tyypissä on?

Ope
Alkuperäinen kirjoittaja iso-myy:
Sanokaas miksi Pikku-Myy on niin suosittu muumihahmo? Sehän on tosi ärsyttävä. Kiusaa ja nimittelee muita, käyttää muita hyväkseen ja suorastaan alistaa esim. Nipsua. Olisi tosi rasittava "ystävä". Mitä hienoa tuollaisessa tyypissä on?
Myy on mahtava anarkisti!

Moni samaistuu.. ja se on sellainen hahmo että moni hakee Myyn kautta hyväksyntää ja myötätuntoa omaa vajaavaisuuttansa kohtaan. Mä en kyllä samaistu :D *wirn* :p

Mulle se joenrannalla kalastelija on mun hahmo.

vuh
Samaa oon miettinyt ap:n kanssa. Ja ihmetellyt, miksi monet haluaa myymäisen lapsen! Mä en kestäis, jos kotona asuis tollanen särmähäärä. Ehkä mä sitten ite oon kamala nössö! :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä:
Ketään muumihahmoa ei voi varauksettomasti pitää idolinaan :) kaikilla niillä on huonot puolensa. Ihan kuin oikeilla ihmisillä... Tove Jansson oli viisas nainen.
Jep, hyviä ja huonoja ominaisuuksia. Niissä alkuperäisissa muumeissa Pappa istui nuoruudessaan rannalla polttelemassa pössyä, ei taida telkkarista näkyä sellaista jaksoa nykyään :p

vuh
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Ketään muumihahmoa ei voi varauksettomasti pitää idolinaan :) kaikilla niillä on huonot puolensa. Ihan kuin oikeilla ihmisillä... Tove Jansson oli viisas nainen.
Jep, hyviä ja huonoja ominaisuuksia. Niissä alkuperäisissa muumeissa Pappa istui nuoruudessaan rannalla polttelemassa pössyä, ei taida telkkarista näkyä sellaista jaksoa nykyään :p
Alkuperäisissä Muumi-sarjakuvissa käytetään LSD:täkin! :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäisissä Muumi-sarjakuvissa käytetään LSD:täkin! :D
Ne oli kyllä LBJ-pillereitä.

Yhteistyössä