Miksi pestä kädet vessassa käynnin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuh jos joutuu kakkoselle julkises. Ni sit vuoraan sen pytyn istuimen joka kohasta paperilla. Aijaa et naisetkin törkyilee vessas mulla aina mielikuva et ne täysin puhtaita. Ravintola vois palkata siivoojan joka käy vähän välii siivoomas paikat. Tai sit jos julkises vessas on vettä ni sit kuumalla vedellä pesen sen istuomen kunnolla ja saippualla.

Joo se kannattaa aina!

Kuten sanottu, tietyssä vaiheessa iltaa saattaa olla sotkua ja naisten jalkineiden pohjissa tarttuu vessapaperin paloja sitten ulos mentäessä,, ei kovin eleganttia 😂 Tosin en tiedä nykymeiningistä, mun juhlinta-ajoista on niin kauan.

Joo se kannattaa aina!

Kuten sanottu, tietyssä vaiheessa iltaa saattaa olla sotkua ja naisten jalkineiden pohjissa tarttuu vessapaperin paloja sitten ulos mentäessä,, ei kovin eleganttia 😂 Tosin en tiedä nykymeiningistä, mun juhlinta-ajoista on niin kauan.
Aijaa et sihti niin hukassa et paperit menee pitkin lattioita ja sit ei ees huomaa sitä. Ootpa ollu joskus sitten tuiterissa. Hmm mä en muista et miesten vessassa olisi tuota paperia lattiolla tai miesten jaloissa ootko sä huomannu koskaan miesten jaloissa veski paperia? Onko tehny edes mieli joskus taas käydä jossain baarissa joraamassa?