Miksi persunuoret vihaavat naisia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkaako persut ateisteiksi, koska kirkon piireissä on äärilaidalla kulkevia?

Miksei persut osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin?
Miksi persujen pitäisi vastata yksinkertaisiin kysymyksiin? Onko persuilla joku vastausvelvollisuus, josta en ole tietoinen? Henkilökohtaisesti en ole persu, vaan ihan vain äänestäjä, mutta omasta puolestani voin vastata, että yleensä en jaksa tyhmiin kysymyksiin aina vastata.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Miksi persujen pitäisi vastata yksinkertaisiin kysymyksiin? Onko persuilla joku vastausvelvollisuus, josta en ole tietoinen? Henkilökohtaisesti en ole persu, vaan ihan vain äänestäjä, mutta omasta puolestani voin vastata, että yleensä en jaksa tyhmiin kysymyksiin aina vastata.
Ajattelin, että se olisi helpointa persuille, yksinkertaiset kysymykset. Vastausvelvollisuus? Sitä täällä viher-vassari-oletetuilta keskustelijoilta aina tivataan persujen toimesta, mutta eivät siis vastaa itse mihinkään.

eli palvele-persua-heti-tai-itku-tulee.

Ja juurihan vastasit tyhmänä pitämääsi kysymykseen.. vaikka aiheen vierestä öyhöttämällä. Miten meni niinkuin omasta mielestä?
 
vierailija
Kikkeli ei vaikuta mitenkään virkaminään. Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö kikkeliä olisi olemassa.
Miten sukupuolielinten olemassaolo nyt sinun mielestäsi muodostaa vastauksen tähän kysymykseen?

Ensin sanot, että värkeillä ei ole väliä, mutta sitten, että ihminen on ensisijaisesti sukupuolensa, nainen on nainen... ja hoitaa sitä virkaansa sen mukaan/ tai virkaminä muodostuu sen mukaan.
 
vierailija
Suomen koko yhteiskunta ja lainsäädäntö perustuu kristilliseen kösitykseen, ja sen takia täällä voi asua ja elää myös ateistit. Monissa maissa ateismi on kiellettyä ja siitä voi saada jopa kuolemantuomion.

En ole maininnut, että feminismi on liian jyrkkää, vaan että se ei edusta tasa-arvoa.
Ei minua kiinnosta, voiko ateistit elää ja missä. Minua kiinnostaa se, että jos kerran persut irtisanoutuvat feminismistä, koska se on heidän mielestään ääriliike, joka ajaa naisten ylivaltaa, mikä on todellisuudessa jokin pieni feministinen joukko, koska feminismi tarkoittaa tasa-arvoa, miksi se ei päde myös uskonnollisiin asioihin.

Mutta älä nyt vastaa tähän enää, koska et selvästi osaa muuta, kuin puhua itsestäsi tai aiheen vierestä.
 
vierailija
Juu, olivat julkaisemassa jo sangen "tasa-arvoista" kirjaa. Valehtelivat kirkkain silmin, etteivät olleet sitä lukeneet. Järjestetään muka juhlava kirjanjulkistamistilaisuus ja sitten kun sieltä paljastaa täysi määrä p..kaa, niin hupsista, kirkkain silmin kerrotaan, ettei olla kirjaa luettu.
Jeps. Näinhän se menee. Ensin pukataan kakka tuulettimeen ja sitten sanotaan, etten se minä ollut.
 
Ei minua kiinnosta, voiko ateistit elää ja missä. Minua kiinnostaa se, että jos kerran persut irtisanoutuvat feminismistä, koska se on heidän mielestään ääriliike, joka ajaa naisten ylivaltaa, mikä on todellisuudessa jokin pieni feministinen joukko, koska feminismi tarkoittaa tasa-arvoa, miksi se ei päde myös uskonnollisiin asioihin.

Mutta älä nyt vastaa tähän enää, koska et selvästi osaa muuta, kuin puhua itsestäsi tai aiheen vierestä.
Feminismi ei tarkoita tasa-arvoa. Monissa uskonnoissa on se ongelma, että ääriliikkeillä on merkittävä valta. En tiedä, onko näin feminismin piirissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Feminismi ei tarkoita tasa-arvoa. Monissa uskonnoissa on se ongelma, että ääriliikkeillä on merkittävä valta. En tiedä, onko näin feminismin piirissä.
Tiedoksi sulle: feminismi ei ole uskonto. Wikipediassa feminismi on määritelty näin:

"Feminismi on sosiaalisista ja poliittisista liikkeistä sekä ideologioista koostuva kokonaisuus, joita yhdistää yhteinen päämäärä: saavuttaa poliittinen, taloudellinen, henkilökohtainen ja sosiaalinen sukupuolten tasa-arvo"

Eli naisten ylivallan ajaminen ei ole feminismiä, se on sitten jotain muuta.

Itse olen sitä mieltä, että joissakin asioissa Suomessa naisissa on parempi asema kuin miehillä. Näissä asioissa miesten asemaa pitäisi parantaa. Mutta maailmanlaajuisesti naisen asema on vielä monissa maissa aika heikko, siellä haasteet ovat kyllä nimenomaan naisten aseman parantamisessa. Pikkuhiljaa nämä asiat muuttuu, ei voida edes olettaa että kaikki tapahtuisi käden käänteessä. Ja tosiaan minä uskon, että ainakin Suomessa, oikeanlainen feminismi on myös valtaosan miehistä etu.
 
vierailija
Ajattelin, että se olisi helpointa persuille, yksinkertaiset kysymykset. Vastausvelvollisuus? Sitä täällä viher-vassari-oletetuilta keskustelijoilta aina tivataan persujen toimesta, mutta eivät siis vastaa itse mihinkään.

eli palvele-persua-heti-tai-itku-tulee.

Ja juurihan vastasit tyhmänä pitämääsi kysymykseen.. vaikka aiheen vierestä öyhöttämällä. Miten meni niinkuin omasta mielestä?
Yleensä en jaksa vastata tyhmiin kysymyksiin. Tällä kertaa jaksoin. Mielestäni meni ihan hyvin. Ja mitä tuohon muuhun höpinääsi tulee, niin väärässähän sinä taas olet. Kyllä se on niin, että se on se kuuluisa vihervasemmisto, joka on linkkiä aina kysellyt ja jopa siihen mittaan, että siitä on tullut yleinen vitsi. Tällä on ihan selvä historiallinen taustakin olemassa eli tiedostavissa piireissä opetettiin aikanaan ihmisiä sotkemaan väärinajattelevien keskusteluja ja yksi tärkeimmistä aseista siinä oli ns. kyselyikä-tekniikka. Se on kuulunut vihervasemmiston arsenaaliin internetin alkuajoista lähtien. Silakkatekniikoita kauan ennen silakkaliikettä.
 
vierailija
Yleensä en jaksa vastata tyhmiin kysymyksiin. Tällä kertaa jaksoin. Mielestäni meni ihan hyvin. Ja mitä tuohon muuhun höpinääsi tulee, niin väärässähän sinä taas olet. Kyllä se on niin, että se on se kuuluisa vihervasemmisto, joka on linkkiä aina kysellyt ja jopa siihen mittaan, että siitä on tullut yleinen vitsi. Tällä on ihan selvä historiallinen taustakin olemassa eli tiedostavissa piireissä opetettiin aikanaan ihmisiä sotkemaan väärinajattelevien keskusteluja ja yksi tärkeimmistä aseista siinä oli ns. kyselyikä-tekniikka. Se on kuulunut vihervasemmiston arsenaaliin internetin alkuajoista lähtien. Silakkatekniikoita kauan ennen silakkaliikettä.
Hmm. Vähän epäilen, sillä persuilla on historiallisesti aina ollut niin hyvä mielikuvitus, että he kuvittelevat kaikkien olevan vihervasemmistolaisia. No, ehkä he ovat niin oikealla, että he voivat sen niin ilmaista.

Vähän epäilen sitäkin, että tietäisit jotain internetin alkuajoilta. Kunhan taas vaan kirjoittelet lämpimiksesi. Pakkasta?
 
vierailija
"Perussuomalaiset Nuoret pitää feminismiä yhteiskunnalle vahingollisena liikkeenä, joka sortaa toista sukupuolta. "



Halla-aho:

– Käytännössä toki tiedämme, että poliittinen feminismi menee paljon pidemmälle. Se ei keskity sukupuoltenväliseen tasa-arvoon käytännön asioissa, vaan pikemminkin lietsoo jonkinlaista identiteettiin perustuvaa sotaa sukupuolten välille. Tässä merkityksessä perussuomalaiset on ilman muuta antifeministinen puolue.


Eli koska persut haluavat määritellä asioita uusiksi, he määrittelevät, että feminismi on sotaisa ja sen perusteella saadaan tasa-arvo nippuun.



Sinulla on oikeus NÄKYÄ


Mitä on feminismi?


Feminismi on 1800-luvulla syntynyt aate, jonka pyrkimyksenä on sukupuolten välinen tasa-arvo. Feminismin sisällä on lukuisia eri suuntauksia ja tasoja, joissa painottuvat eri asiat.

Feminismi on 1800-luvulla syntynyt aate, jonka pyrkimyksenä on sukupuolten välinen tasa-arvo. Feminismin sisällä on lukuisia eri suuntauksia ja tasoja, joissa painottuvat eri asiat. Nykypäivän feminismiä edustaa pitkälti intersektionaalinen feminismi, joka pyrkii sukupuolen lisäksi huomioimaan myös muut tasa-arvoon vaikuttavat tekijät, kuten etnisyyden, seksuaalisen suuntautumisen, vammaisuuden, iän ja luokan.



Uskon, että nuo seikat, että tasa-arvoa vaaditaan myös mamuille, ja sukupuolettomille, hiertää tässä eniten. En tiedä, voi naisvihakin olla aika juurtunutta puolueen kannattajissa.
 
Tiedoksi sulle: feminismi ei ole uskonto. Wikipediassa feminismi on määritelty näin:

"Feminismi on sosiaalisista ja poliittisista liikkeistä sekä ideologioista koostuva kokonaisuus, joita yhdistää yhteinen päämäärä: saavuttaa poliittinen, taloudellinen, henkilökohtainen ja sosiaalinen sukupuolten tasa-arvo"

Eli naisten ylivallan ajaminen ei ole feminismiä, se on sitten jotain muuta.

Itse olen sitä mieltä, että joissakin asioissa Suomessa naisissa on parempi asema kuin miehillä. Näissä asioissa miesten asemaa pitäisi parantaa. Mutta maailmanlaajuisesti naisen asema on vielä monissa maissa aika heikko, siellä haasteet ovat kyllä nimenomaan naisten aseman parantamisessa. Pikkuhiljaa nämä asiat muuttuu, ei voida edes olettaa että kaikki tapahtuisi käden käänteessä. Ja tosiaan minä uskon, että ainakin Suomessa, oikeanlainen feminismi on myös valtaosan miehistä etu.
En ole väittänytkään feminismiä uskonnoksi, vaan että se ei ole tasa-arvoa. Tasa-arvo on jotain ihan muuta. Parannettavaa on varmasti molempien sukupuolten asemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hahaa, mutta ajatukset samat. Sinäkin vastustat feminismiä.
Oliko jotain todisteita samanlaisesta ajatusmaailmasta? Edellinen nuorisojärjestö nimenomaan lakkautettiin, koska katsottiin sen ajattelumaailman olevan liian kaukana perussuomalaisesta ajattelumaailmasta. Samaa ei voi sanoa esim. vasemmistoliitosta. En kannata feminismiä, en sanoisi vastustavani sitä, koska en tee mitään aktiivista asian eteen. Sen sijaan kannatan tasa-arvoa ja vältän ismejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Oliko jotain todisteita samanlaisesta ajatusmaailmasta? Edellinen nuorisojärjestö nimenomaan lakkautettiin, koska katsottiin sen ajattelumaailman olevan liian kaukana perussuomalaisesta ajattelumaailmasta. Samaa ei voi sanoa esim. vasemmistoliitosta. En kannata feminismiä, en sanoisi vastustavani sitä, koska en tee mitään aktiivista asian eteen. Sen sijaan kannatan tasa-arvoa ja vältän ismejä.
No tuossa yllä on todisteita ja Halla-aahonkin mietteitä asiasta........
Et kannata tasa-arvoa, mutta et vastusta sitä? Hahaa. Lisää tätä!
 
vierailija
Feminismi ajaa naisten asiaa. Toivottavasti ei kahvi kylmennyt.
Millä vuosituhannella elät? Feminismi ajoi naisten asiaa, kun naiset halusivat äänestää, omat rahat, työpaikan jne. Nykyisin feminismi ajaa naisten asemaa vielä, kun siihen on syytä.

Muuten, katso viesti #91 tai laita vaikka jokin asiantuntijan perustelu siihen, miksei feminismi ole tasa-arvoa ajava liike.
 
Millä vuosituhannella elät? Feminismi ajoi naisten asiaa, kun naiset halusivat äänestää, omat rahat, työpaikan jne. Nykyisin feminismi ajaa naisten asemaa vielä, kun siihen on syytä.

Muuten, katso viesti #91 tai laita vaikka jokin asiantuntijan perustelu siihen, miksei feminismi ole tasa-arvoa ajava liike.
Ihan samalla vuosituhannella kuin sinäkin. Minä tulkitsen feminismin edelleen naisten asian ajamiseksi, mutta pidän sitä liian suppeana nykymaailmassa. Siksi tasa-arvo on tärkeämpi. En lähde nyt mitään asiantuntijoita siteeraamaan, sillä tämä ei ole mikään tieteellinen väittely mielestäni. Puhun vain omasta näkemyksestäni, ja sinun pitäisi opetella sietämään erilaisia mielipiteitä.
 

Yhteistyössä