Miksi persujen puhe leimataan öyhöttämiseksi ja heitä saa haukkua rasseiksi ja rajakeiksi?

vierailija
Liberaalit älähtävät välillä ja itkevät vihapuheesta silloin, kun puhutaan heistä suvakkeina. No suvakkejahan ne on, vaikka joku olisi 80 %:sesti suvakki.

Kas kun nämä liberaalit eivät ole koskaan älähtämässä jos ma mukriittistä haukutaan rasseksi? Taitavat vaan olla salaa tyytyväisiä kun meitä nimitellään?
Missä silloin vihapuheesta kauhistelu?

Ja todellakin: liberaalitkin öyhöttävät. Mä en voi sietää että sitä verbiä käytetään vain persujen kohdalla.
Joka kerran kun mainitsen porukalle, et ei saa haukkuu rajakiksi saan rajakit kimppuun öyhöttään. Et ei jaksa puolustaa jotakuta, joka ei halua sitä.
Mut sun mielestä saa haukkuu rillipääksi, jos on rillipää tai käyttää piilareita. Kertoo kyl susta jotain.

Et varmasti voi sietää, mitäpä sä sietäisit. Rajakit ei siedä mitään, se kuuluu teidän ideologiaan.
 
vierailija
Joka kerran kun mainitsen porukalle, et ei saa haukkuu rajakiksi saan rajakit kimppuun öyhöttään. Et ei jaksa puolustaa jotakuta, joka ei halua sitä.
Mut sun mielestä saa haukkuu rillipääksi, jos on rillipää tai käyttää piilareita. Kertoo kyl susta jotain.

Et varmasti voi sietää, mitäpä sä sietäisit. Rajakit ei siedä mitään, se kuuluu teidän ideologiaan.
Siedätkö sinä N-sanaa?
 
vierailija
Liberaalit älähtävät välillä ja itkevät vihapuheesta silloin, kun puhutaan heistä suvakkeina. No suvakkejahan ne on, vaikka joku olisi 80 %:sesti suvakki.

Kas kun nämä liberaalit eivät ole koskaan älähtämässä jos ma mukriittistä haukutaan rasseksi? Taitavat vaan olla salaa tyytyväisiä kun meitä nimitellään?
Missä silloin vihapuheesta kauhistelu?

Ja todellakin: liberaalitkin öyhöttävät. Mä en voi sietää että sitä verbiä käytetään vain persujen kohdalla.
Tarkotatko, et joku olis 80% vajaa-älynen? :D Mä en osaa ees kuvitella, mitä puhut jostain kehitysvammasista. Asioistahan pitää puhua niitten oikeilla nimillä. Sana tarkoitti ensin kehitysvammasia.
 
Joka kerran kun mainitsen porukalle, et ei saa haukkuu rajakiksi saan rajakit kimppuun öyhöttään. Et ei jaksa puolustaa jotakuta, joka ei halua sitä.
Mut sun mielestä saa haukkuu rillipääksi, jos on rillipää tai käyttää piilareita. Kertoo kyl susta jotain.
Öö, jos on rillit niin on rillipää. :D
Jos on punaiset hiukset, on punapää.
Jos on vaaleat hiukset, on blondi.

Siis se jäi multa sanomatta että mua ei haittaa jos mua haukutaan rasseksi, koska kulttuurirasisti olen viimeisen päälle. Mutta mun pointti tässä ketjussa on, että suvakit eivät saa olla herkkänahkaisia jos heitä sanotaan suvakeiksi, ja öyhöttämistä on joka ryhmässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Öö, jos on rillit niin on rillipää.
Jos on punaiset hiukset, on punapää.
Jos on vaaleat hiukset, on blondi.

Siis se jäi multa sanomatta että mua ei haittaa jos mua haukutaan rasseksi, koska kulttuurirasisti olen viimeisen päälle. Mutta mun pointti tässä ketjussa on, että suvakit eivät saa olla herkkänahkaisia jos heitä sanotaan suvakeiksi, ja öyhöttämistä on joka ryhmässä.
Näinpä. Ja sä määrittelet, kuka on suvakki? Miten sä sen teet, jos et edes tiedä, mitä se sana tarkottaa?
 
Vastasko kukaan ikinä siihen kysymykseen, miks persuihin valuu se heikompi aines?

Tiedän kasvattaa omat paremmin
Mä oon vastannu pari viikkoa sitten jo.

Kyse on siitä, että nykyään sivistyneen ihmisen määritelmään kuuluu jalo, hillitty, korrekti hyväksyminen muita ihmisiä ja ilmiöitä kohtaan. Hyväksyminen on nykyään ihmisyyden ja ihmisen hyvyyden mittari, vaikka kaikkea ei saisi hyväksyä. Kaikkien kukkien ei saa antaa kukkia.

Koulutettu eliitti ja sivistyneistö ei koskaan ole ollut suorapuheista. Suorapuheisuus ei ole hienoa ja coolia.
Ruotsalaiset purjehtija-kermapyllyt Ulf ja Stefan ja Birgitte eivät vaan ilkeä millään myöntää olevansa väärässä mamutuk sen suhteen. Mutta kun niiden pitäisi myöntää asia rahvaanomaisen suoraan

Sit on päässykin syntymään ilmiö "keisarin uudet vaatteet".
 
vierailija
Näinpä. Ja sä määrittelet, kuka on suvakki? Miten sä sen teet, jos et edes tiedä, mitä se sana tarkottaa?
zuvakki ei tunnusta partalasten todistettuja rikoksia, vaan haluaa heitä lisää tänne loisimaan ja rötöstelemään

Esim allaoleva ei välitä lapsistaan mitään, koska lyttää isänmaallisisiman ja älykkäimmän puolueen kannattajat. Hän haluaa tänne Ruotsinkaltaista mätütrror ismia :cry:
Vastasko kukaan ikinä siihen kysymykseen, miks persuihin valuu se heikompi aines?

Tiedän kasvattaa omat paremmin
 
vierailija
Mä oon vastannu pari viikkoa sitten jo.

Kyse on siitä, että nykyään sivistyneen ihmisen määritelmään kuuluu jalo, hillitty, korrekti hyväksyminen muita ihmisiä ja ilmiöitä kohtaan. Hyväksyminen on nykyään ihmisyyden ja ihmisen hyvyyden mittari, vaikka kaikkea ei saisi hyväksyä. Kaikkien kukkien ei saa antaa kukkia.

Koulutettu eliitti ja sivistyneistö ei koskaan ole ollut suorapuheista. Suorapuheisuus ei ole hienoa ja coolia.
Ruotsalaiset purjehtija-kermapyllyt Ulf ja Stefan ja Birgitte eivät vaan ilkeä millään myöntää olevansa väärässä mamutuk sen suhteen. Mutta kun niiden pitäisi myöntää asia rahvaanomaisen suoraan

Sit on päässykin syntymään ilmiö "keisarin uudet vaatteet".
Juuri näin. Puhuvat yhtä, mutta ajattelevat toisin.

Käytännön elämässä ilmiö näkyy niin, että zuvakit puhuvat maahanmuutosta rikkautena, mutta itse asuvat mahdollisimman kaukana maahanmuuttajista.
 
vierailija
Mä oon vastannu pari viikkoa sitten jo.

Kyse on siitä, että nykyään sivistyneen ihmisen määritelmään kuuluu jalo, hillitty, korrekti hyväksyminen muita ihmisiä ja ilmiöitä kohtaan. Hyväksyminen on nykyään ihmisyyden ja ihmisen hyvyyden mittari, vaikka kaikkea ei saisi hyväksyä. Kaikkien kukkien ei saa antaa kukkia.

Koulutettu eliitti ja sivistyneistö ei koskaan ole ollut suorapuheista. Suorapuheisuus ei ole hienoa ja coolia.
Ruotsalaiset purjehtija-kermapyllyt Ulf ja Stefan ja Birgitte eivät vaan ilkeä millään myöntää olevansa väärässä mamutuk sen suhteen. Mutta kun niiden pitäisi myöntää asia rahvaanomaisen suoraan

Sit on päässykin syntymään ilmiö "keisarin uudet vaatteet".
Ei pidä hyväksyä kaikkea -> pitää olla suorapuheinen -> aletaan kutsua ihmisiä sanoilla, josta ei tiedetä mitä ne tarkoittaa....


...i'm not quite there yet.... :D
 
vierailija
zuvakki ei tunnusta partalasten todistettuja rikoksia, vaan haluaa heitä lisää tänne loisimaan ja rötöstelemään

Esim allaoleva ei välitä lapsistaan mitään, koska lyttää isänmaallisisiman ja älykkäimmän puolueen kannattajat. Hän haluaa tänne Ruotsinkaltaista mätütrror ismia
Eli keitä ne sit on?

Toi alla oleva? Koska tahtoo kasvattaa lapsensa hyvin...

Ei kuulosta kovin pahalta.
 
vierailija
Mä oon vastannu pari viikkoa sitten jo.

Kyse on siitä, että nykyään sivistyneen ihmisen määritelmään kuuluu jalo, hillitty, korrekti hyväksyminen muita ihmisiä ja ilmiöitä kohtaan. Hyväksyminen on nykyään ihmisyyden ja ihmisen hyvyyden mittari, vaikka kaikkea ei saisi hyväksyä. Kaikkien kukkien ei saa antaa kukkia.

Koulutettu eliitti ja sivistyneistö ei koskaan ole ollut suorapuheista. Suorapuheisuus ei ole hienoa ja coolia.
Ruotsalaiset purjehtija-kermapyllyt Ulf ja Stefan ja Birgitte eivät vaan ilkeä millään myöntää olevansa väärässä mamutuk sen suhteen. Mutta kun niiden pitäisi myöntää asia rahvaanomaisen suoraan

Sit on päässykin syntymään ilmiö "keisarin uudet vaatteet".
Näinpä. Ja sä määrittelet, kuka on suvakki? Miten sä sen teet, jos et edes tiedä, mitä se sana tarkottaa?
 
vierailija
Kiusaamisella on suuria vaikutuksia ihmisiin, kuten Kieksi on dokumentin aikana havainnut.
– Osa ihmisistä, joita haastattelin, ovat masentuneita ja jotkut eivät uskalla poistua kotoa. Heitä ahdistaa, että kaupan täti on voinut lukea huhuja sosiaalisessa mediassa.
– Kiusaaminen ei tapahdu enää vain koulun pihalla, vaan se on Suomen laajuista, joskus maailmanlaajuista.

Pätkä MTV-sivulta.
En jaksa opetella persujen omituisia sanoja. Heillä on salakieli, jota en edes välitä osata.
Uusi murre murteiden joukossa. Echo mellastaa tällä palstalla ja päästelee paineitaan..
Hän ei ilmeisesti tule juttuun normaaleiden ja sivistyneiden ihmisten kanssa.
On ehkä joskus käynyt Ruotsissa ja pahoittanut jostain mielensä.
Kannattaa käyttää selkeää yleiskieltä, jos haluat tulla ymmärretyksi ja luetuksi nettipalstoilla.
 
vierailija
mä oon oikeessa!! Mulla on oikeus!! Minä Minä Minä!!

 

Yhteistyössä