Miksi palstalla ei tajuta ettei kaikki sopisi uusioperheen vanhemmiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="piipaa";29052089]Mitä jos tekisit jotain itsesi ja sen parisuhteesi eteen sen sijaan, että roikut netissä postaamassa omituisia aloituksia tuntemattomien ihmisten luettavaksi.[/QUOTE]

Mies on päivät töissä eipä silloin voi muuta tahdä kuin roikkua netisää.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="Vieras";29052167]Luepa uudestaan oma viestisi #7 ja kerro mitä järkeä siinä on?[/QUOTE]

Niin mitä siitä? meillä mies käy töissä ja mä teen kotihommat ja olen netissä.
 
Blue
Miksi palstalla ei tajuta ettei kaikki sopisi uusioperheen vanhemmiksi?
Miten se on niin vaikeaa käsittää?


Oletko törmännyt tähän palstalla? Mä olen törmännyt vain puolesta ja vastaan-mielipiteisiin, ja sehän nyt on ihan normaalia. Ei taida kaikki suoralta kädeltä moista tyrmätä. En ainakaan minä koska minä kuuluun niihin joille uusioperheessä asuminen olisi todennäköisesti täysin mahdotonta.
 
"Vieras"
Hae lisää. Et sä niitä hakematta saa.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29052185]Montako miljoonaa kertaa se pitää selittää etten saa töitä hakenut olen vaikka kuinka paljon.[/QUOTE]
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="Vieras";29052202]Hae lisää. Et sä niitä hakematta saa.[/QUOTE]

No olen kuule hakenut ei 40v jolla ei paljoa työkokemusta ole niin kuka sellaisen haluaa palkata?
 
"Vieras"
Hae töitä äläkä selitä. Et sä niitä selittämällä saa vaan hakemalla ja etsimällä.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29052210]No olen kuule hakenut ei 40v jolla ei paljoa työkokemusta ole niin kuka sellaisen haluaa palkata?[/QUOTE]
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="Vieras";29052235]Hae töitä äläkä selitä. Et sä niitä selittämällä saa vaan hakemalla ja etsimällä.[/QUOTE]

Voi kuule kun en selittele täällä mielettömästi koulutettuja ja terveitä ihmisiä työttömänä. Miksi ne minut vajaakuntoisen ottaisi?
 
"Vieras"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29052245]Voi kuule kun en selittele täällä mielettömästi koulutettuja ja terveitä ihmisiä työttömänä. Miksi ne minut vajaakuntoisen ottaisi?[/QUOTE]

Selität kokoajan. Hae kovemmin niin saat.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="vieras";29052309]Kyllä mä tajuan. Kaikista ei ole edes oman lapsensa vanhemmiksi vaan joutuvat antamaan lapsensa adoptoitavaksi.[/QUOTE]

Sillä hetkellä se adoptio oli paras ratkaisu.
 

Yhteistyössä