Miksi paha tuuli tarttuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mies tuli aamulla töistä kotiin ja oli tosi huonolla tuulella. Syynkin sain selville. Ja tiedän, että mies syyttää asiasta taas kerran mua. :/ Nyt on sit munkin suht hyvin alkanut aamu pilalla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
se on muuten totta.. se tarttuu ihan sekunnissa.. :( mutta toisaalta, hyvä tuulikin tarttuu, joten nyt vaan hyvää seuraa etsit päivällä =)

Onneksi lähdetään kuopuksen kanssa tunnin päästä MLL:n kerhoon, haetaan kaverikin mukaan. =)

Samoin kuin hyvä tuulikin ja hymyily, pian koko perhe hyvällä tuulella tai työpaikka tai kaveri.
Minä aivan ahdistun uhden 'ystäv'än' kanssa, koko ajan valittaa, kaikki päin peetä, vie minusta kaiken energian.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
se on muuten totta.. se tarttuu ihan sekunnissa.. :( mutta toisaalta, hyvä tuulikin tarttuu, joten nyt vaan hyvää seuraa etsit päivällä =)

Onneksi lähdetään kuopuksen kanssa tunnin päästä MLL:n kerhoon, haetaan kaverikin mukaan. =)

no sehän on hyvä =) hauskaa päivää!

joo se tarttuu siksi mun mielestä koska tuntuu että toinen syyttää itseä huonosta olostaan, ja usein näin onkin,mutta taustalla on kuitenkin oma tyytymättömyys itseensä. joten hyvin harvoin puoliso on syyllinen toisen pahaan oloon!!

mua vitut..aa nyt puolisoni sisko... siis meillä on toimiva uusperhekuvio ( okei, toisinaan! ) mutta tää sisko maalailee piruja kaikkien seinille, vaikka ollaan kaikki hyvissä väleissä eksien ja isien kanssa jne... ei näköjään kestä että ei ookaan juoruttavaa meistä,joten keksii kaikkea... ärsyttävää!!!!!!!

Yhteistyössä