Miksi paha ei saa koskaan oikeassa elämässä palkkaansa? Ne hyvät joutuu kärsimään pahojenkin teoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*tuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei siinä mitään järkeä ookkaan.... Sen takia ihmiset muuttuu pikkuhiljaa vaan kylmemmiksi ja kusipäisemmiksi, koska mitä "pahempi" olet, siteä helpommalla pääset ja sitä mukavampaa elämäsi on...Niin se vaan menee, ikävä kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä se näyttää siltä vain ulkopuolisille. Mun mielestä paha saa aika usein palkkansa.

en ole huomannut.
Setäni vaan voi hyvin vaikka onkin pedofili ( Olin hänen insestin uhri)
Tosin hän on lapseton poikamies "peräkamamrin poika", mutta rangaistusta ei ole saanut , vaikka uskon että tämä aisa on tiedetty suvussa, muta on pidetty tabuna

En allekirjoita ap:n väittämää. Hyvyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että on hyväksikäytettävä reppana. Tätä varmaan ap kuitenkin ajoi takaa.

Ehkä se näyttää siltä vain ulkopuolisille. Mun mielestä paha saa aika usein palkkansa.

Aijaa.
Yks ihminen on tuhonnut mun elämän ihan täysin, mulla on sen ihmisen temppujen takia sellaiset velat niskassa etten ikinä pääse niistä eroon. En myöskään siis ikinä voi haaveilla omasta asunnosta, omasta autosta, lomamatkoista tms. Tuskin parisuhteestakaan. Sen lisäksi se ihminen tuhosi myös mun itsetunnon ja psyykeen, joten elän jatkuvien pelkojen ja ahdistusten kanssa. Varsinkin kun henkinen väkivalta jatkuu edelleen, sille ei voi poliisit eikä kukaan tehdä mitään.

Summa summarum. Se ihminen tuhosi mun elämän ja mun tulevaisuuden. Nyt se on siirtynyt tuhoamaan mun lasteni elämää ja tulevaa.

Seuraukset sille?

Ei mitään. Se elää täysin valtion kustannuksella, saa sossusta kaiken, ei velvollisuuksia mihinkään suuntaan. Sillä on 24/7 aikaa keskittyä muhun ja mun elämän tuhoamiseen. Se ei tunne katumusta, ei häpeää, ei surua, ei sääliä. Sillä on oma elämä reilassa, on oma asunto, parisuhde, omaisuutta jne. Sillä ei ole mitään hätää. Eikä mitään rangaistusta mistään.

Sen kun porskuttaa.

Että näin.

Missä reiluus? Missä seuraamukset pahoista teoista?
Ei missään. Ei niitä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Sanotaan näin;

hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita.

"mitä kusipäisempi ja luonnevikaisempi oot"- et kovin hyvältä tyypiltä vaikuta. ;)

Hmm.. ai siis mä en vaikuta hyvältä tyypiltä kun sanoin noin?

Just.

Ilmeisesti mä sitten oon ansainnut tän kaiken paskan -eikä loppua näy. Hyvähän se vaan on, että kiusaajat pääsee kuin koira veräjästä. Ne ei sentään tulleet tähän ketjuun sanomaan MUSTA noin.

Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja piste:

Aijaa.
Yks ihminen on tuhonnut mun elämän ihan täysin, mulla on sen ihmisen temppujen takia sellaiset velat niskassa etten ikinä pääse niistä eroon. En myöskään siis ikinä voi haaveilla omasta asunnosta, omasta autosta, lomamatkoista tms. Tuskin parisuhteestakaan. Sen lisäksi se ihminen tuhosi myös mun itsetunnon ja psyykeen, joten elän jatkuvien pelkojen ja ahdistusten kanssa. Varsinkin kun henkinen väkivalta jatkuu edelleen, sille ei voi poliisit eikä kukaan tehdä mitään.

Summa summarum. Se ihminen tuhosi mun elämän ja mun tulevaisuuden. Nyt se on siirtynyt tuhoamaan mun lasteni elämää ja tulevaa.

Seuraukset sille?

Ei mitään. Se elää täysin valtion kustannuksella, saa sossusta kaiken, ei velvollisuuksia mihinkään suuntaan. Sillä on 24/7 aikaa keskittyä muhun ja mun elämän tuhoamiseen. Se ei tunne katumusta, ei häpeää, ei surua, ei sääliä. Sillä on oma elämä reilassa, on oma asunto, parisuhde, omaisuutta jne. Sillä ei ole mitään hätää. Eikä mitään rangaistusta mistään.

Sen kun porskuttaa.

Että näin.

ehkäpä ne on vielä tulossa sinnekkin päin ne vaikeat ajat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Sanotaan näin;

hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita.

"mitä kusipäisempi ja luonnevikaisempi oot"- et kovin hyvältä tyypiltä vaikuta. ;)

Hmm.. ai siis mä en vaikuta hyvältä tyypiltä kun sanoin noin?

Just.

Ilmeisesti mä sitten oon ansainnut tän kaiken paskan -eikä loppua näy. Hyvähän se vaan on, että kiusaajat pääsee kuin koira veräjästä. Ne ei sentään tulleet tähän ketjuun sanomaan MUSTA noin.

Huoh.

Niin. Jos solvataan toisia kusipäiseksi ja luonnevikaiseksi, se ei anna kauhean kivaa kuvaa.

Tarkotin tolla kommentilla lähinnä sitä, että todella monet ihmiset KOKEE olevansa syyttömiä kaikkeen mitä elämässään tapahtuu. Vaikka kaverit yksitellen häviäisivät, niin tän tyypin ihmiset vaan kerää sääliä muilta ja ihmettelee kuinka on tas kaverit kaltoin kohdelleet. Vaikka todellisuudessa tämä tyyppi ois todella ilkeä muille, ei vaan sitä itse tajua.

Jos sua on todellakin kiusattu syyttä suotta, niin kyllä ne kiusaajat joskus palkkansa saa.

Mutta; iso kirjahan käskee aina kääntää toisenkin posken. Paha saa aina palkkansa, pakkohan meidän on siihen uskoa.

Aijaa.

Seuraukset sille?

Sen kun porskuttaa.

Että näin.

Anteeksi, jos vaikutan ilkeältä sinun silmissäsi, mutta minusta olet kirjoituksesi perusteella aika katkera, olet työntämässä itse itseäsi syvemmällle suohon ja haluaisit kostaa oman kokemuksesi koko maailmalle.

Elämä ei öle todellakaan tuota varten. On paljon erilaisia mahdollisuuksia joita voisit käyttää saadaksesi asiasi kuntoon ja elämäsi raiteilleen. Olen itse kokenut varmaan aika vastaavan tilanteen ja noussut sieltä ylös ja pistänyt stopin toisen hyväksikäytölle ja kiusanteolle. Käännä valtava negatiivinen energiasi positiiviseksi ja päätä muuttaa tilanne.

Se ei muutu tänään eikä vielä huomenna, mutta muutos ei kestä vuosia eikä koko elämää. Kun alat tekemään jotain itsesi eteen ja lakkaat keskittymästä vihaan, alkaa todellinen uusi elämä.

Mähän kirjoitin että paha saa AIKA usein palkkansa. Ja minusta kukaan ei voi koskaan sanoa varmuudella mitä kaikkea paskaa ne pahat ihmiset on kokeneet.. sitähän pitäis elää toisen rinnalla 24/7 et vois sanoa, ettei paha koskaan saisi ansioidensa mukaan.

Ja jos paha saa palkkansa, ei se tarkoita sitä et se paha mitä heille tapahtuu olis mitenkään hyper rankkaa. Mun mielestä pahat ihmiset saa myös nenilleen.. Saddam on hirtetty, O.J. Simpsonin ura menny persiilleen.. istuuko nyt vankilassa varkaudesta?, Hitler teki itsemurhan jne..

Mulla vaan alkaa usko loppumaan, kun tätä pahan palkkansa saamista olen odotellut jo kohta kymmenen vuotta saapuvaksi. Ei pidä ainakaan mitään kiirettä sekään palkka.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen elämä menossa:

Aijaa.

Seuraukset sille?

Sen kun porskuttaa.

Että näin.

Anteeksi, jos vaikutan ilkeältä sinun silmissäsi, mutta minusta olet kirjoituksesi perusteella aika katkera, olet työntämässä itse itseäsi syvemmällle suohon ja haluaisit kostaa oman kokemuksesi koko maailmalle.

Elämä ei öle todellakaan tuota varten. On paljon erilaisia mahdollisuuksia joita voisit käyttää saadaksesi asiasi kuntoon ja elämäsi raiteilleen. Olen itse kokenut varmaan aika vastaavan tilanteen ja noussut sieltä ylös ja pistänyt stopin toisen hyväksikäytölle ja kiusanteolle. Käännä valtava negatiivinen energiasi positiiviseksi ja päätä muuttaa tilanne.

Se ei muutu tänään eikä vielä huomenna, mutta muutos ei kestä vuosia eikä koko elämää. Kun alat tekemään jotain itsesi eteen ja lakkaat keskittymästä vihaan, alkaa todellinen uusi elämä.

Tiedätkö mitä.
Tätä on kestänyt jo vuosia. Ja mä olen yrittänyt ja tehnyt niin hemmetin paljon asioita, yrittänyt muuttaa tätä, päästä jaloilleni, aloittaa uuden elämän. Mutta kun kiusaaja ei jätä rauhaan, sabotoi aina uudestaan ja uudestaan mun yritykset nousta jaloilleni. En ole jaksanut enää edes laskea, montako kertaa se ihminen on onnistunut paiskaamaan mut maahan yhä uudelleen ja uudelleen. Ja mä todellakin olen taistellut vastaan.

Mikään ei muutu, ei todellakaan. Tätä samaa on jatkunut jo vuosia, muutosta parempaan ei näy. Eikä tuolle kiusaajalle tunnu tapahtuvan mitään, mikä veis edes hetkeksi sen sairaan mielenkiinnon musta pois.

En lukenut kaikkia viestejä mutta, luokallani oli yläasteella todella ilkeä ja "luonnehäiriöinen" tyttö. Käytti kaikkia hyväkseen ja "piilovittuili" kaikille, hylkäsi kaverinsa täysin kun löysi uuden kaverin jne. Pahaksi onnekseen hän on nyt menettänyt molemmat vanhempansa. Alta kuuskymppisinä molemmat.

Aijaa.

Seuraukset sille?

Sen kun porskuttaa.

Että näin.

1. Hanki apua! Älä anna sen jatkaa enää. Sun täytyy uskoa siihen että se loppuu!

2. Et näe sen pään sisälle, joten et voi tietää...

3. Seuraamukset voi tulla myöhemminkin...

Yhteistyössä