V
v*tuttaa
Vieras
Mikä järki tässäkin muka on?! Miksi sun elämä on sen helpompaa ja mukavampaa, mitä kusipäisempi ja luonnehäiriöisempi sä oot?!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se näyttää siltä vain ulkopuolisille. Mun mielestä paha saa aika usein palkkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se näyttää siltä vain ulkopuolisille. Mun mielestä paha saa aika usein palkkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Sanotaan näin;
hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita.
"mitä kusipäisempi ja luonnevikaisempi oot"- et kovin hyvältä tyypiltä vaikuta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piste:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se näyttää siltä vain ulkopuolisille. Mun mielestä paha saa aika usein palkkansa.
Aijaa.
Yks ihminen on tuhonnut mun elämän ihan täysin, mulla on sen ihmisen temppujen takia sellaiset velat niskassa etten ikinä pääse niistä eroon. En myöskään siis ikinä voi haaveilla omasta asunnosta, omasta autosta, lomamatkoista tms. Tuskin parisuhteestakaan. Sen lisäksi se ihminen tuhosi myös mun itsetunnon ja psyykeen, joten elän jatkuvien pelkojen ja ahdistusten kanssa. Varsinkin kun henkinen väkivalta jatkuu edelleen, sille ei voi poliisit eikä kukaan tehdä mitään.
Summa summarum. Se ihminen tuhosi mun elämän ja mun tulevaisuuden. Nyt se on siirtynyt tuhoamaan mun lasteni elämää ja tulevaa.
Seuraukset sille?
Ei mitään. Se elää täysin valtion kustannuksella, saa sossusta kaiken, ei velvollisuuksia mihinkään suuntaan. Sillä on 24/7 aikaa keskittyä muhun ja mun elämän tuhoamiseen. Se ei tunne katumusta, ei häpeää, ei surua, ei sääliä. Sillä on oma elämä reilassa, on oma asunto, parisuhde, omaisuutta jne. Sillä ei ole mitään hätää. Eikä mitään rangaistusta mistään.
Sen kun porskuttaa.
Että näin.
Missä reiluus? Missä seuraamukset pahoista teoista?
Ei missään. Ei niitä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Sanotaan näin;
hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita.
"mitä kusipäisempi ja luonnevikaisempi oot"- et kovin hyvältä tyypiltä vaikuta.![]()
Hmm.. ai siis mä en vaikuta hyvältä tyypiltä kun sanoin noin?
Just.
Ilmeisesti mä sitten oon ansainnut tän kaiken paskan -eikä loppua näy. Hyvähän se vaan on, että kiusaajat pääsee kuin koira veräjästä. Ne ei sentään tulleet tähän ketjuun sanomaan MUSTA noin.
Huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja piste:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se näyttää siltä vain ulkopuolisille. Mun mielestä paha saa aika usein palkkansa.
Aijaa.
Yks ihminen on tuhonnut mun elämän ihan täysin, mulla on sen ihmisen temppujen takia sellaiset velat niskassa etten ikinä pääse niistä eroon. En myöskään siis ikinä voi haaveilla omasta asunnosta, omasta autosta, lomamatkoista tms. Tuskin parisuhteestakaan. Sen lisäksi se ihminen tuhosi myös mun itsetunnon ja psyykeen, joten elän jatkuvien pelkojen ja ahdistusten kanssa. Varsinkin kun henkinen väkivalta jatkuu edelleen, sille ei voi poliisit eikä kukaan tehdä mitään.
Summa summarum. Se ihminen tuhosi mun elämän ja mun tulevaisuuden. Nyt se on siirtynyt tuhoamaan mun lasteni elämää ja tulevaa.
Seuraukset sille?
Ei mitään. Se elää täysin valtion kustannuksella, saa sossusta kaiken, ei velvollisuuksia mihinkään suuntaan. Sillä on 24/7 aikaa keskittyä muhun ja mun elämän tuhoamiseen. Se ei tunne katumusta, ei häpeää, ei surua, ei sääliä. Sillä on oma elämä reilassa, on oma asunto, parisuhde, omaisuutta jne. Sillä ei ole mitään hätää. Eikä mitään rangaistusta mistään.
Sen kun porskuttaa.
Että näin.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen elämä menossa:Alkuperäinen kirjoittaja piste:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se näyttää siltä vain ulkopuolisille. Mun mielestä paha saa aika usein palkkansa.
Aijaa.
Seuraukset sille?
Sen kun porskuttaa.
Että näin.
Anteeksi, jos vaikutan ilkeältä sinun silmissäsi, mutta minusta olet kirjoituksesi perusteella aika katkera, olet työntämässä itse itseäsi syvemmällle suohon ja haluaisit kostaa oman kokemuksesi koko maailmalle.
Elämä ei öle todellakaan tuota varten. On paljon erilaisia mahdollisuuksia joita voisit käyttää saadaksesi asiasi kuntoon ja elämäsi raiteilleen. Olen itse kokenut varmaan aika vastaavan tilanteen ja noussut sieltä ylös ja pistänyt stopin toisen hyväksikäytölle ja kiusanteolle. Käännä valtava negatiivinen energiasi positiiviseksi ja päätä muuttaa tilanne.
Se ei muutu tänään eikä vielä huomenna, mutta muutos ei kestä vuosia eikä koko elämää. Kun alat tekemään jotain itsesi eteen ja lakkaat keskittymästä vihaan, alkaa todellinen uusi elämä.
Aijaa.
Seuraukset sille?
Sen kun porskuttaa.
Että näin.