miksi ovulaatiotesti näyttää plussaa yli viikko pongatun oviksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
eli edellisen viikon tiistaina pongattu testillä ovis ja seuraavan viikon keskiviikkona ovulaatiotesti näyttää yhä plussaa. itseasiassa molemmat viivat tummenpia kuin ikinä ennen ja oviksen ilmaiseva viiva jatkaa tummumista vielä puolen tunnin päästä vaikka ikinä ennen ei ole tummunut 15min jälkeen ja ennen ollut molemmat viivat huomattavasti haileammat. jopa oviksen aikana.

no just tos kyselin tosta toisesta ihmisestä joka oli myöhäsessävaiheessa saanu viel plussan et onko raskaana,ku ovistestihän voi näyttää raskauden,mut voiko jo sit tossa vaiheessa ku sul on ni en tiiä=)

no kun mä en tiedä onko se ollut kokoajan vai uudelleen kun mä lopetin niiden tekemisen siihen ekaan plussaan ja uteliaisuuttani tein tuossa kohtaa kun oli ylimääräisiä vielä tuossa paketissa. ainakin ovisoireet tuli vuorokauden parin sisään tuosta ekasta ovisplussasta ja tuon toisen plussan jälkeen ei vastaavia ovisoireita ole ollut. mitä nyt pahoinvointia ja rintojen arkuutta ja jatkuvaa pissalla juoksemista mut kun noita on ollut monessa kierrossa tässä vaiheessa.

Hei,
Mulla oli samanlainen tilanne, mutta en tajunnut tehdä raskaustesti. Mää olin siis raskaana, tosin mulla oli kohdunulkopuolinen ja sen takia menkatkin oli tullut suht ajallaan ja aloin seuraavasta kierrosta ettimään ovista. Joten teehän raskaustesti, sieltä voi hyvin löytyä syy noihin plussiin

mä tein juuri sen viimesen ovistestin tuosta paketista ja mun mielestä sekin oli kyllä positiivinen. mun nähdäkseni ne molemmat viivat on yhtä tummia. ei niissä ainakaan mitä näkyvää eroa ole jos jotain on, taitaa sitten olla niin että on se ainakin yrittänyt hedelmöittymistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Hei,
Mulla oli samanlainen tilanne, mutta en tajunnut tehdä raskaustesti. Mää olin siis raskaana, tosin mulla oli kohdunulkopuolinen ja sen takia menkatkin oli tullut suht ajallaan ja aloin seuraavasta kierrosta ettimään ovista. Joten teehän raskaustesti, sieltä voi hyvin löytyä syy noihin plussiin

täytyy katsoa. jos menkat ei huomenna ala niin täytyy tehdä tuo testi. ei viitsisi vielä tehdä kun huomenna vasta pitäs alkaa menkkojen.

mulla kierto 31päivää ja kp 15-18 oli ovis testi plussaa. nyt tänään on kp25 ja tein huvikseni ovistestin tulos oli positiivinen taas. siis miten se on mahdollista?? niin ja raskaana en voi olla sillä yhdyntöjä tältä kierrolta on kerääntynyt 0.

tää on jo outoa. vieläkään ei ole alkanut mitään edes etäisesti tiputteluun viittaavaa. normaalisti olisi eilen pitänyt tulla pyyhkiessä verta paperiin jo vähintään jos ei siteeseen asti. maha ei ole ollenkaan menkkakipumaisesti kipeä vaikka kipeä onkin. rinnat aristaa, nukuttaa jatkuvasti, on etova olo ajoittain ja nyt tulee VALKOVUOTOA! siis ei mulla tule IKINÄ valkovuotoa tässä vaiheessa kiertoa tai jos tulee niin se on veristä.

mulle tuli tuosta ensimmäisestä positiivisesta ovulaatiotestistä jo hyvin vahva tunne, että on ainakin tapahtunut hedelmöittyminen ja tuosta toisesta tuli hyvin vahva tunne, että raskaus on tosiaan yrittänyt alkaakin hedelmöittymisen lisäksi. toivottavasti tällä kertaa myös etenee loppuun asti. mä vielä arvon haenko testin vai odotanko vielä. taustalla tosiaan monta keskenmenoa ja pelottaa hirveästi miten tässä käy.