Miksi on vaikeaa ilmoittaa AJOISSA milloin on tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
vai mitä te käsitätte sillä ajoissa? kun olen pyytänyt KAHDESTI erästä huuto.net ostajaa ilmoittamaan ajoissa milloin tulee niin varaudun olemaan kotona, ja olen laitellut aikoja milloin sopii, niin ostaja laittaa samana aamuna minulle sähköpostia että voisin tulla tänään klo. 16. Tuon takia nyt nouto ei ole onnistunut ja molempia sylettää. En minä ainakaan voi töissä lukea sähköpostia eikä se autakkaan (siis esim. tekstari), koska tod.näk. olen töissä arkisin ja sen jälkeen on sovittuja menoja jos noin myöhään ilmoittelee. Onneksi harvemmin tulee näitä tapauksia...

[QUOTE="joo";26225005]Kannattaa laittaa että ilmoita päivää / 3päivää/ viikkoa ennen kun tulet hakemaan .
Toisille 8h on ajoissa.[/QUOTE]

no se tässä onkin hassua että laitoin että ilmoita aiemmin kuin samana päivänä, mutta kun ei niin ei... ja selitin vielä että minun täytyy tietää ajoissa jotta en sovi muita menoja. Ehkä kaikki ei vaan tajua vaikka kuinka vääntäisi...

Osittain oma vikasi, jos olet laittanut viesteihin, koska sinulle sopisi. Silloin ostaja hyvinkin olettaa, että oikeasti olet kotona silloin ja silloin voi noudosta ilmoittaa myöhemminkin. Mutta kun olet kirjoittanut, että ilmoita aiemmin kuin samana päivä, niin silloin tuo ei päde.

[QUOTE="vieras";26225043]Osittain oma vikasi, jos olet laittanut viesteihin, koska sinulle sopisi. Silloin ostaja hyvinkin olettaa, että oikeasti olet kotona silloin ja silloin voi noudosta ilmoittaa myöhemminkin. Mutta kun olet kirjoittanut, että ilmoita aiemmin kuin samana päivä, niin silloin tuo ei päde.[/QUOTE]

Miten niin? olen ollut kotona aina silloin kun olen ilmoittanut että sopii, mutta silloin ostaja ei ole vastannut minulle mitään. Hän on ilmoittanut aina niistä päivistä mistä ei olla mitään puhuttu niin samana aamuna että moi, tuun tänään klo. 16 tai tuun tänään klo 17. En ole edes ehtinyt lukea noita viestejä kun yleensä pääsen vasta töistä tuohon aikaan....

Yhteistyössä