Naseva
Hei köyhä, oletko koskaan analysoinut miksi olet köyhä? Kenen vika se on? Luuletko, että olet aina köyhä vai miten ajattelit nousta ylemmälle oksalle? Tuleeko lapsistasikin köyhiä?
Ensin pitäisi saada tietää olenko köyhä vai en.Hei köyhä, oletko koskaan analysoinut miksi olet köyhä? Kenen vika se on? Luuletko, että olet aina köyhä vai miten ajattelit nousta ylemmälle oksalle? Tuleeko lapsistasikin köyhiä?
Joo, sama!oon kotona lapsen kanssa. Vaikka en mä kyllä tiedä, oonko köyhä vai en, tällä hetkellä ainakin tuntuu, että pon, kun tuolla vanhempainrahalla kituuttaa.Siksi kun en oo töissä.
Ei se ole kenenkään vika; en ole siitä ketään koskaan syyttänyt, en ole polkenut jalkaa, tms. Oma valintani.
Kun menen töihin, nousen varmaan ylöspäin oksistossa.
Lapsistani voi tulla köyhiä tai rikkaita, tai jotain siltä väliltä. Mistä sen muka tietää?
Sinäpä sen sanoit!Vaikka rahaa ei paljoakaan ole en tunne itseäni köyhäksi, tulemme toimeen vallan passelisti. En ole rikas, aikä rahaa ole syytää joka nurkkaan, mutta kaiken tarpeellisen saamme ostettua. Ja tiedätkö mitä, olen ihan tyytyväinen, kaikkeen.
Tuon minäkin tahtoisin tietää.Mikä on köyhän määritelmä?Missä se raja menee?
Tämä olisi erittäin kiinnostavaa tietää.Mikä on köyhän määritelmä?Missä se raja menee?
Kai valtiolla tähän viralliset määritelmät löytyy.Mikä on köyhän määritelmä?Missä se raja menee?