Miksi olet hereillä tähän aikaan?

hellsbells
Meillä tuo yksivuotias pitää huolen siitä ettei tarvii nukkua. Tuossa se ny riekkuu ukon sylissä. Syö kyllä naista kun kaikkien tuttujen lapset on niiiin hyviä nukkujia, nukkusvat varmaan 20h päivässä... Ja tuo meidän on valvottanu mua nyt reilun vuoden ... GAAHHH!!

Eli nukkuisin kyllä jos voisin :|

eeku
Koska kolmivuorotyöläisenä mulla on unirytmit ihan päin peetä. Nytkin lopetin eilen aamuna yövuorot,huominen ainoo vapaa,en saa unta,huomenna päivällä väsyttää tajuttomasti ja sitten taas pitää raahautua maanantaina aamuvuoroon - sinne hässäkkään. Miks mä oon sairaanhoitaja....

kati
Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
Meillä tuo yksivuotias pitää huolen siitä ettei tarvii nukkua. Tuossa se ny riekkuu ukon sylissä. Syö kyllä naista kun kaikkien tuttujen lapset on niiiin hyviä nukkujia, nukkusvat varmaan 20h päivässä... Ja tuo meidän on valvottanu mua nyt reilun vuoden ... GAAHHH!!

Miks se ei nuku?

hellsbells
Alkuperäinen kirjoittaja kati:
Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:

Miks se ei nuku?

No nyt sillä on menny unirytmikin ihan sekasin eli menee "nukkumaan" keskiyö-aamukolmelta ja herää sitten myöhään. Mutta ko se nukkuminen on semmosta hemmetin pätkäunta. Mie nukahdan niin poika herää, sitten sitä saa hyssytellä ja mulla menee tosi kauan taas nukahtaa. Ja sama alusta ... Näillä helteillä vielä pahempi kun yleensä. Nyt tosin , ehkä kuukauden aikana ollu useempi yö että hää herää vaan 3-4 kertaa yössä. Kokonaisia tai että vaan kerran-kaks heräis niin on takana ... ehkä korkeintaan viis?

Jooh... Kyllähän tuo siis saa nukuttua tarpeekseen mutta mie en kun joka yö kamala stressi että kohta se taas herää. Vattakin ihan kipee :D

Yhteistyössä