Miksi olen vihainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Lapset ovat ihania, terveitä, nauravaisia.
Mies hemmottelee minua, tekee kotitöitä, pussaa ja puhuu.
Työni on kiinnostavaa ja olen siinä hyvä.
Rahattomuus ei vaivaa ja olen suht koht terve.

Mutta olen vihainen. Olen täynnä katkeruutta. Huudan helposti, menetän malttini pienistä ja haluaisin olla vaan yksin.

Mikä mussa on vikana?

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Mikä mussa on vikana?

Salarakas näyttää puuttuvan, ja sen mukana intohimo ja suuret tunteet - ilman näitä hyväkään arki ei tunnu miltään ja pinna kiristyy.

Mutta eikös se ole väärin semmoinen kaikki salailu? Siitähän ahdistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Lapset ovat ihania, terveitä, nauravaisia.
Mies hemmottelee minua, tekee kotitöitä, pussaa ja puhuu.
Työni on kiinnostavaa ja olen siinä hyvä.
Rahattomuus ei vaivaa ja olen suht koht terve.

Mutta olen vihainen. Olen täynnä katkeruutta. Huudan helposti, menetän malttini pienistä ja haluaisin olla vaan yksin.

Mikä mussa on vikana?

Oletko jäänyt jostain paitsi tai onko sulla liian vähän omaa aikaa?Mulla tuo oman ajan puute aiheutti kamalan ärsyyntymisen ja kiukkuuntumisen.Ja lisäksi mulla hormoonit myös ennen kk tekee sen että pimahdan helposti!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Salarakas näyttää puuttuvan, ja sen mukana intohimo ja suuret tunteet - ilman näitä hyväkään arki ei tunnu miltään ja pinna kiristyy.

No vaikka luvallinen rakastaja sitten - ei tarvitse olla salainen, kunhan saa ihastua. Ihastus vapauttaa paljon mm. mielihyvää tuottavia hormoneja ja vähentää stressiä ja pinnankiristystä..

No vaikka luvallinen rakastaja sitten - ei tarvitse olla salainen, kunhan saa ihastua. Ihastus vapauttaa paljon mm. mielihyvää tuottavia hormoneja ja vähentää stressiä ja pinnankiristystä..

Eli jos oletettais, että vaikka sä oisit ihastunut, niin sitten sulle tulis pitkä pinna ja sulla ois ihanaa? :) Ja sulta katois kaikki stressi. Kuulostaa kyllä mukavalta.

Jos salarakas on ratkaisu tällaiseen ongelmaan niin sellainen on sitten hankittava minunkin! Varmasti mies ja lapsikin olisivat tyytyväisempiä jos en olisi niin vihainen koko ajan. Mistähän sellaisia laadukkaita salarakkaita saisi?

Jaah, no ei toimi minuun ainakaan.

Ei salailusta ahdistu jos ei itse päätä ahdistua. Asenne on oma valinta aina. Muiden asenteita ei tarvitse matkia. Eikä muille tarvitse edes kertoa. Kel onni on,, se onnen kätkeköön.

liian vähän omaa aikaa. Mä hermostun jos en saa olla vain oman pääni kanssa. Nyt se aika on työmatka, ½ tuntia per sivu.
Mutta kuinka haluaisinkaan olla kotona rauhassa, siis yksin, muutaman päivän...

Ihastus vapauttaa paljon mm. mielihyvää tuottavia hormoneja ja vähentää stressiä ja pinnankiristystä..

Eli jos oletettais, että vaikka sä oisit ihastunut, niin sitten sulle tulis pitkä pinna ja sulla ois ihanaa? :) Ja sulta katois kaikki stressi. Kuulostaa kyllä mukavalta.

* leijalee leppoisasti todistaakseen pointin *

Pitää vaan vähän varoa mihin ihastuu.. vaikutus voi olla päinvastainen jos sattuu ihastumaan liian hankalaan tapaukseen :o

Yhteistyössä