Miksi oi miksi

• Viestiketjun aloittaja M ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti
M ihmettelee
-Naisten "pitää" tai oletetaan nyppivän ja ajelevat kaikki karvat pois ja mies saa olla karvainen joka paikasta ?

-Naisten pitää olla ymmärtäväisiä miestä kohtaan kin mies tulee töistä kotiin ja haluaa levätä,kun nainen tulee töistä kotiin hänen on tehtävä kotitöitä ja ruokaa jne tai ei mitään tapahdu?

-Nainen ei saa haista hielle ja olla naamasta rasvainen työpäivän päätteeksi kaupassa,ja mies saa olla paskainan/hikinen/öljyinen vaikka ravintolassa ilman paheksumista?

-Nainen jonka kroppa muuttuu lapsensaannin myötä on säälittävä läski mutta mies joka juo itselleen kaljamahan on ÄIJÄ?

-Eron tapahduttua lapset jäävät lähes aina äidille tai tulee paskaa niskaan vaikka miehellä olisi omakotitalo + lapsilla kaverit ja koulut lähellä ja äidillä yksiö uudessa kaupungissa?

-Vielä nykyaikana moni nainen haluaa olla se ihana pikkuvaimo joka hoitaa miehen ja lapset hymysuin vaikka vituttaisi?

-Nainen on toiselle naiselle niin vittumainen?

Rukoilijasirkka
Ei sen tarvii olla noin. Älä nypi karvojasi, jos et halua, helppoa. älä suostu kotiorjaksi, helppoa. älä ole aina vimpan päälle, sekin helppoa. Ei kannata välittää jos joku paheksuu. :p

M
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei sen tarvii olla noin. Älä nypi karvojasi, jos et halua, helppoa. älä suostu kotiorjaksi, helppoa. älä ole aina vimpan päälle, sekin helppoa. Ei kannata välittää jos joku paheksuu. :p
Juu minä en ole kotiorja mutta moni tuttu on.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja M ihmettelee:
sano sä..äskenkin ite kirjoitit mulle niin kiltisti siinä toisessa ketjussa.. :whistle: :(
Olisin sanonut niin miehellekin. En ymmärrä hosumista kun on lapsia kuvioissa.
no miks sit heittää tommonen kysymys ilmaan kun kerran tiedät jo vastauksen? toisille voi sanoa mitä vaan ihan miten vaan. :whistle:

omat mielipiteet voi ilmaista monella eri tavalla mutta kiitos. lämmitti kovasti mieltä. :heart:

hhm
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin, peesailen Sirkkaa.
Kukin tekee elämästään itsensä näköistä. Ja jos ei tee, on vika korvien välissä.
Sieltä ne ongelmat useimmiten juontuu. Huono itsetunto, -arvostus, masennus, ym. ovat yleensä syynä.

piiipi
haluatko olla apina jaloistasi. ajelen koivet ja kainalot sekä pimpan karvat pois
säällisen väliajoin. vihaan karvoja. koivet ajelen pari kertaa viikossa sekä kainolot.
pimpan, kun rupeaa rehottamaan.

M
Alkuperäinen kirjoittaja M ihmettelee:
sano sä..äskenkin ite kirjoitit mulle niin kiltisti siinä toisessa ketjussa.. :whistle: :(
Olisin sanonut niin miehellekin. En ymmärrä hosumista kun on lapsia kuvioissa.
no miks sit heittää tommonen kysymys ilmaan kun kerran tiedät jo vastauksen? toisille voi sanoa mitä vaan ihan miten vaan. :whistle:

omat mielipiteet voi ilmaista monella eri tavalla mutta kiitos. lämmitti kovasti mieltä. :heart:
En nyt tiedä mitä sanoa kun olet jo kantasi päättänyt. Tuossa ei ollut kyse siitä että naisena olisin sinua vastaan vaan yleisesti ihmettelen valintojasi. Ja kyllä,minusta kuuluukin sanoa miten asia on koska sinä tuossa ketjussa pohdit miksi ollaan teiniäitejä vastaan,minä voin vastata kysymykseen. Moni teiniäiti on epäkypsä ja tekee huonoja valintoja. Eikä moni heistä vielä päälle kaksikymppisenäkään ole kypsä..

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja piiipi:
haluatko olla apina jaloistasi. ajelen koivet ja kainalot sekä pimpan karvat pois
säällisen väliajoin. vihaan karvoja. koivet ajelen pari kertaa viikossa sekä kainolot.
Hönö... :D

Jos sinä et kestä luonnollisia karvojasi, se on sinun ongelmasi. Ja sen on joku nainen sinulle luonut.

M
Vaaditko myös ette miehesi on jaloista sileä? Miksi mies saa olla kuin apina mutta ei nainen?

HelloShitty
En nyt tiedä mitä sanoa kun olet jo kantasi päättänyt. Tuossa ei ollut kyse siitä että naisena olisin sinua vastaan vaan yleisesti ihmettelen valintojasi. Ja kyllä,minusta kuuluukin sanoa miten asia on koska sinä tuossa ketjussa pohdit miksi ollaan teiniäitejä vastaan,minä voin vastata kysymykseen. Moni teiniäiti on epäkypsä ja tekee huonoja valintoja. Eikä moni heistä vielä päälle kaksikymppisenäkään ole kypsä..
mun kysymys koski kaikkia ikäryhmiä. mutta ihan sama. paska fiilis jäi.

nii
Ihan hyvä ajatus, minusta hyvä tunnistaa "piilossa meillä olevia asenteita", miten mieheltä ja naiselta odotetaan sittenkin eri asioita. Itekin löydän niitä itsestäni. SIis kasvatetaan tyttäristämme sankarittaria vaikka ovatkin ihania prinsessoja ja pojista empaattisiakin jne.

Rukoilijasirkka
Vaaditko myös ette miehesi on jaloista sileä? Miksi mies saa olla kuin apina mutta ei nainen?
Toi on totta kyllä. Mut nykyisin melkein joka ukko nyppii rinta- ja selkäkarvat ja ajelee alapäänkarvoitusta. Sääristä eivät ole vielä alkaneet ajellla.

Musta se on tyhmää, että munkin pitäs ajaa jaloista. miksi ihmeessä, ei ne siellä mitään haittaa. Ovat pörröset.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Ihan hyvä ajatus, minusta hyvä tunnistaa "piilossa meillä olevia asenteita", miten mieheltä ja naiselta odotetaan sittenkin eri asioita. Itekin löydän niitä itsestäni. SIis kasvatetaan tyttäristämme sankarittaria vaikka ovatkin ihania prinsessoja ja pojista empaattisiakin jne.
Onneksi prinsessakin voi tarttua toimeen ja olla sankari ja pelastaa prinssin.

HelloShitty
Taidan Helloshitty ottaa palstailun turhan vakavasti jos se mielialaan vaikuttaa.
ahaa...okei..siitä ei sais ottaa ittensä ku kolme eri ihmistä alkaa haukkua että suunnilleen oon pilannu mun lasten elämät. :eek: tiiätkö..joskus tulee mitta täyteen vaikka oiskin kyse tuntemattomista ihmisistä.

ihan ku en ite oo monesti miettiny miten niillä ois parempi jossain muualla. sit kun kerrankin alkaa elämä mennä paremmin niin saa kerran taas todeta että jos mokaa niin peli on jo menetetty. ja mun mielestä mulla on oikeus kertoa sullekin mun fiiliksistä ja mulla on oikeus puolustautua enkä vaan ottaa vastaan kaiken.

Yhteistyössä