Miksi oi miksi tarvitsee tupakoida pienten lasten seurassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan vattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan vattu

Vieras
Ei ole kivaa kun äiti kulkee kahden pienen kanssa ja vettää röökiä. Ei ole kivaa kun isä työntää vaunuja ja tupakoi samalla. Ei ole kivaa kun raskaana oleva nainen polttaa tupakkaa ketjussa hiekkalaatikon reunalla ja vanhempi lapsi leikkii vieressä. Joo tiedän, on paljon pahempaakin maailmassa mutta miksi se tupakka menee niin monen asian edele ihmisellä. Terveyden, omien lasten terveyden, ulkonäön..Mikä siinä tupakassa kiehtoo. Entinen tupakoija olen ja en silti ymmärrä mikä hiivatti siinä vetää puoleensa.

kyllä mäkin poltan,tai en nyt kun oon raskaana,mutta poltin vaikka on lapsia. mutta en lastenaikana,en niin ikinä että altistuu tupakansavulle. tuli huono omatunto vaan jos ne ees näki. voisipa sitä nyt olla alottamatta uudestaan.

Mulla on valokuva , mssä oon 3v. ikäisenä äidin sylissä sohvalla, äiti lukee mulle kirjaa ja vetää röökiä posket lommolla, huone on sinisenä savusta. Aika järkyn näköistä :whistle:

Ja se on ihan käsittämätöntä, että jotkut tupakoivat AUTOSSA, kun siellä on lapset kyydissä! :o Ylipäätänsä autossa tupakointi tartuttaa hajun penkkeihin ja sitä myötä lapsiin ja heidän vaatteisiinsa. Tosin näissä perheissä tupakoidaan varmaan kodeissakin sisällä. :x
Valitettavasti koulussa ja päiväkodissakin kiusataan lapsia, joihin on pinttynyt tupakan haju (heidän vanhempansa sitä tuskin itse haistavat). :(

Yhteistyössä