Miksi nega???

• Viestiketjun aloittaja Vieras2007
  • Ensimmäinen viesti
Vieras2007
Pp14 täynnä. Aamun toisesta pissasta tein Apteekin oman testin, joka oli täysin tyylipuhdas negatiivinen =( Vuotoa ei näy ei kuulu. Veritesti on vasta ylihuomenna, joten sinne asti pitää miettiä pää puhki. Pas tehty, jossa siirrettiin kaksi 6-soluista kyytiin mukaan.

Onko tässä vielä plussaamisen mahdollisuus vai joko tuo testitulos oli ihan selkeän lopullinen?

#&%?$!* suuresti. Anteeksi sanavalinta.,....

No mulla oli kotitesti pp 13 nega ja sitten verikoe pp 14 plussaa PAS:n jälkeen. Ihmettelin kovasti miten voi olla niin ja hoitaja sanoi silloin että verikoe on varhaisin keino osoittaa raskaus.
Kotitesti ei siis välttämättä näytä plussaa kun verikoe on jo positiivinen.
Eli toivoa on vielä.
Nyt meidän "kotitestinega" on 22vk ja potkii kovasti.
;)

(Ja jos olisi nega ja sulla on Luget käytössä, niin voi olla että vuoto alkaa vasta niiden lopettamisen jälkeen. Mulla ekassa PAS:ssa kävi niin.)

minä taasen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 09:05 Anni77 kirjoitti:
No mulla oli kotitesti pp 13 nega ja sitten verikoe pp 14 plussaa PAS:n jälkeen. Ihmettelin kovasti miten voi olla niin ja hoitaja sanoi silloin että verikoe on varhaisin keino osoittaa raskaus.
Kotitesti ei siis välttämättä näytä plussaa kun verikoe on jo positiivinen.
Eli toivoa on vielä.
Nyt meidän "kotitestinega" on 22vk ja potkii kovasti.
;)

(Ja jos olisi nega ja sulla on Luget käytössä, niin voi olla että vuoto alkaa vasta niiden lopettamisen jälkeen. Mulla ekassa PAS:ssa kävi niin.)
Mulla on luget käytös, mutta ei ne ole ennenkään pitäneet vuotoa poissa. Viimeksi alkoi muistaakseni pp11.

Voi, kun mä aloin hieman jo hymilemään, että ehkä tässä sittenkin on mahdollisuus raskauteen, vaikka se testi tänään olikin nega!!! Kiitos sinulle!

Yhteistyössä