Miksi ne pienet maistiaisleivänpalaset kaupoissa saavat jotkut ihmiset hullaantumaan??

• Viestiketjun aloittaja mamma espoosta
  • Ensimmäinen viesti
mamma espoosta
Tarkoitan niitä pieniä leipäkoreja ja muita maistiaisia, joita kauppojen ruokaosastoilla joskus näkee... Jotenkin säälittävää ja naurettavaa nähdä kuinka varsinkin vanhemmat naishenkilöt tungeksivat rohmuamaan niitä maistiaisia, kuin eivät olisi ruokaa ennen nähnyt. Muita joita ihmetyttää tämä ilmiö?

hohhoijjaa
Minustakin on aika pateettista kun mummot ja keski-ikäiset tantat ryysivät paniikissa niille maistiais standeille kaupoissa ja jäävät jumittamaan niiden eteen kärryjensä kanssa... ostaisivat kotiin se oman leivän tai juuston palasen ja söisivät siellä niin paljon kun napa vetää niin ei tarvii kaupoissa töniä muita asiakkaita ilmaisten makupalojen toivossa.

hohhoijjaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kaipa se on vaan kätevämpi syödä mahansa täyteen maistiaisia, ettei tarvii sitten kotona syödä :kieh:
Eihän niitä palasia KEHTAA ottaa kun sen yhden tai max kaksi, ei niitä syömällä kukaan täyteen tule.

mamma espoosta
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
joo ihmetyttää kyllä kovasti. ja se että jos jossain on kahvitarjoilu, niin pitää satsata moneen kertaan. suomalainen nyt on vaan niin kovasti ilmeisesti ilmaisen perään, että otetaan kun saadaan. itse kierrän nämä maistiaiset ja tarjoilut aina kaukaa
Veit sanat suustani...

Milda
Jos on jotain mielenkiintoisia uutuuksia niin mieluummin maistan sen maistiaisen kuin ostan koko paketin jotain mikä ehkä jää syömättä. Eli mä olen sit siellä maistiaisjonossa.

Mutta nuo vanhemmat ihmiset on rasittavia kun jotain jossain ilmaiseks on niin on eläkeläisiä tunnin jono.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Mä annoin niitä lapsille silloin kun olivat ihan pieniä. Sai kaupassa ne hiljaisiksi :saint:
mun lapset ei onneks kaupassa huuda, että tartteis hiljaseksi saada :saint:
ja mä oon kans vähän pöpö"kammoinen", en mielellään tollasista maistiaisista mitään ota.

Yhteistyössä