Elikkäs minulla on ollut nyt jo ainakin 2 kuukautta kaulalla imusolmukkeita turvonneina. Leuan alla yksi noin 1cm kokoinen sekä oikealla puolella kaulaa 1cm kokoinen...
Kävin ultraamassa ne 2 otteeseen mutta koepalaa ei otettu.
Mikä ihme ne saavat turpoamaan eivätkä lähde...?
Ultraaja totesi imusolmukkeet hyvänlaatuisiksi ja reaktiivisiksi ja niissä oli sisällä rasvanidus.
Onko jollain muulla ollut kaulalla pitkään turvonneita imusolmukkeita?
Viimeksi tänään kävin niitä lääkärissä näyttämässä ja hän ei niistä kovin huolissaan ollut. Kokeili myös kainalot, soliskuopat ja nivuset. Niissä ei suurentuneita imusolmukkeita ollut. Minulla todettiin myös anemia ja olen syönyt kuukauden verran maltofer nimistä rautalääkettä ja hemoglobiini oli noussut vain 110 112
Mikä voisi auttaa raudan imeytymistä?
Minulla todettiin myös alaviisaudenhampaassa tulehdus johon söin antibiootin mutta sekään ei poistanut turvotusta imusolmukkeissa.
Onko kellään kokemusta?
Kävin ultraamassa ne 2 otteeseen mutta koepalaa ei otettu.
Mikä ihme ne saavat turpoamaan eivätkä lähde...?
Ultraaja totesi imusolmukkeet hyvänlaatuisiksi ja reaktiivisiksi ja niissä oli sisällä rasvanidus.
Onko jollain muulla ollut kaulalla pitkään turvonneita imusolmukkeita?
Viimeksi tänään kävin niitä lääkärissä näyttämässä ja hän ei niistä kovin huolissaan ollut. Kokeili myös kainalot, soliskuopat ja nivuset. Niissä ei suurentuneita imusolmukkeita ollut. Minulla todettiin myös anemia ja olen syönyt kuukauden verran maltofer nimistä rautalääkettä ja hemoglobiini oli noussut vain 110 112
Mikä voisi auttaa raudan imeytymistä?
Minulla todettiin myös alaviisaudenhampaassa tulehdus johon söin antibiootin mutta sekään ei poistanut turvotusta imusolmukkeissa.
Onko kellään kokemusta?