Miksi naiset valehtelette, minkälainen mies kiinnostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera

Vieras
Pojille opetetaan pienenä, että tytöt arvostavat mukavaa, kilttiä, toiset huomioon ottavaa ja tasa-arvon allekirjoittavaa poikaa. Naiset sanovat, että miehessä ratkaisee luonne.

Kun poika kasvaa näillä ohjeilla mieheksi, hän tajuaa, että hän ei ole saanut naista, ja kaikki koulun kiusaajat, pomottajat ja dominoivat pojat ovat naineet lukuisia naisia.

Selventäkää ensi kerralla, että haluatte miehen, jolla on huonot luonteenpiirteet, dominointia, narsismia, mustasukkaisuutta, aggressiota ja moraalisäännöistä piittamattomuutta. Moni nuori mies oikeasti luulee, että jos nainen haluaa hyväluonteisen miehen, niin se tarkoittaa toiset huomioon ottamista, empaattisuutta ja positiivisuutta.

Moni nuori mies ehtii vuosikausia kannatella masentuneena poikuutta mukanaan, kunnes tajuaa, mitä te naiset haluatte.

Sanokaa siis suoraan, että miehessä kiinnostaa pahuus.

Nainen ei ole kiertopalkinto, joka putoaa taivaasta eniten toivoneen syliin. Jotain täytyy itsekin tehdä, ihan henkilökohtaisella kommunikaatiotasolla. En ole vielä nähnyt ihan oikeasti mukavaa ihmistä, joka olisi ihan oikeasti katkera. Osoita toki että olen väärässä.

Jos naisella on ollut paha isä tai äiti, hänellä on pakkomielle pahiksen kesyttämisestä. Kaikkiinhan nämä eivät vetoa. Iän myötä kelpaavat aina harvemmalle, kun ne oman mielen demonit on kesytetty. Mutta sinä vain ruokit omiasi, eli kuljet vastavirtaan ja henkilökohtaisestikin väärään suuntaan?

Nainen ei ole kiertopalkinto, joka putoaa taivaasta eniten toivoneen syliin. Jotain täytyy itsekin tehdä, ihan henkilökohtaisella kommunikaatiotasolla.

Minä oikeasti luulin, että mukavuus ja kiltteys tehoaisivat naisiin. Muutama vuosi täysi-ikäisyyden jälkeen vaihdoin kerralla naisten seurassa mukavuuden kusipäisyydeksi ja aloin itsekkäämmäksi. Tein sellaisia asioita, mitkä olivat minusta moraalisesti väärin ja sain naisia.

Minusta esim. biologian tunnilla voitaisiin kertoa, mitä nainen biologisessa mielessä etsii miehestä. Niin monen miehen masentuneet vuodet vähenisivät.

Jos nainen sanoisi, minkälaiset miehet oikeasti saa naisilta, niin miehet osaisivat muuttaa itseään oikeaan suuntaan. Miehen pitää itse pillua saadakseen tajuta, että naiset valehtelevat kysymykseen "mikä miehessä kiinnostaa".

väitäksä ap että oot oikeesti kunnon mies, sellainen naisten unelma jotka hakee kilttiä miestä? joku ei täsmää jos sua ei ole huolittu. ettet vain itse valehtele millainen olet? jos sä ensin annat odottaa jotain muuta mutta oletkin teeskentelijä? Nimittäin Aidot kiltit miehet ei jää ilman naista, se on ihan fakta. Vai onko sussa jotain muita rajotteita kuten esim. joku sairaus tai vamma joka ehkä karsii ehdokkaita?

[QUOTE="huoh";27909123]katkera nilviäinen[/QUOTE]

Argumentum ad hominem on argumentaation muoto, jossa argumentoija viittaa joihinkin vastapuolen piirteisiin, joilla ei ole merkitystä keskusteltavan aiheen kannalta.

Teit juuri argumentaatiovirheen.

[QUOTE="huoh";27909126]väitäksä ap että oot oikeesti kunnon mies, sellainen naisten unelma jotka hakee kilttiä miestä?[/QUOTE]

Olin aiemmin kiltti, kohtelias ja muut huomioon ottava. En saanut naista.

Aloin käyttäytyä itsekkäästi, hallitsevasti ja moraalittomasti. Sain naista.

Nämä ovat vain minun huomioita omasta elämästäni.

Olisi kiva, että opettajat kertoisivat koulussa, että minkälainen mies saa naisia.

Minä oikeasti luulin, että mukavuus ja kiltteys tehoaisivat naisiin. Muutama vuosi täysi-ikäisyyden jälkeen vaihdoin kerralla naisten seurassa mukavuuden kusipäisyydeksi ja aloin itsekkäämmäksi. Tein sellaisia asioita, mitkä olivat minusta moraalisesti väärin ja sain naisia.

Minusta esim. biologian tunnilla voitaisiin kertoa, mitä nainen biologisessa mielessä etsii miehestä. Niin monen miehen masentuneet vuodet vähenisivät.

Vai oliko kenties kysymys siitä, että lopetit teeskentelyn ja olit aidosti oma itsekäs itsesi, ja aitous puri? Teeskentelijää yleensä paetaan, koska pirukaan ei halua tietää mitä siellä takana piilee.

En tiedä yhtään naista joka haluaisi miehen, joka kaiken muun painolastin lisäksi on valmis valehtelemaan jopa persoonallisuudestaan ihan vain saadakseen. Lierohan se on eikä mies. Valitettavan moni sitten huomaa pitäneensä matokompostia jo vuosia. Tottahan se on, miehet loisivat naisten kustannuksella ja vielä kokevat että naiselle valehteleminen on hyve. Ja sitten tullaan tänne viisastelemaan, että naispaholaiset valehtelevat.

jaa kappas, joku muu sanoi jo saman. ihan turhaanhan sulle muutenkaan kukaan täällä selittää, arvelinkin että sama tyyppihän tämän täytyy olla kuin puoli vuotta sitten kun viimeksi tänne eksyin. sama aktiivisaggressiivinen itsesääli, eikä sanakaan mene perille.

Olisi kiva, että opettajat kertoisivat koulussa, että minkälainen mies saa naisia.

Voisitki alkutöiksesi kirjoittaa analyysin oman elämäsi kokemuksesta vaikka opetusministeriölle, jospa he sitten katsoisivat aiheeksi ottaa tuon opetussuunnitelmaan :)

Millainen ihminen muuttaa tyyliään että saisi naista? Teennäinen, selkärangaton, moraaliton ja täysin epäaito! Mikä siinä on niin vaikeaa olla aito ja mukava?

• Tykkää
Reactions: Millenia
Vai oliko kenties kysymys siitä, että lopetit teeskentelyn ja olit aidosti oma itsekäs itsesi

Lopetin moraalisääntöjen noudattamisen.

Hitler, Stalin, Mussolini olivat aidosti omia itsejään.

Maailmanhistorian kovin panomies oli Tsingis Kaani, joka myös oli maailmanhistorian kovin murhaaja.

Moraalista ja maailmasta minä olen huolissani. En omasta saamisestani.

Varakkaat (rikkaat) miehet saavat aina naisia. Kauniita naisia. Opettajat voisivat tosiaan koulussa motivoida poikia opiskelemaan kertomalla tämän faktan.

[QUOTE="aloittaja";27909145]Lopetin moraalisääntöjen noudattamisen.

Hitler, Stalin, Mussolini olivat aidosti omia itsejään.

Maailmanhistorian kovin panomies oli Tsingis Kaani, joka myös oli maailmanhistorian kovin murhaaja.

Moraalista ja maailmasta minä olen huolissani. En omasta saamisestani.[/QUOTE]

Sitä ollaan aidosti omia itseään eikä muuteta luonnetta sen mukaan miten pääsee parhaiten pukille. Olet selkeästi playeri, alussa vain keinosi eivät olleet kovin hyviä.

Ole oma itsesi ja joko saat naisen tai et. Nykyisellään vaikuttaa että et ole kovin miellyttävä ihminen ylipäätään, vai kohteletko miehiä eritavalla?

• Tykkää
Reactions: Millenia
Pojille opetetaan pienenä, että tytöt arvostavat mukavaa, kilttiä, toiset huomioon ottavaa ja tasa-arvon allekirjoittavaa poikaa. Naiset sanovat, että miehessä ratkaisee luonne.

Kun poika kasvaa näillä ohjeilla mieheksi, hän tajuaa, että hän ei ole saanut naista, ja kaikki koulun kiusaajat, pomottajat ja dominoivat pojat ovat naineet lukuisia naisia.

Selventäkää ensi kerralla, että haluatte miehen, jolla on huonot luonteenpiirteet, dominointia, narsismia, mustasukkaisuutta, aggressiota ja moraalisäännöistä piittamattomuutta. Moni nuori mies oikeasti luulee, että jos nainen haluaa hyväluonteisen miehen, niin se tarkoittaa toiset huomioon ottamista, empaattisuutta ja positiivisuutta.

Moni nuori mies ehtii vuosikausia kannatella masentuneena poikuutta mukanaan, kunnes tajuaa, mitä te naiset haluatte.

En mä ainakaan ole opettanut.

Kuulostaa siltä, että etsit vain pesää ja yhdenillanjuttuja jostain baarista. Ja silloin olet ihan oikeassa. Naiset jotka lähtevät baarista miehen matkaan on yleensä niitä jotka haluavat pahiksia. Tytöt jotka etsivät elämänkumppania eivät perusta pahiksista ja kusipäistä. Ne jotka etsivät yhdenillanjuttuja perustaa juurikin niistä.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja SuzieQ.

Ap puhuu totta. Naiset ei tosin itsekään järjen tasolla hoksaa haluavansa pahiksi, koska PERIAATTEESSA tuollainen kunnon mies olisi paras vaihtoehto. Joku kieroutunut geeneissä ilmeisesti kuitenkin vetää naisia niiden renttujen luokse.

Yhteistyössä