MIKSI naise

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kertokaapas nyt naiset, miksi te olette tämmöisiä?

Eli olen tuntenut yhden naisen, kutsuttakoon nyt neiti A:ksi, useita vuosia. Olin (ja olen?) häneen melko ihastunut aikoinaan ja piiritin häntä, mutta hän halusi olla vain kaveri. Tyypillinen kuvio, tajusin sen kyllä silloin, mutta en vaan osannut laittaa poikki. Toistaalta kai elättelin toiveita, että ehkä joskus tapahtuukin jotain. Muutaman kerran humalassa oli lähellä, että oltais hypätty sänkyyn, mutta näillä kerroilla tuli sitten jotain väliin... No menneet on menneitä. Lopulta tämä neiti A lähti ulkomaille vuodeksi ja sen aikana välimme etääntyivät. Onneksi. Nimittäin mulla alkoi olla vipinää siellä sun täällä kun hänen otteensa minusta katosi.

Emme sitten olleet tavanneet 4 vuoteen kun hän sitten yhtäkkiä otti Facessa yhteyttä. Juteltiin sitten ihan niitä näitä ja sovittiin, että tavataan. Molemmat seurustellaan tahoillamme...

No tavatiin sitten tossa viikolla. Sitten tää nainen tilittää, että oma suhde on huono ja että häntä kaduttaa ettei me menty pidemmälle missään vaiheessa... Nyt lähetti sitten viestiä, että "ei haluu olla yötä yksin". Mies siis on jossain matkoilla (????). Mitähän tässä tekis... Moralisoida ei tartte. Miksi naiset tekee näin?
 

Yhteistyössä