Miksi nainen kysyy Tinderissä millaisella autolla ajan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No minua ei kyllä kiinnostaisi. Joku voi kysyä kohteliaisuudesta ja jos olettaa, että sillä erottuu muista naisista - jos yleinen käsitys on, että naisia ei autot kiinnosta, niin tämä sitten haluaa osoittaa kiinnostusta autoa kohtaan, mikä stereotyyppisen käsityksen mukaan taas on miehille kovin tärkeä.

Tai jos ei keksi mitään muutakaan kommentoitavaa, eikä toisen viestissä oikein noussut esiin muutakaan mistä voisi kysyä.

Tai sitten kysymyksellä ei ole sen kummempaa merkitystä kuin "minkä rotuinen se sun koira on", "oliko hyvät ilmat kun olit mökillä", tms.

ja tietysti joku nainen voi oikeasti ollakin kiinnostunut autoista ja kysyy samasta syystä kuin autoista kiinnostunut mies.

Tällaisiakin syitä voi olla.

Minulle jos joku mainitsisi autonsa, en tosin kyselisi siitä mitään lisää. En ole kiinnostunut autoista.
 
vierailija
Miehisyyden mitta, ei niinkää varallisuuden.
Jos ajaa uudella bmw niin se on cool jos fiat puntolla nii ei jatkoo. Tai jos miestä ei kiinosta autot ollenkaa niin ei kiehtois minua..
todennäköisesti kysyjää itteä kiinostaa autot.
 
Dussevierailija
Mulla on Dacia ja olen silti saanut billua!
Mikä malli?
Mulla on uusin Dussen II -versio. Auto uusiutui kokonaan 2018, ennakkoluulot istuu tietämättömillä vahvoina varmaan pitkään. Sehän on ihan hyvän näköinenkin. Mahtava maavara, sama kuin entisessä XC90:ssä. Sehän oli vaan citymaasturi, jossa on liikkeellelähtöavustin. Kiinnihän sillä jäi aika helposti maaseudulla, kun testasin kykyjä lumisella pihaniityllä.

Useamman vajaavetoisen Volvon oon kiskaissut Dusterilla ojasta :cool:
 
r0s
Mikä malli?
Mulla on uusin Dussen II -versio. Auto uusiutui kokonaan 2018, ennakkoluulot istuu tietämättömillä vahvoina varmaan pitkään. Sehän on ihan hyvän näköinenkin. Mahtava maavara, sama kuin entisessä XC90:ssä. Sehän oli vaan citymaasturi, jossa on liikkeellelähtöavustin. Kiinnihän sillä jäi aika helposti maaseudulla, kun testasin kykyjä lumisella pihaniityllä.

Useamman vajaavetoisen Volvon oon kiskaissut Dusterilla ojasta

Ni ja mites monta kilometriä on ton oletettu ajoelinikä?

Edellisellä ysikymppisellä ajettiin 470 000 kilsaa ja saatiin vielä vaihdossa kuusi tonnia.
 

Yhteistyössä