Miksi nainen ei halua seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eetu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Eetu"

Vieras
Mulla ois halut korkeella koko ajan mutta avovaimo ei halua seksiä kuin ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja rapiat päälle. Yksi lapsi on.

Toihan on ihan jatkuvaa panemista! Meillä vaihteluväli 1-4 kk eli noin 5 kertaa vuoteen. Emäntää ei kiinnosta. Ja syy ei tasan ole minussa, olen yrittänyt tehdä kaiken vaimon eteen, myös ne kotityöt ja lapsen kaitsemisen. Baarissakin olen käynyt noin 7 vuotta sitten!

Tilanne oli lapsen syntymän jälkeen samanlainen kuin ennen raskauttakin mutta sitten imetyksen lopettamisen jälkeen avovaimo kyllä lihoi runsaasti. Mut ei kai se nyt siitä kiikasta? Kehun naista joka ikinen päivä ja hän on mielestäni seksikäs. Meillä on hellyyttä myös muutenkin, tunnepuoli kunnossa.

Jos mies painostaa (tai muutoin ilmaisee olevansa tyytymätön seksin määrään) jatkuvasti, eivät ne halut varmasti lisäänny. Meidän kohdalla tämä. Ja lisäksi liian monta pettymystä minun tarpeitani (kaipaan romantiikkaa ja tunteiden näyttämistä) kohtaan.

Jos hormonaaliset yms. terveydelliset syyt ovat poissuljettuja niin ehkä koittaisin päästä vähän syvemmälle naisen ajatusmaailmaan, onko muuten tyytyväinen parisuhteeseen ja perhe- elämän sujumiseen tai onko jäänyt jotain isompaa vuosien varrella hampaankoloon joista ei syystä tai toisesta ole uskaltanut puhua.

Tai sitten teillä vain on erilaiset tarpeet jotka eivät kohtaa ja nainen on varsin tyytyväinen tuohon tahtiin. Ehkä siis miettisin vielä onko tuo kerta/viikko seksi kuitenkin tyydyttävää ja saako nainen siitä mitään vai suostuuko vain sinun mieliksesi.

• Tykkää
Reactions: Spukka
[QUOTE="yks";29352668]Jos mies painostaa (tai muutoin ilmaisee olevansa tyytymätön seksin määrään) jatkuvasti, eivät ne halut varmasti lisäänny. Meidän kohdalla tämä. Ja lisäksi liian monta pettymystä minun tarpeitani (kaipaan romantiikkaa ja tunteiden näyttämistä) kohtaan.

Jos hormonaaliset yms. terveydelliset syyt ovat poissuljettuja niin ehkä koittaisin päästä vähän syvemmälle naisen ajatusmaailmaan, onko muuten tyytyväinen parisuhteeseen ja perhe- elämän sujumiseen tai onko jäänyt jotain isompaa vuosien varrella hampaankoloon joista ei syystä tai toisesta ole uskaltanut puhua.

Tai sitten teillä vain on erilaiset tarpeet jotka eivät kohtaa ja nainen on varsin tyytyväinen tuohon tahtiin. Ehkä siis miettisin vielä onko tuo kerta/viikko seksi kuitenkin tyydyttävää ja saako nainen siitä mitään vai suostuuko vain sinun mieliksesi.[/QUOTE]

Tässä kommentissa on paljon asiaa. Mun haluttomuuden syynä on myös, että on hampaan kolossa puhumattomia asioita. Samoin se, ettei seksi ole sellaista, kun minä haluan, eli siitä puuttuu sellainen esileikki kuin itse tarvitsen, eikä mies tajua mitenkään, vaikka olen aikani yrittänyt sanoa. Nyt olen luopunut edes yrittämästä ja olen mieluummin ilman. Näistä syistä johtuen tunteenikin on laimenneet, mikä edelleen laskee seksihaluja. Ja noidankehä on valmis.

Näin, ja vielä siten että nainen vaatii saada hyväksyntää eli uusilta miehiltä huomiota (ja munaa). Naiselle arkiseksi on tylsää koska oma itsetunto ei pysy ylhäällä kuten miehellä pysyy. Naiselle se, että oma mies haluaa seksiä ei kai ole kiva juttu, parempi olisi että sivulliset miehet huomioisivat raukkaa.

[QUOTE="mies";29352759]Tunteet puuttuvat. Etsi itsellesi nainen joka haluaa sinua seksuaalisesti. Naisella halu liittyy pääasiassa ihastumiseen ja rakastumiseen.[/QUOTE]

[QUOTE="Eetu";29352590]Tilanne oli lapsen syntymän jälkeen samanlainen kuin ennen raskauttakin mutta sitten imetyksen lopettamisen jälkeen avovaimo kyllä lihoi runsaasti. Mut ei kai se nyt siitä kiikasta?[/QUOTE]

Voi (ainakin osittain) kiikastaakin. Mites syöminen ja liikunta? Epäterveelliset elämäntavat aiheuttaa lihomisen lisäksi esimerkiksi sitä, että energiaa ei välttämättä ole niin paljon, ja ei sit seksikään kamalasti huvita. Ja haluja laskee sekin, jos ei pidä omasta, muuttuneesta vartalostaan. Mulla lihomiseen liittyi masennusta, mikä aiheutti haluttomuutta (yhdessä tietysti väsymyksen, huonon "vireystilan" ja huonon itsetunnon kanssa).

Hormonaaliset muutokset (raskauteen, imetykseen ja ehkäisyyn) liittyvät voivat vaikuttaa haluttomuuteen.

Sit tietysti ihan käytännön jutut, onko esimerkiksi väysmystä, kyllästymistä tmv. Jos esimerkiksi ns. omaa aikaa ei paljon ole, vaan tuntuu, että aina on kiinni lapsessa, töissä tai kotitöissä, voi olla, ettei vaan jaksa kiinnostua seksistä.

Kannattaa kysyä suoraan, osaako hän sanoa, mikä voisi olla syynä :) Ei välttämättä ole mikään yksi asia, vaan monien pikkujuttujen summa.

[QUOTE="mies";29352759]Tunteet puuttuvat. Etsi itsellesi nainen joka haluaa sinua seksuaalisesti. Naisella halu liittyy pääasiassa ihastumiseen ja rakastumiseen.[/QUOTE]

Näin, avovaimosi ei välitä sinusta enää.
Kun tunnepuoli kuolee,loppuu seksihalutkin.Siis parisuhteessa.
Irtopanoihin ei tunnetta tarvita.

No miksi haluta irtoseksiä kun siinä ei ole tunteita?

[QUOTE="akka";29353035]Näin, avovaimosi ei välitä sinusta enää.
Kun tunnepuoli kuolee,loppuu seksihalutkin.Siis parisuhteessa.
Irtopanoihin ei tunnetta tarvita.[/QUOTE]

[QUOTE="Eetu";29352590]Tilanne oli lapsen syntymän jälkeen samanlainen kuin ennen raskauttakin mutta sitten imetyksen lopettamisen jälkeen avovaimo kyllä lihoi runsaasti. Mut ei kai se nyt siitä kiikasta? Kehun naista joka ikinen päivä ja hän on mielestäni seksikäs. Meillä on hellyyttä myös muutenkin, tunnepuoli kunnossa.[/QUOTE]

Mä olen vähän lihonnut ,enkä tunne itseäni kauniiksi tai seksikkääksi,seksi ei kiinnosta. Mieheni ei kyllä juuri mitään positiivista sano,ei tosin negatiivistakaan,ei ylipäätänsä paljoa puhu,eikä juurikaan minuun koske. Lisäksi olen väsynyt raskaasta työstä ja huonosti nukutuista öistä. Harmittaa kyllä tämä haluttomuus,mies varmaan useamminkin,suunnilleen kerran viikossa on seksiä.

No miksi haluta irtoseksiä kun siinä ei ole tunteita?

Orgasmin pystyy saamaan ilman tunnesidettä.
Exäni asian näin kauniisti mulle ilmaisi: anteeks nyt jos tää loukkaa sua mutta mun mulkku ei erota sitä mihin reikään se lykkää että mulle se on ihan sama ketä panen.
Takana kuuden vuoden parisuhde.Jäi kiinni vieraissakäymisestä.
Että kyllä ne irtopanot kiinnostaa joitakin ihmisiä.

[QUOTE="Eetu";29352430]En usko. Sanoo vaan aina ettei ole mitään seksihaluja. Vaikka nuolen ja otan muutenkin naisen huomioon seksin aikana ja muutenkin.[/QUOTE]

No jos naisesi ei tykkää siitä, että nuolet. Esimerkiksi. Ei kaikki naiset tykkää siitä, vaikka miehet voi niin kuvitellakin.

Itseäni ei myöskään kiinnosta, muttei haittaa, koska miestäkään ei kiinnosta. Mä olen liian väsynyt, stressaantunut, enkä saa orgasmia. Joten mulle seksi on ihan sama kun lehteä lukisi. Itse en saa siitä mitään, joten turhaa se silloin on.

Yhteistyössä