Miksi näen aina tämän inhottavan ja omituisen unen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ilmeisesti unessa tappanut ihmisen (en tiedä kenet) ja haudannut hänet maahan. Koko ajan on olemassa riski, että ruumis löydetään. Miksi mä näen tätä usein? Uni tuntuu vielä todelliselta ja mulla on "syyllinen olo" kun herään =(

Sä oot tehnyt elämässäsi jotain, jonka haluat salata ja josta tunnet valtavaa syyllisyyttä. Pelkäät koko ajan, että joku saa tietää ja asia paljastuu kaikille. Mieti mikä asia sinua vaivaa ja vainoaa, se voi olla jokin ihan pienikin juttu jota et heti hoksaa. Oletko esim lapselle tehnyt jotain, joka sinua hävettää ja painaa edelleen, esim jättänyt hetkeksi yksin tmv. Ei sen asian tarvitse järjellä ajatellen olla mitään suurta ja raflaavaa, mutta se on jokin, joka sinua painaa ja vaivaa ja on kasvanut suuremmaksi kuin onkaan.

Kun huomaat sen, mikä sua painaa sisimmässäsi ja mistä kannat valtavaa syyllisyyttä, saat käsiteltyä asian ja tuo uni loppuu.

Onhan sitä tullut tehtyä kaikenlaista väärää elämässä. Mutta, kun ei oikeastaan sellaista, joka ei kestä päivänvaloa. tai tosiaan en kyllä ehkä vain tiedosta sitä. Uni on ahdistava ja näen 2 eri paikkaa, joihin olen ruumiin haudannut =(

[QUOTE="aapee";28642204]Onhan sitä tullut tehtyä kaikenlaista väärää elämässä. Mutta, kun ei oikeastaan sellaista, joka ei kestä päivänvaloa. tai tosiaan en kyllä ehkä vain tiedosta sitä. Uni on ahdistava ja näen 2 eri paikkaa, joihin olen ruumiin haudannut =([/QUOTE]

Se asia voi olla sellainen, että järjellä ajateltuna se ei ole mikään "big deal". Esimerkiksi vaikka koliikkivauvalle huutaminen kun oma väsymys menee totaalisesti yli tai vaikka hetkellinen ohimenevä haave jostain muusta kuin omasta kumppanista. Sen asian ei tarvitse olla sen isompi. Se on kuitenkin jokin juttu, joka sotii voimakkaasti sun omaa moraalia ja omaatuntoa vastaan ja josta kannat edelleen huonoa omaatuntoa. Vaikka mitään sen enempää ei olisikaan ikinä tapahtunut.

Koeta miettiä niitä asioita, joita olet tehnyt/ajatellut/sanonut, jotka on sun oman moraalin vastaisia ja anna itsellesi ne sitä mukaa anteeksi.

Yhteistyössä