Miksi nää korvapuustit ei pysy kuosissa??!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glenn

Aktiivinen jäsen
03.09.2010
2 922
1
36
Siis mie oon pojan kanssa täällä vääntäny puolenlitrantaikinan korvapuusteja, ja mulla on ehkä viis pullaa, jotka kehtaa laittaa tarjolle, jos tulee vieraita. Huoh!

Mikä mulla menee vikaan, ku ne uunissa alkaa sojottaan aina yks itään ja toinen länteen??

Miten ne saa näyttään näteiltä?

älä tee korvapuusteja, vaan leikkaa suoria palasia, ja paista ne muffinssivuoassa =)

ja hyvä niksi on leikata siitä rullasta vinottain, ja sit siitä ohuemmasta kohdasta painat sormilla ihan pohjaan asti sen takinan..

ja viimeiseksi, ei itsetehtyjen pullien tarvitsekkaan näyttää täydellisiltä, hyviä ne silti on :D

Mie oon tehnytkin aina ennen niin, et paistan niitä kiekkoja pullavuokissa. Nyt vaan aattelin et teen korvapuustja,ku ne on hienomman näkösiä. Muka.

Jep! hyivä nää silti on:p

Katselin kerran kun ammattilainen teki korvapuusteja. Hän muotoili puustit vasta pellillä eikä tehnyt sitä sormella vaan ison veitsen tylpällä puolella painoi melkein pullan pohjaan. Olen yrittänyt samalla lailla tehdä, mutta eivät ne automaattisesti onnistu.

Rupesi tekemään mielei korvapuusteja

Mie painelin osan pullista keskeltä. Osan leikkasin leveemmäksi ja jätin painelematta. Kinuskikissan sivuilla näytettiin tuo ohje. Lopputulos oli kuitenkin sama.

Yhteistyössä