Miksi musta on tullut riipputissin lisäksi karvatissi?

  • Viestiketjun aloittaja K.Arvatisu
  • Ensimmäinen viesti
K.Arvatisu
Siis nännipihojen reunoilla kasvaa sellaisia ruskeita parisenttisiä karvoja, ei helvetti! yhden huomasin n. pari kuukautta sitten ja nyt niitä on jo kymmenkunta :O Eikö nää riipparit riittänyt?
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan tavallista se on. Siitä vain ei puhuta. *salaa nyppimään*
:D
Ihana kuulla. Ällö juttu. Mua ihmetyttää kun mä en ole mitenkään karvainen muuten, säärissä on ohutta harvaa vaaleaa ja kainalossa kasvaa ehkä kaksi hentoa karvaa ristiin. Mutta nää tissikarvat, ne on aika miehekkään. Yök. Taidanpa kasvattaa kunnon rintakarvat kesäksi niin saa sitten elvistellä terassilla. 8)
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Sitä se ikä teettää.. :)
Juu, heti kun 30 tuli mittariin, alkoi naama ryppyyntyä, häpärit roikkumaan, tissit karvoittuun ja alamaha roikkumaan. Polviin sattuu leluja kerätessä ja kylmä ilma aiheuttaa reumatismin oireita. Juu ja avoimesta ikkunasta tuleva veto on pahin vihamieheni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Sitä se ikä teettää.. :)
Juu, heti kun 30 tuli mittariin, alkoi naama ryppyyntyä, häpärit roikkumaan, tissit karvoittuun ja alamaha roikkumaan. Polviin sattuu leluja kerätessä ja kylmä ilma aiheuttaa reumatismin oireita. Juu ja avoimesta ikkunasta tuleva veto on pahin vihamieheni.
Näin mulla kävi :ashamed: Lisäksi vielä alkoi karvat kasvaa isonvarpaan päällä |O
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Sitä se ikä teettää.. :)
Juu, heti kun 30 tuli mittariin, alkoi naama ryppyyntyä, häpärit roikkumaan, tissit karvoittuun ja alamaha roikkumaan. Polviin sattuu leluja kerätessä ja kylmä ilma aiheuttaa reumatismin oireita. Juu ja avoimesta ikkunasta tuleva veto on pahin vihamieheni.
Näin mulla kävi :ashamed: Lisäksi vielä alkoi karvat kasvaa isonvarpaan päällä |O
JOO!!! Niitäkin on! Ihan hirveitä, kuin jotain hämähäkin jalkoja, paksuja ja mustia...kaameaa.
 
Mä taidan olla siis 3-kymppinen. Ei ihme että henkinen ikä -testissäki tulee 33-35v. :'( Mullaki on pottuvarvaskarvoja. :'( Ja navanaluskarvoja. :'( Ja olenpa joskus saanu leuastaki nykästä tumman karvan. :'(
 

Yhteistyössä