Miksi mun tekee mieli tähän aikaan yöstä juoda litratolkulla vettä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Muutenkin joka aamu herään siihen vessahätään vaikka ei olisikaan edellisenä iltapäivänä/iltana juonut mitään nestemäistä. Äskenkin (tyhmyyttäni) kiskoin yhdeltä seisomalta melkeen pari litraa, ja lisää tekisi mieli... :)

On mullakin himot :laugh:

Eikä muuten ole edes eka kerta...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24011711:
eihän tuo myrkyllistä ole, juo pois vaan..

Ei se myrkyllistä ole (tosin tossa 30 kilometrin päässä vesijohtovettä tarttee vissiinki vielä keitellä jos tahtoo hanasta juoda). Mut sitten mulla on kauhee vessahätä joskus aamu 5 aikaan, ja kun olen käynyt vessassa en saa enää unta. Eli vajailla yöunilla tulee mentyä.

Ja verensokerista ei ole mitään käryä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24011752:
missä niin huonoo vesijohtovettä on :O
käy teekoossa mittaamassa verensokerit.

Sellaisessa kunnassa kun Nakkila. Länsi-Suomessa. Ainakin aamulla kehotettiin vielä keittämään vettä 5min ennen käyttöä. Kävin päivällä vanhempiani katsomassa (asuvat kunnan rajalla), join muutaman lasillisen vettä, kunnes vasta älysin kysyä että mistä niiden vesi tulee... :whistle: Onneks ei ollut kolivettä.

Ja täytyy varmaan mittauttaa se sokeri joskus, niin tietää onko syytä huolestua ja mahdollisesti alkaa piikittää itseään.

Samaa vikaa itsellä, mutta ei se mikään mysteeri ole. Johtuu ihan siitä, ettei muista päivällä juoda tarpeeksi, joten se jano alkaa illalla vaivaamaan. Jos muistaisi tankata koko ajan vähän pitkin päivää ei pääsisi elimistö kuivumaan ja toisaalta taas ei sitten tarvisi yötä/aamua ravata vessassa kun on yömyöhällä vetänyt 2 litraa.

Yhteistyössä