Miksi mun on maha nyt jo kipeä?

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
heippa!!!
se on ihan normaalia se kipu,ainakin luulen niin ku mullakin inssista 5 pvää alko olla se fiilis et menkat alkaa,eli maha tosi kipee...tsemppiä ja älä viel huolestu... :heart:
-minttu-

apua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 12:39 minttu kirjoitti:
heippa!!!
se on ihan normaalia se kipu,ainakin luulen niin ku mullakin inssista 5 pvää alko olla se fiilis et menkat alkaa,eli maha tosi kipee...tsemppiä ja älä viel huolestu... :heart:
-minttu-
Ihan tosi ?? Mä olen jo satavarmaks täällä itkenyt, että taas meni #&%?$!*..
On niin jumalattoman paha olla (henkisesti).
Millaista se sun kipu oli ? Miten sulla kävi ? Siis olitko raskaana ?
Niin, ja KIITOS!!!!!

se oli kovaa kipua,ja juoksin vessassa koko ajan ku olin varma että menkat alkaa,mullakun on kivuliaat kuukautiset...
mä oon raskaana nyt siitä ekasta inssistä....
onko sulle pisteety jotain hormoonia ennen inssiä???seki vaikuttaa elimistössä yhä ja saattaa tehdä kipuja....
-minttu-

joo oli eka inssi ja siks onki niin uskomaton olo et voiko tää olla totta ja kauhee pelko ettei mitään pahaa tapahtuis....
mulla on endometrioosi mut se ei kuulemma ollu syy lapsettomuuteen,eli kyse selittämättömästä lapsettomuudesta....

Lihaskramppi
ONNEA MINTTU!! :heart: Ihanaa että jo ekasta inssistä tärppäsi. Onnea ja suojelusta matkalla vanhemmuuteen!!

ap:lle : Mun viimeisimmästä inssistä päälle jääny vatsakipu johtui lihaskrampista! Olin siinä lavetilla maatessani jännittäny niin ku toimenpide ei ollu ihan helppo (mun kohtu kääntyy taaksepäin joten hoitsulla oli ongelmia saada katetri sinne minne piti, ja oli yksin, joten mun piti avittaa painamalla mahaani - oo siinä sit rentona...) niin siinä oli sit ilmeisesti menny sellai pitkä reidestä vatsan kautta ristiselkään ulottuva lihas kramppiin. Oikealla puolen vatsaa kipuili.
Päivä pari inssin jälkeen mulla oli koko vatsan alueella tuntuvaa kipua, aattelin ett johtu siitä hankalasta toimenpiteestä. Mut sit kun ei vieläkään helpottanu ja kipu oli aika kova (en silti ottanu saikkua enkä myöskään särkylääkettä) ni soitin hoitopaikkaani ja sain ajan ultraan. Siellä tsekkasivat ettei oo kystaa. Ja lekuri löysi vatsaani painelemalla sen kramppikohdan.
Sain venyttelyohjeita ja kotiin päästyäni tein ohjeiden mukaan - heti autto!

Yhteistyössä