Miksi mun lapseni ei nuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Yöunille menee klo 21. herää ekan kerran yleensä keskiyöllä, sen jälkeen tunnin välein ja tissiä vaatii, lähinnä lussuttamiseen. Ylös noustaan viimeistään seiskalta. Sit nämä päiväunet on naurettavia. On ihan väsynyt, pistän nukkumaan (joka kestää ja kestää) vain jotta hän nukkuu 1 min - 15 min. Kolmesti päivässä. Arghhhhhhh!

Ikää 9 kuukautta.

Noin pieni voi olla vielä tollainen, mutta ainoa neuvo minkä voin antaa on rytmit päivään. Eli 5 kertaa päivässä syömiset aina samoihin aikoihin ja ulkoilu samaan aikaan. Kun olin kipeä ja oltiin vähän miten oltiin, lapsi luuli että illalla on päiväunet ja suuttui kun ei saanut tunnin unien jälkeen herätä. Päiväunille en saanut myöskään. Korjaantui kun saatiin rytmit kohdilleen.

ei ton ikäinen tarvii enää kolmia päiväunia päivässä, ei ihme ettet saa nukkumaan, yhdet varmaan riittäisi. Tissin lussuttelunkin voisi jo lopettaa, nyt tänne tulee tietty kauheat haukut mutta ei ton ikäinen kuole yöllä nälkään, taitaa olla enemmän mukava tapa.., siis ei sulle mukava. Mieti itse onko se sellaista hupilussuttelua johon lapsi on vaan tottunut, jos näin niin pistä isä hyssyttämään lapsi uneen parina yönä, eiköhän se tissi pian unohdu.

Yhteistyössä