Miksi mun kainalot haisee joskus hieltä jo heti suihkusta tullessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa mietin itsekkin. Karvoja ei ole kun ajelen ne aina. Ei auta vaikka kuinka pesusienelläkin hankaisi.. Silti haiskahtaa välillä hiki kainaloista. Ja dödöäkin käytän ja joka päivä suihkussa käyn ja rehkimisen jälkeen menen heti suihkuun. Huoh! :S

Hmm. Olisiko dödön vaihtaminen mitään?

Laittakaa heti dödö kun pääsette suihkusta ja testatkaa mikä on paras. Mulle nestemäinen roll'on ei toimi, ainoastaan tuo öö.. vahamainen pitää kunnolla hien poissa.

Jos tuntuu että kaupoista ei löydy sellasta deodoranttia, mikä tehois, kannattaa hakee apteekista. Sellanen ku Triply Dry roll-on on tosi hyvä. Mun siskolla oli tosi paha ongelma, just oli käyny suihkussa ja silti haisi kauheesti hielle. Tuolla deolla sitten tää ongelma korjaantu. Nykyään sille piikitetään kainaloihin botoxia puolen vuoden välein tästä samasta syystä, on tähän hommaan hoitona. En muista mikä lienee liikaeritys systerillä sit todettiin loppupeleissä.

Täällä yksi hiki-iita! :wave:

Huono yhdistelmä: vahva hiki ja tavallinen saippua.

Pese kainalot monta kertaa suihkun aikana. Itselläni ei kertapesu todellakaan riitä. Käytä kuorinta-aineita myös.

Mulla oli tuo ongelma lasten saannin aikoihin eli yhteensä n. 4 vuoden ajan. Kai se hormoneista johtuu, kun ongelma katsosi sitten kun kuopus oli n. vuoden ikäinen. Haju oli todella voimakas ja todellakin kainalot haisi, vaikka rexonaa kunnolla saippuoi kainalot.

Absolut torr, apteekista. Mahtava aine! Minä haisin aina kun rankki tynnyri! Mikään dödö ei auttanut koskaan.. Sitä laitetaan vaan pari kertaa viikossa. Ja hajut on poissa!!! :)))

Mulla oli ennen ongelmana aina märät kainalot johon tuo absolut torr auttoi täydellisesti! En muista auttoiko hajuun myös mutta kuivaa oli kuin saharassa :D
Nykyään haisee ihan kuivat kainalot välillä todella miehiseltä :(
Mutta märille kainaloille suosittelen lämpimästi absolut torria.

Minä koittaisin sienilääkkeitä. Tsekatkaa vaikka "Wikistä" tai "tohtoripalstoista", mitkä sienet plus pöpöt voi kainoloissa elellä. Samoista paikoista katselisin sopivia itsehoitolääkkeitä. Jolleivat tepsi - taikka ei asiat selviä, niin sitten menisin lääkäriin!
Terveet karvattomat kainalot, eikä eltaantumaton hiki haise!

oikeesti, mä en tiedä haiseeko mun kainalot. käytän sellasta rexonan anti-perspirantti dödöä joka pitäisi olla 48 h suoja. ja on alkoholiton. mut ongelma on ku en haista mitään, ku on tottunut omaan hajuun ja pelkään et joku toinen haistaa, eikä kehtaa sanoa mitään.:( enkä kehtaa kysyä keneltäkään, että haiseeko mun kainalot?

3 kk sitten sain antibioottikuurin kylkiäisenä sieni-infektion oikeaan kainalooni. Ei mitään erityistä hajua, mutta kutiava ja ikävännäköinen vaiva. Meni yli 2 kk, ennen kuin sain infektion nujerrettua. Koko ajan vasen kainalo oli ok.
Nyt kun oikea kainalo on parantunut, vasen on alkanut haisemaan. Ei auta vaikka miten pesisin (5 kertaakin) suihkussa: heti suihkun jälkeen haju on olemassa. Se tässä ihmetyttää, että haju on vain vasemmassa "terveessä" kainalossa.
Hikoilumäärässä ei mielestäni ole mitää erikoista kummankaan kainalon suhteen.

Voisiko olla hiivasienitartunta kainalossa? Itse ajoin karvat kainalosta ja taputtelin Neo-Amisept desinfioimisainetta kainaloon niin lähti haju pois. Ajattelin kyllä silti käydä näyttämässä kainaloita. Käsittääkseni hiivasienitesti on nopea ja yksinkertainen juttu.

Yhteistyössä