kyllä raskausaikana hormoonit jyllää siihen malliin että mulla ainakin heitteli mielialat tosi usein..varsinkin alkuraskaudessa ja loppuraskaudessa..on vielä tuoreessa muistissa. sylissä tuhisee 3 viikkoinen tyttö tämä oli kolmas raskaus ja varsinkin tässä raskaudessa olin koko ajan tosi ärtynyt ja välillä masentunut...mutta tiesin mistä johtuu ja jaksoin vaan....olo on nyt ihan erilainen kaikkea hyvää sinulle!!
täälläkin olo usein ärtynyt tai alakuloinen. rv 35 menossa, eli kohta pitäisi helpottaa. helteistä en osaa nauttia koska olo on kuin norsulla mikään vaate ei näytä hyvältä päällä ja pienikin puuhastelu nostaa tuskan hien pintaan.
35 viikoilla täälläkin mennään ja päänuppi on tehny sellaisia temppuja mulle että huhhuh... Olen aivan helvetillisen mustasukkainen, kuvittelen asioita jne vaikka OIKEESTI en ole.
[QUOTE="vieras";28555154]35 viikoilla täälläkin mennään ja päänuppi on tehny sellaisia temppuja mulle että huhhuh... Olen aivan helvetillisen mustasukkainen, kuvittelen asioita jne vaikka OIKEESTI en ole.[/QUOTE]
Itsellä vähän sama tilanne, viikko 13 nyt tosin. Välillä ihan itteä ihan hävettää että miksi. Kai se oma turvonnut olo vaikuttaa, ettei tunne oloaan hyväksi ja muut mimmit vaan liihottaa niin hyvännäköisenä että Normaalisti olen tyytyväinen itseeni enkä ole mustasukkainen..
Samaa ongelmaa täälläkin.. La tällä viikolla ja mieli on niin totaalisen kypsänä että :/ Mikään ei kiinnosta ja ootan vaan et tää mukula syntyy. Alkaa kohta tuntuun että ei ees tää tuleva lapsi kiinnosta ku olo on nii viheliäinen. Onneks tiedän että tämä menee jälleen sitten ohi kun lapsi lopulta syntyy. Odottavan aika on vaan niin pitkä ja etenki nämä viimeiset viikot.