Miksi mulla on jatkuvasti nälkä? Eihän tää tunne häivy koskaan... Mistä kyse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälkähungry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nälkähungry

Vieras
Eli minulla tuntuu olevan koko ajan nälkä. En syö todellakaan liian vähän, enkä kyllä liian paljoakaan. Kaksi lämmintä ateriaa päivässä + aamu- ja iltapala. Syön monipuolisesti ja pidän huolen kaikista tarvittavista aineista (vitamiinit, kivennäisaineet, hyvät rasvat jne). En voi olla raskaana enkä myöskään imetä. Syön ihan samalla tavalla kuin olen aina syönyt, eikä ennen ole tullut tällaista nälän tunnetta, mikä tuntuu kestävän ikuisuuden. Tuntuu tosi inhottavalta, kun yritän käydä nukkumaan ja hirveä nälkä päällä, mahakin kurnii... Olen joskus sortunut öisin syömään, enkä todellakaan halua harrastaa yösyöppöilyä. Ei vain pysty nukahtamaan, kun tekee mieli syödä ja siksi olen öisin usein jotain ruokaa napannut keittiöstä. Mistä ihmeestä voi olla kyse? Jostain vakavasta?

Kilpirauhasen liikatoiminta... Mä söin ku hevonen, laihduin ja aina vaan oli nälkä, ku mulla iski ekan kerran ja pahemman kerran kilpirauhasen liikatoiminta. Samalla myös muita oireita, sydän lyö tuhatta ja sataa, aina piti olla tekemässä kaikkea samaan aikaan, hermostuneisuus, huimaus, tutina, käsien tärinä... Tutki asiaa tarkemmin.

Ruokasi on kevyttä ja kaikki kaloritonta ja rasvatonta, eipä kukaan elä ruoalla jossa ei ole kaloreita. Vaihda kunnon ruokaan, niin ei ole jatkuva nälkä, kaikki ligt tuotteet ja rasvattomat pois.

[QUOTE="vieras";27181707]Sama himo mulla. Tukevan aterian syötyäni käyn viiden mukaan kuluttua jääkaapilla katsomassa mitä vois syödä.[/QUOTE]

Sama vika, liikaa nopeita hiilareita, proteiini ja rasva poistettu ruoasta, hiilarit vaativat lisää ruokaa.

Hmm, tässäpä riittää pohdittavaa...

Kuntoilen kyllä, kaiken pitäisi olla ihan normaalisti. Hyvät elämäntavat on toinen nimeni. En ole vuosien varrella muutellut ruokavaliota ja samaan tahtiin olen aina kuntoillut, en kuntoile paljoa mutta pidän kuitenkin päivittäin huolen kunnon ylläpidosta, en ole huonokuntoinen tms, eikä ennen tosiaan ole tullut tällaista nälän tunnetta. Ja hopotitille vastaus, luitko ollenkaan aloitusviestini? En voi olla raskaana. Ruokani ei todellakaan ole liian kevyttä. Lieneekö kyseessä sitten jokin sairaus? Kannattaisko lääkärille mennä jatkuvan näläntunteen vuoksi?

Alkuperäinen kirjoittaja nälkähungry;27184997:
Hmm, tässäpä riittää pohdittavaa...

Kuntoilen kyllä, kaiken pitäisi olla ihan normaalisti. Hyvät elämäntavat on toinen nimeni. En ole vuosien varrella muutellut ruokavaliota ja samaan tahtiin olen aina kuntoillut, en kuntoile paljoa mutta pidän kuitenkin päivittäin huolen kunnon ylläpidosta, en ole huonokuntoinen tms, eikä ennen tosiaan ole tullut tällaista nälän tunnetta. Ja hopotitille vastaus, luitko ollenkaan aloitusviestini? En voi olla raskaana. Ruokani ei todellakaan ole liian kevyttä. Lieneekö kyseessä sitten jokin sairaus? Kannattaisko lääkärille mennä jatkuvan näläntunteen vuoksi?

Syöt liian vähän.

[QUOTE="vieras";27187250]Syöt liian vähän.[/QUOTE]

Enpäs syö. Ihan lautasmallin mukaan syön. Kuten sanoin, hyvät, terveelliset elämäntavat.

Ei ole myöskään mitään lääkkeitä käytössä.

Yhteistyössä