Miksi mua PALELEE aina??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilukissa

Vieras
Sisällä on ainakin 23 astetta, lattioilla ei vedä, mutta mulla palelee joka päivä aina vaan. En ole tulossa kipeäksi, koska tätä palelua on jatkunut monta kuukautta. Kuljen sisällä villasukat ja villapaita päällä tavallisten päivävaatteiden lisäksi. Saunasta haaveilen päivät pitkät....

Onko muita vilukissoja? Miten te selvitätte palelun kanssa?

minuakin palelee aina. sisällä 23-24astetta ja minä villasukat ja villapaita päällä aina. kesälläkin monesti on villasukat jalassa vaikka ei vedä lattiatasossakaan..(kerrostalossa asutaan)
mun ruumiinlämpö on useimmiten joku 35.6astetta, en tiedä mitä sille voisi tehdä. harmittavaa tää kyllä o.

Ihan sama homma... kolmet "sukat" päällekkäin...tavalliset, villasukat ja toppatossut niin sitten vähän helpottaa varpaissa, sisällä en voi olla pelkka t-paita päällä..alkaa heti käsivarret palella ja muutenkin...asuttiin ennen uudessa rivarissa missää oli sisällä 26 astetta..siellä en palellut..nyt vanha omakotitalo ja 23-24 astetta ja palelen aina...tosi rasittavaa
Saunasta haaveillaan täälläkin :D en kyl osaa sanoa mistä johtuu

Hikoiletteko te muut palelijat paljoa? En tiedä liittyyko se paleluun mitenkään, mutta mä olen tosi "kuiva" tyyppi, siis en hikoa koskaan paljoa. Mietin että liittyiskö se tuohon huonoon ääreisverenkiertoon?

Hikoilen paljon, en ole raskaana tai alipainoinen...todellakaan :D
varmaan kyse sit verenkierrosta, oon aika pitkä ihmine ja raajat pitkät joten voipi ol et verellä pitkä matka kiertää..jäähtyy siinä matkalla :D (mun teoria)
Onko muilla sellaista et nenä jäätyy vain naamasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Hikoilen paljon, en ole raskaana tai alipainoinen...todellakaan :D
varmaan kyse sit verenkierrosta, oon aika pitkä ihmine ja raajat pitkät joten voipi ol et verellä pitkä matka kiertää..jäähtyy siinä matkalla :D (mun teoria)
Onko muilla sellaista et nenä jäätyy vain naamasta?

Kyllä mulla ainakin nenä jäätyy myös kainaloista ja pohkeista :D.

No kyllä mulla nenä helposti alkaa vuotamaan ulkona pakkasella.
mutta samalla tavalla poskissa pakkanen nipistelee kuin nenänpäässä...:) Täytyy vaan liikkua lujaa, että lämpenee!

Miten tuo laihuus voi muuten vaikuttaa paleluun? Olen nimittäin laihdutuskuurilla, mutta vielä ylipainoinen? Nuo kilpirauhaskokeetkin olis varmaan hyvä ottaa joskus.

Mulla sama ongelma... Reilu vuosi sitten otettu kilpirauhaskokeet,mut niissä ei mitään ollu. Välillä palelu loppu,mut nyt taas kestäny jo muutaman kuukauden. Pitäisköhän pyytää ne kokeet uudelleen? Tosi inhottavaa palelua. Ihoon sattuu ku on niin kylmä.

Yhteistyössä