Miksi monien hoikkien on vaikeaa myöntää, että naiselliset MUODOT on isommilla kauniimmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Nykyinen hoikkuusmuoti tulee lähinnä muotisuunnitelijahomojen toimesta jota hoikat naiset itsekin rummuttavat. Normaalit miehet ja aivoillaan ajattelevat naiset kyllä tajuavat sen, että kaunis naisellinen nainen ei ole yhtä kuin hoikka. Hoikkahan on sellainen keppihkö. Ei tosi muodoton, mutta ei hoikka koskaan ole yhtä muodokas kuin sellainen BMI30 jolle kilot ovat muodostuneet kivasti. :)
Sitä on ikävä seurata kun hoikat ovat niin katkeria ja tuputtavat "muotojaan" ties millä verukkeilla. :) Jos niitä ei ole runsaasti, niin ei vaan ole.

Mä olen ylipainoinen läskikasa ja olen sitä mieltä, että mun MUODOT oli PALJON paremmat silloin, kun olin hoikka.

Nyt on vaan läskiä läskin päällä, vaikkei todellisuudessa ylipainoa ole kuin max 10 kg...hoikkana muodot tuli paljon paremmin ja kauniimmin esiin. Mulla on lantio ja tissit, sekä takapuoli myös hoikkana. Läskinäkin toki, mutta kun siinä perseen suuruudessa suhteessa kauneuteen on raja. Ja se raja alkaa mennä ihan kohta yli.

http://25.media.tumblr.com/37a5eb33ba7093a45149dda5842e5004/tumblr_mgwejvmAnu1rdrivjo4_500.jpg

Esimerkki naisesta jolle naiset ovat kateellisia muodoista ja kauneudesta.

[QUOTE="aloittaja";28518328]http://25.media.tumblr.com/37a5eb33ba7093a45149dda5842e5004/tumblr_mgwejvmAnu1rdrivjo4_500.jpg

Esimerkki naisesta jolle naiset ovat kateellisia muodoista ja kauneudesta.[/QUOTE]

Varmasti löytyy myös heitä, jotka ovat kateellisia niistä hoikkien naisten vartaloista.

Joskin jokainen voi sitten omalla kohdallaan miettiä, että mitä sillä kateellisuudella saavuttaa?

BMI30 on sairaalloisen lihava? silloin on sairas, ei kaunis. silloin on rasite yhteiskunnalle kun omaat pian verenpainetauin, sydänoireita ja diabetes kakkosen. ja ei, se ei ole kaunista. mieluummin todellaki hoikka! ja hei, hoikat on hoikkia, ei alipainoisia, bmi30 on todella ylipainoinen!

Voi apua taas tätä! :D

Vastaavasti vois kysyä miksi ei voi hyväksyä sitä, et joidenkin silmään ne muodot vaa näyttää kauniimmalta normaalipainoisella, joka voi olla hoikkakin samalla? Ihan sama mulle mikä kellekin maistuu, mutta nykyinen jatkuva jauhaminen miten rumaa on olla normaalipainoinen eikä tuo BMI30 alkaen.. jepjep. Pallossa ei tietenkää ole muuta kuin muotoa, myönnetään. :)

Ei ole vaikeaa myöntää et jollekin näyttää paremmalta enempi läski ja toiselle maistuu se vähempi läski. Molemmille tyyleille löytyy miehistä ihailijansa, ikävä kyllä joillekin miehille kelpaa pienemmätkin muodot ja sekös sitten sieppaa näemmä. Eikös se riitä et oma ukko tykkäis? ;)

Eihän se, että on hoikka, tarkoita sitä, että on muodoton ja epänaisellinen!!! itse juurikin "protestoin" sitä, että kun on hoikka, niin olettaa vaatevalmistaja myös sitä, että on aivan tissitön! Voi olla suht hoikka, mutta kuitenkin rinnat(jossakin muodossa juu u) ovat mukana vieläkin, ja olisi kiva, että nekin mahtuisi kivaan kesäleninkiin.. Ja kyllähän on niinkin, että jos on rehevä, runsas nainen, joka on itsevarma ja tietää olevansa kaunis, niin hän myös on sitä! Itsekin ihailen naisia, jotka ovat "runsaampia", mutta todellakin kauniita ja tietävät sen, se itsevarmuus kaunistaa entisestään silloin, kun se ei ole sellaista "lesoilua" vaan ainoastaan tiettyä varmuutta ja elämäniloa..

[QUOTE="Vieras";28518291]Nykyinen hoikkuusmuoti tulee lähinnä muotisuunnitelijahomojen toimesta jota hoikat naiset itsekin rummuttavat. Normaalit miehet ja aivoillaan ajattelevat naiset kyllä tajuavat sen, että kaunis naisellinen nainen ei ole yhtä kuin hoikka. Hoikkahan on sellainen keppihkö. Ei tosi muodoton, mutta ei hoikka koskaan ole yhtä muodokas kuin sellainen BMI30 jolle kilot ovat muodostuneet kivasti. :)
Sitä on ikävä seurata kun hoikat ovat niin katkeria ja tuputtavat "muotojaan" ties millä verukkeilla. :) Jos niitä ei ole runsaasti, niin ei vaan ole.[/QUOTE]

Minkäs teet sille minkä luoja on luonut ja tehnyt hoikan?
Vaikka minussa ei muotoja olekaan ainakaan rinnoissa, on mulla sitten taas jotain muuta mitä kehutaan :)

Mulla on pituus 165cm ja painoa 90kg. Mulla on liikakilot tulleet jalkoihin ja lantion seudulle. vatsankin kohdalla on ylimääräistä, mutta selkeää makkaraa ei ole koska olen aina käyttänyt oman kokoisiani vaatteita (painon nousun myötä koko kasvanut) joten verrattuna saman painoiseen, ikäiseen ja 170cm pitkään kaveriini verrattuna. Hänellä on kyllä housukoko 38 vaikka oikeasti täytyisi käyttää kokoa 46. Eli ihmisissä on eroja vaikka mitat on lähes samat.

[QUOTE="Vieras";28518291]Nykyinen hoikkuusmuoti tulee lähinnä muotisuunnitelijahomojen toimesta jota hoikat naiset itsekin rummuttavat. Normaalit miehet ja aivoillaan ajattelevat naiset kyllä tajuavat sen, että kaunis naisellinen nainen ei ole yhtä kuin hoikka. Hoikkahan on sellainen keppihkö. Ei tosi muodoton, mutta ei hoikka koskaan ole yhtä muodokas kuin sellainen BMI30 jolle kilot ovat muodostuneet kivasti. :)
Sitä on ikävä seurata kun hoikat ovat niin katkeria ja tuputtavat "muotojaan" ties millä verukkeilla. :) Jos niitä ei ole runsaasti, niin ei vaan ole.[/QUOTE]

Jopahan oli taas aloitus! Minä en ole koskaan kenellekään tuputtanut "muotojani" kenellekään millään verukkeella puhumattakaan, että olisin katkera. :D Korostettakoon vielä, että hoikka ja laiha ovat kaksi eri asiaa mutta se ei näemmä mene kaikille kaaliin. Ja mitä siinä, jos ei olekaan yhtä muodokas (!) kuin sairaalloisen lihava BMI 30? Ja ketä tässä pitää yleensäkin yrittää miellyttää?
Tiedänpä miehiä, jotka pitävät nimenomaan hoikista naisista, joten turha on tulla taas kertomaan, miten asiat muka "oikeasti" ovat.

p.s. Olipa taas hyvä läskikeskusteluprovo! :D

Miksi naisten pitää koko ajan verrata ja mollata toistensa muotoja tai muodottomuutta? Suurin osa ihmisistä voi itse vaikuttaa painoonsa, mutta vartalon malliin ei itse pysty vaikuttamaan.

[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";28518417]Miksi naisten pitää koko ajan verrata ja mollata toistensa muotoja tai muodottomuutta? [/QUOTE]

No siksipä juuri, kun jotkut ovat niin epävarmoja oman ulkonäkönsä takia.

Mutkun se naisellisuus ei ole muodoista kiinni. Eikä seksikkyys ole verrannollinen rintojen kokoon. Tiedän muodokkaita naisia, jotka on tosi jätkämäisiä; ja tiedän laihoja melkeinpä rinnattomia naisia, jotka on todella naisellisia.

Miksi se on lihavien niin vaikeaa myöntää että jopa laihoille löytyy ihailijansa??

Voivoi... oma mies juuri rakasti pitkään ja hartaasti jokaista muotoani.. nuuhki ja suuteli kaulaa, hyväili ja suuteli rintoja, tarrasi kiinni timmistä pepustani ja pani kunnolla. Mihin käyttötarkoitukseen niitä muhkeampia muotoja siis enemmän tarttisin, tarkalleenottaen?

Mistäköhän sullekkin saatais vähän rakkautta, ettei tarvi päivät pitkät murehtia meidän hoikkien katkeraa mielentilaa.

[QUOTE="aloittaja";28518328]http://25.media.tumblr.com/37a5eb33ba7093a45149dda5842e5004/tumblr_mgwejvmAnu1rdrivjo4_500.jpg

Esimerkki naisesta jolle naiset ovat kateellisia muodoista ja kauneudesta.[/QUOTE]

Makuasia - minusta hän on läski!

Siksi, kun mitä tahansa nainen tekee tai tavoittelee, niin siinä on oltava jotain vikaa. Mutta jokainen ymmärtää, että hintelä teinipoika ei pärjää aikuiselle miehelle vertailussa, kun taas teinitytöllä on markkina-arvoa enemmän kuin kypsemmällä naisella. Siksi moni aikuinen nainen näkee mahdottomasti vaivaa näyttääkseen mahdollisimman lapselliselta. Ja samasta syystä aikuisen näköisiä suututtaa.

Asiahan ei olisi niin hankala, jos elettäisiin vähemmän naisvihamielisessä kulttuurissa. Siellä vanhenevalla naisella on oma arvonsa, ja muodokkaampiakin ihaillaan avoimesti. Nythän täytyy olla jotenkin kieroutunut, jos niin tekee. Tai se kuuluisa kateellinen plösö.

Mulla on pituus 165cm ja painoa 90kg. Mulla on liikakilot tulleet jalkoihin ja lantion seudulle. vatsankin kohdalla on ylimääräistä, mutta selkeää makkaraa ei ole koska olen aina käyttänyt oman kokoisiani vaatteita (painon nousun myötä koko kasvanut) joten verrattuna saman painoiseen, ikäiseen ja 170cm pitkään kaveriini verrattuna. Hänellä on kyllä housukoko 38 vaikka oikeasti täytyisi käyttää kokoa 46. Eli ihmisissä on eroja vaikka mitat on lähes samat.

Joo onneksi on myös eri mittoja. Mä olen saman pituinen kuin sinä mutta painan 35 kiloa vähemmän. Ja vielä muutaman kilon haluan pudottaa...
Kyllä mä kuolisin häpeästä jos painaisin 90 kiloa ja varmaan terveyskin pettäisi ennenpitkää.

??

Miksi tuollainen hyökkäys? Minähän vain sanoin, että miksi hoikkien on raskasta tunnustaa ettei heillä ole niitä kaikkein kauneimpia muotoja?

Aina kun on kaunis kuva isommasta kuin tikkunaisesta niin haukutaan läskiksi, niinkuin tässäkin ketjussa. Huomaa kuinka se pistää sydämeen jos ei ole muotoja miesten mieleen!!

[QUOTE="vieras";28518388]Älkääs nyt, sanotaan vaan kaikki läskille ap:lle että se on seksikäs ja muodokas ja kaikkien miesten mieleen, niin ehkä sille tulee parempi mieli! <3[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras ap";28518626]??

Miksi tuollainen hyökkäys? Minähän vain sanoin, että miksi hoikkien on raskasta tunnustaa ettei heillä ole niitä kaikkein kauneimpia muotoja?

Aina kun on kaunis kuva isommasta kuin tikkunaisesta niin haukutaan läskiksi, niinkuin tässäkin ketjussa. Huomaa kuinka se pistää sydämeen jos ei ole muotoja miesten mieleen!![/QUOTE]

Niinhän tuo sinulla tuntuu pistävän :/

Yhteistyössä