Miksi monet miehet kasvattaa nyt partaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tupla yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tupla yök

Vieras
Onko nyt menossa jokin facebook haaste, keräys tai jokin? Miksi erittäin monella miehellä on joulukuun alusta lähtien jäänyt parta ajamatta? Mieheltä kysyin niin sain vastaukseksi 'kunhan kokeilen'. Meillä ei mies pääse metriä lähemmäksi ennen kuin on tuon hirvityksensä ajanut pois.

Alkuperäinen kirjoittaja tupla yök;30522333:
Onko nyt menossa jokin facebook haaste, keräys tai jokin? Miksi erittäin monella miehellä on joulukuun alusta lähtien jäänyt parta ajamatta? Mieheltä kysyin niin sain vastaukseksi 'kunhan kokeilen'. Meillä ei mies pääse metriä lähemmäksi ennen kuin on tuon hirvityksensä ajanut pois.

Kai jokkainen saa näyttää miltä haluaa. Onko miehelläsikin päävalta siitä, miltä sinä näytät?

Viime kuussa oli movember niin ehkä siitä jäänyt, tai sitten jotkut ovat innostuneet kun iltasanomissa on höpisty jotain metsuriseksuaaleista ja niiden muodikkuudesta.

Itseäni ei haittaa, parrakkaita komistuksia on aina kiva katsella :heart:

Oli mikä villitys tahansa niin minä en ainakaan karvaisille miehille lämpene edes bensalla. Hiukset on ok ja saa olla, mutta parta on hyi, samaten rintakarvat ja selkäkarvoista lentää jo laatta. Jalka ja käsikarvat vielä menee.

Mies kasvatti marraskuussa kuukauden viiksiä ja ei raskinut enää ajaa pois. Eihän nuo nyt mitkään maailman kauneimmat ole, mutta itse asiassa noihin voisi tottuakin. Minä ainakin yllätyin miten pehmeät nuo on. Olen aina pitänyt niitä hirmu terävinä, mutta olin väärässä. Ja näkyy nuo pieneen kiusantekoonkin olevan ihan kivat :) Selkää ja niskaa kutittelee niillä välillä ja ainakin minä olen ihan myyty siitä kutittelusta.

Yhteistyössä