Miksi minulla ei toimi enää toi kun kirjoittaa ositeriville vaikka suomi24??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja öä:
Kirjotitko www. siihen alkuun? Kaikissa selaimissa ei voi kirjottaa ilman sitä.

ennen ei tarvinnut kirjoittaa.. mutta nyt pitää.. MIKSI?? mikä juttu on hävinnyt tästä koneelta.

Onko käytössä Internet Explorer? Onko se päivitetty kasiksi?
Mulla on IE 8 ja tuo ei toimi, eli se heittää hakutuloksiin. Opera ja Firefox avaavat suoraan oikean sivun, vaika kirjoittaa vain suomi24 eikä muuta.
Mutta en muista, miten tuo IE 7:ssa meni.

ennen ei tarvinnut kirjoittaa.. mutta nyt pitää.. MIKSI?? mikä juttu on hävinnyt tästä koneelta.

Oliko siellä osoiterivin alanuolen alla muuten tuttuja osoitteita missä käyt. Jos ei, niin se on tyhjentynyt. Siksi pitää kirjoittaa täydellinen osoite.

Alkuperäinen kirjoittaja pöä:
Oliko siellä osoiterivin alanuolen alla muuten tuttuja osoitteita missä käyt. Jos ei, niin se on tyhjentynyt. Siksi pitää kirjoittaa täydellinen osoite.

Rakkaat ihmiset, tästä ei nyt ole kyse!!!! Ei ilmeisesti mene oikein jakeluun...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko käytössä Internet Explorer? Onko se päivitetty kasiksi?
Mulla on IE 8 ja tuo ei toimi, eli se heittää hakutuloksiin. Opera ja Firefox avaavat suoraan oikean sivun, vaika kirjoittaa vain suomi24 eikä muuta.
Mutta en muista, miten tuo IE 7:ssa meni.

mistä tiedän mikä ie mulla on? mutta joka tapauksessa tossa vielä päivällä se toimi.

Yhteistyössä