miksi?? miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
käytiin taas mielenkiintoinen puhelinkeskustelu ah, niin ihanan työkaverin kanssa..

kyseinen ihminen on tän viikon vapailla, ja mä olin viime pe vapaalla, jolloin tämä henkilö oli tilaillut tukkua jne

tänään sit tuli kuormassa broilerin rintapaloja, ja seinällä olevassa listassa luki vaan et broileria tulee aamusta.. no, asia selvä, paistettiin ne ja aattelin et on vaan tilannut ne et saan jollekkin päivälle sit niistä toisen ruoan.

sit tää henkilö soitti mulle muissa asioissa ja kysäsin sit et ymmärsinkö oikein et noi broiskut voi käyttää, et niille ei oo mitään tiettyä tarkoitusta?

"MÄ OLEN KIRJOITTANUT SINNE SEINÄÄN ET KOSKA OON AATELLU NE KÄYTETTÄVÄKS!"

eiku mä en nähny muuta ku et ne tulee, joten mä sit varmaan voin nää käyttää, aattelin vaan kysyä et ei ollu mihinkään varattuja

"SIELLÄ SEINÄLLÄ LUKEE IHAN VARMASTI MIHIN NE ON TARKOITETTU!"

no mä en huomannu mut onko siis ok et mä voin käyttää nää sit hu..

"JA SITÄPAITSI MÄ OON KÄYNY NE KAIKKI X:N KANS LÄPI, SEN PITÄIS TIETÄÄ JA SE LUKEE KYLLÄ SIELLÄ SEINÄLLÄ"

no mä nyt vaan aattelin kysyä et voinko mä käyttää ne..

"NO NE ON VAAN OTETTU ET VOIT NE KÄYTTÄÄ"

no kiitos tiedosta..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.. koko keskustelu olis voitu välttä ku se vaan sanois et JOO! onko se niiiin ylivoimaista??

joo, voi olla et oli vähän sekavaa =) mut oon siis kahvilassa töissä, jossa on myös lounasruokaa tarjolla..

mua vaan niin ärsyttää kun jos kysytään jotain ja siihen voi vastata joo, niin miks pitää raivota puhelimessa pari minuuttia? miks ei vaan voi sanoa joo..

Sanallinen antisi oli niin kehnoa etten tajunnut jutusta mitään :D mutta itsekin ihmettelen kun ihmiset ei voi vaan sanoa kyllä tai ei vaan alkaa kierrellä kaarrella ja selitellä ummet lammet... esim. kerran ravintolassa oli tilanne, että tietty osa salista oli varattu ja kun menin maksamaan lounaspöydän niin kassan hoitaja oli kauhean vaivautunut että juu, mutta nyt on tälläinen tilanne plaaplaa. ehdin jo säikähtää, että siellä on ruoka loppu tai jotain, kun tuokin olisi voinut lyhyesti ilmoittaa, että olkaa hyvä ja istukaa tuolle laidalle salia syömään, koska toinen puoli on varattu...

Yhteistyössä