MIKSI miestä ällöttää mun eleet,reaktiot jne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
esim. meidän koira pääsi vahingossa ovesta kun mies vei vauvan sisälle. no sitten kauhistuneena pääs sellainen äännähdys tyyliin "hui". mies katsoi mua inhoten, että "älä tee tollein, kyllä sen kiinni saa vaikka se karkaiskin". sitten mies painui sisälle.

samoin eilen kaupassa kun menin edeltä kun mies osti grilliä niin otin jotain ruokatarvikkeita valmiiksi, niin kun mies löysi minut vähän edempää niin oikeasti kovalla äänellä sätti että "mitä vittua sä oikein täällä liikut, voisit vittu vähän miettiä ennen ku kiidät eteenpäin"...

ei ole kovin rakastettu olo...

samoin mies tänään naputti etten opiskele tarpeeksi jne... mutta tuo elejuttu oli jo kaikista oudoin. ei ole toista naista. en tiedä onko haaveissa.

Jos sillä on "se" aika kuukaudesta... Kuulostaa siltä, että joku asia vaivaa tai rassaa. Mä saatan olla ainakin silloin aika kärtynen, tai sit ihan väsyneenäkin joskun. EI kivaa, kannattaa huomauttaa varovasti.

Mies ei puhu mitään, tiuskii vain.. ja tätä on kestänyt jo jonkun aikaa. välillä on ihan hyviäkin hetkiä mutta hellyyttä ei oikeastaan ole.. ja välillä tuntuu että ihan INHOTAN häntä :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko kysyny et ressaako joku?tai että ärsytätkö häntä?
Kannattee puhua!

ei kuulemma ressaa, mies on lomallakin ja näin... uskon että minä ärsytän häntä jostain syystä. ja tuntuu että kaikin puolin. ja aika yhtäkkiä tämä on alkanut. mies on TODELLA huono puhumaan

ei tossa taida olla muuta keinoa kuin yrittää saada äijä avautumaan. Joku sitä rassaa. Mun mies käyttäytyi samalla tavalla joskus, sillä oli kyllä joku muu akka mielessä sillon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootko kysyny et ressaako joku?tai että ärsytätkö häntä?
Kannattee puhua!

ei kuulemma ressaa, mies on lomallakin ja näin... uskon että minä ärsytän häntä jostain syystä. ja tuntuu että kaikin puolin. ja aika yhtäkkiä tämä on alkanut. mies on TODELLA huono puhumaan

Eli joku sitä sit rassaa...
Jos mahdollista niin hankkikaa yhteistä aikaa ja koittakaa tehdä jotain kivaa..

mistä voit olla varma ettei hänellä ole toista?
jos ei niin hyvä niin.. mutta täysin varma ei siis voi olla..

mutta kuitenki.. miehelläsi voi olla myös stressiä vaikkei sitä myönnäkään. tai sit on muuten vaan kausi että sussa kaikki oikeasti ärsyttää.. onko pitkä liitto takana?

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
mistä voit olla varma ettei hänellä ole toista?
jos ei niin hyvä niin.. mutta täysin varma ei siis voi olla..

mutta kuitenki.. miehelläsi voi olla myös stressiä vaikkei sitä myönnäkään. tai sit on muuten vaan kausi että sussa kaikki oikeasti ärsyttää.. onko pitkä liitto takana?

No ei ,vasta 2 vuotta yhdessä. En usko että on toista, koska mies on yrittäjä ja tekee samassa rakennuksessa töissä.. ei ole mahdollisuuksia oikein siihen

kuulostaa siltä,että miehesi on kyllästynyt sinuun/suhteeseenne...enkä missään nimessä tahdo sinua tällä loukata.Älä kauan tollaista kato,ansaitset varmasti parempaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
esim. meidän koira pääsi vahingossa ovesta kun mies vei vauvan sisälle. no sitten kauhistuneena pääs sellainen äännähdys tyyliin "hui". mies katsoi mua inhoten, että "älä tee tollein, kyllä sen kiinni saa vaikka se karkaiskin". sitten mies painui sisälle.

samoin eilen kaupassa kun menin edeltä kun mies osti grilliä niin otin jotain ruokatarvikkeita valmiiksi, niin kun mies löysi minut vähän edempää niin oikeasti kovalla äänellä sätti että "mitä vittua sä oikein täällä liikut, voisit vittu vähän miettiä ennen ku kiidät eteenpäin"...

samoin mies tänään naputti etten opiskele tarpeeksi jne... mutta tuo elejuttu oli jo kaikista oudoin. ei ole toista naista. en tiedä onko haaveissa.

Ai, teidät mä näinkin eilen, katsoin säälien sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja pellolle moinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:

Ai, teidät mä näinkin eilen, katsoin säälien sinua.

voi ei, noloa :P ... missä kaupassa ja millä paikkakunnalla?

Yhteistyössä