Miksi mies tekee näin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaapukkamehu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaapukkamehu"

Vieras
Seksin kanssa ollut ongelmia jo pitemmän aikaa.
Miheltä tulee kohtuullisen usein ja minä jään ilman,no sitten aina lupailee,että huomenna illalla sitten.... Tulee nii viereen ja on pahoillaan,kun ei voinu sille mitään,kun tuli..... No yleensä seuraavana päivänä ei tapahdu mitään =( Itse olen menny jo kaikista epäonnistumisista lukkoon,etten aloita nykyään seksiä,eli odotan,että mies aloittaa. En vain kykene,ehkä olen jonkun terapian tarpeessa itsekkin hmm.. Taas tänään aamulla lupaili,että illalla sitten,kun ei eilen tehtykkään mitään vaikka lupasi. Meillä on ainoastaan riitaa seksistä. Enpä tiedä mikä neuvoksi,mutta koen,että turhia aj tyhjiä lupauksia. syvälliseen keskusteluun ukosta ei oikein ole ja menee helposti siihen,että minua tavallaan syytetään,mutta ei ihan suoranaisesti,mutta ukkoni tuntien se on lopulta mun vika,ei myönnä tosin sitä. Toki minussakin on syyni ja helposti sanon rumasti,jos asiat ei onnistu. Olen jälleen ajautunut lohtusyömiseen..Niin mitähän herkkua tänään hakisi,kun ruoka ei unohda minua,jos IHMISET eli mies sillain "unohtaa"

Tarvitseeko sen olla kovin syvällinen keskustelu edes kun ensi kerralla sanot suoraan että hoidat mut nyt eikä huomenna. Jos tarvitsee niin sanot että tunnet itsesi loukatuksi turhista lupauksista. Tai sitten aloitatte ihan sillä että sinä tulet ensin.

Oisko vihdoin aika puhua asiat halki. Sanot mitä haluat, et syytä miestä. Puhut vain ja ainoastaan mitä itse koet ja haluatt.

Olen kyllä yrittänyt jutella. Ei se käsi/suulla ole sama asia,kuin kunnon yhdyntä. sitten mun pitää olla aina päällä,sekin vielä...Hän ei ees kykene olemaan mun päällä/takaapäin,koska tulee heti. Olen yrittänyt,että harrastettais useemmin seksiä,mutta aika usein ollaan väsyneitä päivän hommistamme=(

[QUOTE="vieras";26195858]Tarvitseeko sen olla kovin syvällinen keskustelu edes kun ensi kerralla sanot suoraan että hoidat mut nyt eikä huomenna. Jos tarvitsee niin sanot että tunnet itsesi loukatuksi turhista lupauksista. Tai sitten aloitatte ihan sillä että sinä tulet ensin.[/QUOTE]

Ei se onnistu,se loukkaantuu,jos alan pakottamaan ns. Näin yleensä meneekin,että minä ensin,sitten hän.

[QUOTE="vaapukkamehu";26195865]Ei se onnistu,se loukkaantuu,jos alan pakottamaan ns. Näin yleensä meneekin,että minä ensin,sitten hän.[/QUOTE]

Sitten ei ole paljon vaihtoehtoja kuin että ennen kun asiat on puhuttu halki niin seksiä ei harrasteta. Keskusteluapua molemmille vaikka ulkopuolelta jos ei muu auta. Tai on sekin vaihtoehto että hyväksyt tilanteen sellaisena kuin se on.

[QUOTE="vieras";26195910]Sitten ei ole paljon vaihtoehtoja kuin että ennen kun asiat on puhuttu halki niin seksiä ei harrasteta. Keskusteluapua molemmille vaikka ulkopuolelta jos ei muu auta. Tai on sekin vaihtoehto että hyväksyt tilanteen sellaisena kuin se on.[/QUOTE]

En aio hyväksyä.

Mä saatan valvoa 02-04 tällaisten seksi juttujen takia,eli se vaikuttaa uneenkin. eilenkin otin panadolin,kun pää oli tosi raskas..Nyt on muuten vaan raskas olo ja pitäs kai napsia muutama panadoli.

Aamulla palo pikkusen päre ja kävin läppäsemässä ukkoa olkapään kohalle,niin ukko heti huuti 11v. tytölle,että Päiviiii (nimi muutettu) äiti löi mua :OO Ihan,kun se olis ollu pakko huutaa lapselle=(((( Mun oli pakko sitten sanoa tytölle,että isi valehteli niin siksi läpsäsin,mut onneks likka ei piitannu siitä,kun oli vaan läppäsy.

kuulostaa siltä, että ongelma on enempi sinun. jos olet ns. lukossa oman seksuaalisuutesi kanssa, älä pura sitä mieheen ja vaadi häneltä korjausta tilanteeseen. aloita siitä, että painat nyt hetkeksi seksin ihan taka-alalle. haet miehen kanssa muuta läheisyyttä ja yhdessäoloa, parisuhteen perustaa. sitten alat itse tutustua omaan kehoosi. nainen ei välttämättä saa yhdynnässä orgasmia, siihen on muitakin keinoja. mutta tuota tietä joudut tuhoon miehesi kanssa, ja seksi on aina vaikeampaa. sinullakin on vastuu :)

[QUOTE="vieras";26196023]kuulostaa siltä, että ongelma on enempi sinun. jos olet ns. lukossa oman seksuaalisuutesi kanssa, älä pura sitä mieheen ja vaadi häneltä korjausta tilanteeseen. aloita siitä, että painat nyt hetkeksi seksin ihan taka-alalle. haet miehen kanssa muuta läheisyyttä ja yhdessäoloa, parisuhteen perustaa. sitten alat itse tutustua omaan kehoosi. nainen ei välttämättä saa yhdynnässä orgasmia, siihen on muitakin keinoja. mutta tuota tietä joudut tuhoon miehesi kanssa, ja seksi on aina vaikeampaa. sinullakin on vastuu :)[/QUOTE]

Saan itse aina,jos ei ukko tule minuutissa. Mun ongelmat on alkanu just sen takia,kun mieheltä tulee usein ja mä jään täysin ilman! Näin se menny kuitenkin.

Mutta tosiaan munhan vika on aina kaikki ollu,että ei tää uutta. No täytyy harrastaa sitten sooloseksiä,kun en ilmankaan viitti olla ja aina UKON päällä,kun SE PÄÄTTÄÄ SIITÄKIN MILLEEN SEKSII HARRASTETAAN=)

[QUOTE="vaapukkamehu";26196042]Mutta tosiaan munhan vika on aina kaikki ollu,että ei tää uutta. No täytyy harrastaa sitten sooloseksiä,kun en ilmankaan viitti olla ja aina UKON päällä,kun SE PÄÄTTÄÄ SIITÄKIN MILLEEN SEKSII HARRASTETAAN=)[/QUOTE]

Ja sinä päätät siitä miten ja mihin kehoasi käytät. Läpsäisy juttu meni ohi miten se tyttö siihen asiaan kuului... Oikeasti jos miehesi ei suostu keskusteluapua ottamaan vastaan niin hae apua itse.

Ja aluksi vielä sanoit että teillä on riitaa vain seksistä niin miksi läpsäisit miestäsi ja miten tuo koko tarina siitä ja tytöstä liittyi tähän. Ei se niin ole että kaikki on vain jommankumman vikaa. Vikaa on aina molemmissa. Apua kehoitin hakemaan siksi että et osaa käsitellä tätä asiaa aiheuttamatta pahaaoloa itsellesi. Jos sooloilu ratkaisee kaiken(loppuu valvomiset ja lohtusyömiset ja parisuhde muutoin säilyy ennallaan niin siitä sitten). On vain vaikea uskoa että seksi olisi ainoastaan ongelma jos keskusteleminen asiasta ei onnistu, ts kaikesta muustako pystytte puhumaan?

Sopikaa et ukkos runkkaa vähän ennen seksiä, kun seuraava orkku ei sitten välttämättä tule niin helposti. Jos ei suostu niin on sitten ilman. Ja jos et halua olla aina päällä niin kieltäydy. Älä pilaa itsetuntoasi ym tekemällä sängyssä kaikkea mitä toinen vaatii.

[QUOTE="äiti";26196266]Durex:lla on kondomeja joissa on puuduttavaa rasvaa sisllä joten mies ei laukea niin nopeasti. Nimi on joku performance tai sinne päin. Suosittelen![/QUOTE]

Ahaa,ootko koittanu? Meenpä googlettamaan=)) Takkar.

[QUOTE="vieras";26196120]Ja sinä päätät siitä miten ja mihin kehoasi käytät. Läpsäisy juttu meni ohi miten se tyttö siihen asiaan kuului... Oikeasti jos miehesi ei suostu keskusteluapua ottamaan vastaan niin hae apua itse.[/QUOTE]

En tiiä,halusi kai mustamaalata äitiä! Kun tietää vielä,että tyttö ottaa ressiä,jos oikeesti on jotain riitoja tms. ihan meillä tai itsellään=(....... Niin ja läppäsin,kun otti päähän noi jutut,että mun pitäs vaan oottaa taas vaikka niin lupas ja lupas edellis iltana.

[QUOTE="sondersson";26196296]Sopikaa et ukkos runkkaa vähän ennen seksiä, kun seuraava orkku ei sitten välttämättä tule niin helposti. Jos ei suostu niin on sitten ilman. Ja jos et halua olla aina päällä niin kieltäydy. Älä pilaa itsetuntoasi ym tekemällä sängyssä kaikkea mitä toinen vaatii.[/QUOTE]

Olen sanonut,että koittas silleen,mutta seuraavaan aktiin menis tunteja,kun ei heti kuulemma onnistu. Mä kieltäydynkin,mutta sitten se menee oottamiseks,että ei laukea niin äkkiä ja sit mankuu mua päälle. Annan sit periks ja meen päälle monesti kyselemättä,kun se ainoo asento,että ees saan jotain..Haluisin ,että mies on päällä,kun silleen tuntuu paremmalta nyt. Mulla on jo itsetunto pilalla!! Muutenkin olen ylipainoinen,niin ei auta asioitten paranemiseen.