Miksi mies tärisee suudellessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi että <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi että <3

Vieras
Niin suutelin yhden miehen kanssa ensikerran ja toinen tärisi vaikka kuinka paljon.
Ei oo sellasta tullu ennen vastaan (joskaan muutenkaa oo kauheesti kokemusta) ni jäin miettimään :)

Muutenkin kiinnostais tietää miten mies näyttää ihastumisen/kiinnostuksensa kun se aiheuttaa mulle aina päänvaivaa.

Ja tietysti kovasti toivoisin asiallista ketjua! :)

Me Suomen feministiyhdistyksessä olemme tutkineet miesten ihastumistapoja sillä alkuolettamuksella, että miehet ovat sikoja. Tehdyissä porsaskokeisas todettiin, että 99 prosentissa tapauksista mies alkaa ihastuessaan röhkiä, sen kalu kovettuu ja suusta valuu kuolaa.

Jos miehesi ei tee näin, niin siinä on varmaan jotain luonnotonta/poikkeavaa (vanha sukupuolenvaihtoleikkaus takana?).

Eräs ystävä kertoi olleensa mieheensä jo heti alusta niin ihastunut, että hänen huulensa tärisivät kun he suutelivat ensimmäistä kertaa! :D Jospa miehellä on jo tunnetta mukana ja suudelma oli hänelle niin upea kokemus, että tärisytti.

No ainakin minun mieheni tärisi kun suutelimme ensimmäisiä kertoja. Ja herrajestas sitä tärinää mikä tuli ensimmäisen seksikerran jälkeen ja sitä ennen :D silittelin vain hänen vatsaa, että rauhoittuisi. Eihän sitä nykyään enään tärisytä hymähtelee vain omalle innokkuudelleni läheisyyteen :D Kyllä taisi itsekkin täristä petipuuhissa siitä jännityksestä ja innosta.

Kaunista, onnea teille :) Mutta kuten jo näet, tällä palstalla et taida löytää paljon samoin ajattelevia/kauniissa ajatuksissa liihottavia naisia. Ironista kyllä koska _lähes_ kaikkien palstalla pitäisi olla perheenäitejä, siis pariutuneita naisia. Hrr...

Mun mies kans vähän tärisi jännityksestä kun suudeltiin ekaa kertaa :) sanoi vielä et jännittää. Ei siitä seksistäkään tullut mitään kun mies oli niin jännittynyt :D Hän ei siis ollut harrastanut seksiä kuin yhden ihmisen kanssa ennen mua ja heidän erostaan oli jo yli 3v eli ei ihme jos jänskättää !

Yhteistyössä