Miksi mies ei laukea yhdynnässä?

• Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
Bigger-John
Herää kysymys, miksi miehen PITÄISI laueta NIMENOMAAN yhdynnässä? Se, että nainen saa orgasmin suuseksillä tai käsin klitorista kiihottamalla, on täysin normaalia ja hyväksyttyä. Miksi miehen kohdalla on toisin?
Omasta puolestani sanon, että en edes aina halua laueta juuri yhdynnän aikana eli pilluun. Joskus se tuntuu mukavalle, joskus on mukava lopettaa jotenkin toisin (vaimo runkkaa loppuun käsilleen, tulen kasvoille, tisseille, perseelle tai perseeseen, tai mitä tahansa). Vaihtelu virkistää, ja tuntuu mukavalle kun hallitsee oman orgasminsa niin, että saa annettua ensin vaimolle täyden nautinnon ja sitten nauttia omansa.
Minä myös tykkään nähdä sperman ruiskuavan ja näen myös sen, että vaimo pitää siitä.

Taitolaji
Miehenä minä voin kertoa että kun nainen kävi vieraissa oma tulemiseni ja haluni heikkeni. Kun kävin itsekkin vieraissa haluni kasvoi ja tulin taas. Nykyisen naiseni aikana en ole käynyt vieraissa, oltu yhdessä sentään yli kymmenen vuotta. Jos huolehdin siitä että nainen saa useita ennen kuin tulen ja nainen sanoo ettei jaksa enää niin minulta jää saamatta. Parasta se on silloin kun olen oikein kiihottunut ennen yhdyntää. Tulen kun naiseni on saanut vasta muutaman ja jatkan niin kauan (tosi liukkailla) että hän on saanut tarpeeksi monta ja on tyytyväinen. Kunnon kiihotus auttaa tulemaan ja kova kiihotus auttaa jatkamaan tulemisen jälkeenkin. Omin käsin en saa ollenkaan ja toivon että saan naista niin kauan kuin itse pystyn nauttimaan.

vierailija
Mieheni on ympärileikattu ja kestää pitkään, eikä välttämättä aina saa. Suihinotossa ja kädelleni tulee mutta se "vaatii" enemmänkin runkkausliiikettä, kuin terskan hyväilyä.

Yhteistyössä