Miksi mielikuvitus alkaa aina laukkaamaan kun on yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas...

Vieras
=( Mies on töissä ja lapset nukkumassa.Asutaan maalla,ei naapureita ihan lähellä.Äsken kuului terassilta jotain kolinoita,piti hakee puhelin tähän viereen.Juu,tiiän,että oikeesti siellä vaan joko tuuli kolisuttelee jotain (sataa ja tuulee aika kovasti) tai naapurin kissat on tulleet käymään,mutta tää mielikuvitus,tää mielikuvitus.Ja nyt pitäis vielä kaikessa rauhassa nukkumaan lähteä... Harvoin alkaa tuntumaan tälle,vaikka mies ei kotona,mutta nyt on näköjään taas yks niistä harvoista illoista,kun tivois,että ei ois vuorotöitä keksitty...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
osta vahtikoira.:)
Mä itse ostin koiran ja se tuo turvaa.No tuohan se muutakin mukanaan,mutta olin valmis sitoutumaan koiraan ja sen koulutukseen.

En tykkää koirista =/ Pelkään niitä,kun lapsena tutun "kiltti" hauva otti ja purasi...

onko sinulle joskus sattunut jotain? voitteko lisätä valaistusta pihassa? tai voiko joku tulla kaveriksi iltaa viettämään varsinkin sillon kun lapset ovat nukkumassa?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
onko sinulle joskus sattunut jotain? voitteko lisätä valaistusta pihassa? tai voiko joku tulla kaveriksi iltaa viettämään varsinkin sillon kun lapset ovat nukkumassa?

Ei oo koskaan mitään sattunut ja on tuossa pihalla jo jotain valoja.Harvoin tulee ees tämmöistä tunnetta ku nyt...Semmoinen tunne,et tekis mieli mennä lasten huneeseen nukkuun,mut ei viitti,säikähtävät vielä aamulla,et miksi äiti on täällä =/ Eipä oikeen oo mahdollista seurakaan saada,ainakaan enää tänään.No,pitää kohta alkaa kattoon sohvalle telkkua ja toivoo,et uni tulis...

Yks keino on keksiä itelle tekemistä. Tai kolistelet ite enemmän, jos mahollista ilman että lapset herrää. Mie olen tällä hetkellä keskellä pimeää mettää yksin, kissatki nukkuu rauhassa. Lähin naapuri lienee jossain 10-15kilometrin päässä. Maantielläkään harvoin autoja kulkeepi. Kuuluuhan sitä kolinoita ja epämääräsiä ääniä, karhujaki täällä nähty. Yks hirvi kans tapaa käyvä tuossa terassilla, en tiä mitä varten. Joku hulluki saattaa olla liikkeellä, mut tuskinpa on yhtään sen hullumpi ko miekkään, tervetuloa vaan sisälle sieltä... Keitetään kahvit ja jutellaan henkeviä sitte. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Yks keino on keksiä itelle tekemistä. Tai kolistelet ite enemmän, jos mahollista ilman että lapset herrää. Mie olen tällä hetkellä keskellä pimeää mettää yksin, kissatki nukkuu rauhassa. Lähin naapuri lienee jossain 10-15kilometrin päässä. Maantielläkään harvoin autoja kulkeepi. Kuuluuhan sitä kolinoita ja epämääräsiä ääniä, karhujaki täällä nähty. Yks hirvi kans tapaa käyvä tuossa terassilla, en tiä mitä varten. Joku hulluki saattaa olla liikkeellä, mut tuskinpa on yhtään sen hullumpi ko miekkään, tervetuloa vaan sisälle sieltä... Keitetään kahvit ja jutellaan henkeviä sitte. :xmas:

Jep,yleensä tuo toimii,mut aina joskus ei vaan auta.Tulee joku semmoinen avuttomuus-kohtaus,vai miksikä sitä sanoisi. Tuo hirvi terassilla on muuten aika koominen =) Meillä käy vaan joskus makoilemassa tuossa pihan reunalla puskissa =)

mulla ei ole tuo pelko siitä että, olis joskus sattunut jotain vaan siitä. Kun tämä maailma on mennyt aina vaan hullunpaan suuntaan...joka päivä saa lukea kaikkia kauheuksia ja kaikenmaailman hulluista. Jopa hulluista jotka yöllä hiipailee toisten kämpiin ja asuntoihin. on rosvoja, huumehörhöjä ja tappajia, raiskaajia.... näitä kun lukee päivittäin niin mielikuvitus laukkaa kun välillä on yksin.

kyllä te siellä maalla olette kuin herrankukkarossa.. toisin on kaupungissa. ovia hakataan, soitellaan ovikelloa, tapellaan.. asuin vuosia sitten talossa jossa oli sellane ihan sairas vanhempi mies.. se oli portaiden alla, pimeessä kellarissa, saunatiloissa yms. kytiksessä. kuristeli muijaansa tämän tästä sairaalakuntoon, kunnes sitte taas vietiin hoitoon. oli johonki asuntoonkin murtautunu ja katellut nukkuvaa naista..

Yhteistyössä