Miksi miehet katselevat naisia niin paljon??

  • Viestiketjun aloittaja nickitön tällä kert
  • Ensimmäinen viesti
nickitön tällä kert
Ettekö ymmärrä miten pahalta se voi välillä tuntua kun huomaa, että taas sitä katsellaan toisia naisia vaikka olisi se oma siinä lähellä? Eihän tietty luonnolle mitään mahda, mutta tuntuu se siltä ettei itse riitä miehelle...

Korjatkaa käsitykseni jos olen väärässä..
 
Jepjep10
En tiedä mikä nyt noin huolestuttaa asiassa. Ehkä kannattaisi huolestua jos ei katselisi muita naisia. Itse ainakin katselen ja ihailen heidän kauteutta.

Ei katsominen aina tarkoita etteikö oma riitä tai vastaavaa. Ihminen on visuaallinen niin myös me miehet. Aivan samalla tavalla moni nainen katsoo komeita miehiä. Se mitä katsoessaa ajattelee on kai se tärkein asia tai onko valmis toteuttamaan sen ajatuksen.

Anteeksi vaan mutta täällä monesti lukenut asioita ja kommentteja. Olen tullut siihen päätökseen että aina on miehissä vikaa eikä oikeastaan koskaan naisissa. Menkää naiset itseenne ja ajtelkaan joskus noin päin että mitä voisitte tehdä toisin edes joskus.
 
Mä en voi sietää miehessä tätä "katselu" -piirrettä. Kerran jopa myönsi että tuleehan sitä kaikenlaista kuviteltua muita naisia katsellessa (siis seksiä). Mua oksettaa!!!! :headwall:

Paras olisi kai lopettaa koko suhde, mulle tulee jatkuvasti paha mieli ja miestä ärsyttää kun ei tajau miksi loukkaa mua...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 09:46 Kolli kirjoitti:
Katselu kuuluu miehesi luontoon, niin hän katsoo sinuakin. Sekä muut miehet katsovat sinua, miehesi voisi olla mustis, muista se.
No mikähän siinä sitten on kun ei mua kiinnosta katsella vieraita miehiä? Ja onko se tosiaan niin että kaikki miehet katselee jatkuvasti muita, kuuluu miesluonteeseen?? Siinä tapauksessa haluan olla ilman miestä :'(
 
No se vaan evoluution tuomaa uteliaisuutta, kun miehet katsoo naisia. Ei se tarkoita et ne olis heti menossa nai.maan niitä.
Sitä vaan ei osaa selittää miksi se on niin. Eikä se ole koulutuksesta kiinni.
 
nainen
olen lukenut alan kirjallisuutta ja doggareita katsellut aiheesta.

Tuo katselu on täysin normaalia ja kuuluu kaikkien miesten
perimään ja geeneihin.JA tulee aina olemaan.

Vain #&%?$!* ei katsele samalla tavalla naisia..tai katselevat varmaan
hekin ihan samasta syystä- eli ei se tarkoita pettämistä/naimista.Se on luonnollista.

 
minua ei ainakaan haittaa jos mieheni joskus sattuu vilkaisemaan muita naisia..koska eihän se sitä tarkoita että hän haluisi heitä jotenkin...eihän sitä nyt silmät kiinnikkään voi kävellä
 
ex-mies ei katsellut ainakaan silleen, että olisin sitä huomannut tai että se olisi häirinnyt, nykyisen pää ei pysy paikallaan sitten millään, niska nurin aina autoakin ajaessa.. ottaa toisinaan päähän, mutta ei voi mitään. Hassua on, ettei hän siedä, että muut miehet katsoo mua, muuttuu ihan raivopäiseksi :) heh..
Se lähinnä kyylää takapuolia, joo..
 
Jorma Molottaja
Lapinlahden Lintujen biisi "Munasarjatulta" antaa kysymykseen tyhjentävän vastauksen.


Munasarjatulta
Munasarjatulta

1)Oli toukokuun alku
kun astuin kadulle
multa hävis tolkku
te olitte paljastaneet suloiset säärenne

Munasarjatulta
Munasarjatulta

2)Tuli kesäkuun toinen
päivä lämmin ihanne
teitte musta juopon janoisen
te olitte vapauttaneet ihanat rintanne

Munasarjatulta
Munasarjatulta

*)Toukokuussa mies yllätetään
Kesäkuussa saalis väsytetään
Heinäkuussa mies alkaa kypsyä
Elokuussa on jo palanutta rypsiä

Munasarjatulta
Munasarjatulta

4)Tuli se pelätty heinäkuu
ja se kauhea helle
itkien huusin jumalaa apuun
teillä oli ne läpinäkyvät hellemekkonne

Munasarjatulta
Munasarjatulta

*)Toukokuussa mies yllätetään
Kesäkuussa saalis väsytetään
Heinäkuussa mies alkaa kypsyä
Elokuussa on jo palanutta rypsiä

Munasarjatulta
Munasarjatulta


säv. Pekka Hedkrok
san. Heikki Salomaa/Timo Eränkö


:D :D B) B) :D :D
 
vierailija
Tottakai katselen, vaikka oma kumppani olisi maailman kaunein nainen.
Hän ei voi olla samaan aikaan musta-, ruskea- ja vaaleahiuksinen. Valkoinen, musta ja aasialainen. Laiha, normaalipainoinen ja lihava. Jne...
Erilaisia naisia on kiva katsella :)
 
vierailija
Viikko sitten mentiin vaimon kanssa kauppaan. Siellä oli nainen, jolla oli legginsit tms salihousut ja meinasin pudottaa silmät. Perse oli aivan ihana.

Piti ottaa vaimo takaapäin syleilyyn, ettei huomaa että katson tuota persettä.

Vaimo on sellanen pullukka, joka stressaa painostaan, mutta ei saa sitä kuriin. Hänen pylly on ihana. Rakastan häntä, enkä ole pettänyt, enkä petä. Mutta nautin kuitenkin muiden perseiden katselemisesta.
 
Hyvän Paimenen oma pässi
No se vaan evoluution tuomaa uteliaisuutta, kun miehet katsoo naisia. Ei se tarkoita et ne olis heti menossa nai.maan niitä.
Sitä vaan ei osaa selittää miksi se on niin. Eikä se ole koulutuksesta kiinni.
Tutulla kaavalla homma menee: puolitotuuksia. Upotetaan mukaan hiukan faktaa, niin valhe menee paremmin läpi. E-valhe siis. Sitä voisi niinku ajatella ihan itsekin ja toisestakin näkökulmasta: ikinä kuullu sellaisesta niinku Matteus 5:28?
 
ihmettelijäTee
En tiedä mikä nyt noin huolestuttaa asiassa. Ehkä kannattaisi huolestua jos ei katselisi muita naisia. Itse ainakin katselen ja ihailen heidän kauteutta.

Ei katsominen aina tarkoita etteikö oma riitä tai vastaavaa. Ihminen on visuaallinen niin myös me miehet. Aivan samalla tavalla moni nainen katsoo komeita miehiä. Se mitä katsoessaa ajattelee on kai se tärkein asia tai onko valmis toteuttamaan sen ajatuksen.

Anteeksi vaan mutta täällä monesti lukenut asioita ja kommentteja. Olen tullut siihen päätökseen että aina on miehissä vikaa eikä oikeastaan koskaan naisissa. Menkää naiset itseenne ja ajtelkaan joskus noin päin että mitä voisitte tehdä toisin edes joskus.
 
Jorrmaaaa

Yhteistyössä