Miksi miehet ei voi ajoissa ilmoittaa, että eivät tule kotiin silloin kun on sovittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa vaikka tekstari, että "en pääse vielä lähtemään töistä".

Mies sanoi aamulla lähtevänsä töistä viideltä, joten päätin yllättää ja tein herkkuruoan valmiiksi tänne sillä lailla, että hän voi kävellä suoraan pöytään. No puoli kuuden jälkeen kun odotin miestä kotiin niin hän soittikin, että ei lähde vielä, että menee nyt ainakin tunti vielä....

Miksi ihmeessä ei voinut sillon viimestään viideltä jo ilmoittaa, että ei pääse lähtemään niin en olisi pitänyt kiirettä ruoankaan kanssa. Nimenomaan kysyin häneltä, että moneltako lähtee töistä niin miksi ei voi ilmoittaa jos aikookin jäädä ylitöihin. Nyt meillä sitten seisoo liedellä ruoka jäähtymässä ja en sitten tiedä miten kauan se siinä seisoo ennen kuin se mies tulee töistään kotiin. Taidan itse syödä jo ja syökäät ukko yksikseen...

Siis tyhmä asiahan tämä on valittaa, mutta jotenkin ottaa vaan nuppiin, että miksi sitä aina yrittää itse olla ystävällinen ja yllättää miestänsä jne. kun ei sitä paskaa oikeasti kiinnosta :(

Kiitos kun sain avautua :)

toinen mikä tuntuu olevan mahdottomuus on toi arviointi et kauanko töissä vielä menee... mun exä oli oikeen perusduunareiden perusduunari... oisin kuitenkin kuvitellut et monen vuoden kokemuksella ois oppinu arvoimaan et kauan sen jäjellä olevissa töissä viä menee... aina meni arviot ihan vaan parilla tunnilla pieleen... aina sai oottaa... sit ite sai hirveet kilarit jos joskus myöhästyin muutaman minuutin... no mut onkin nykyään sit exä ja oon ottanu täsmällisemmän miehen...

Ei kaikissa duuneissa ole mahdollista arvioida kauanko menee, eikä jotain ongelmalllista työvaihetta voi jättää kesken tai koko urakka kusee. Jossain koneen remppahommassa voi mennä vaikka koko yö, kun vikaa haetaan ja korjataan. Ikävää tietysti, mutta koettakaa ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kaikissa duuneissa ole mahdollista arvioida kauanko menee, eikä jotain ongelmalllista työvaihetta voi jättää kesken tai koko urakka kusee. Jossain koneen remppahommassa voi mennä vaikka koko yö, kun vikaa haetaan ja korjataan. Ikävää tietysti, mutta koettakaa ymmärtää.

Miehen työ nyt kun on toimistohommaa niin sitä en tajua, että miten edes sitä tekstaria ei voi laittaa, että "menee myöhään" vaan antaa ihan pokkana toisen vaan odottaa ja odottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miehen työ nyt kun on toimistohommaa niin sitä en tajua, että miten edes sitä tekstaria ei voi laittaa, että "menee myöhään" vaan antaa ihan pokkana toisen vaan odottaa ja odottaa...

No sitten. Mahtaako olla töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sitten. Mahtaako olla töissä.

Sitä välillä mietin itsekkin... :(

meillä ei onnistu tuollainen että sanotaan kellon tarkasti milloin tullaan.ajaa rekkaa ja aikataulu voi heittää 6 tuntiakin,jos jotakin sattuu.muutaman kerran olen kysynyt,että milloin tulet ja on sanonut että kahden tunnin päästä.olen herännyt sitten kesken unien ja toinen ei olekkaan vieressä.kauhea hätä soittaa ukolle että missä on ja yleensä jossakin hevon jeerassa auto rikki tai kiinni metsässä.
olen oppinut etten kysele,tulee kun tulee

No oletko puhunut miehelle, että haluat, että ilmoittaa jos ei pääsekään lähtemään?

Itselläni venyi helposti töissä kauemmin (samoin miehellä), eikä jaksa jokakerta ilmoittaa, jos kuitenkin toi on jatkuvasti toistuvaa. Pikemmiten, jos toinen yllättää jotenkin, niin on parempi soittaa ja kysyä ja vielä varmistella ja varmistella, että tule sitten kun sanot tulevasi...

Yhteistyössä