miksi mieheni ex vihaa minua?

Miksei (ystäväni) luota minuun enään? On totta, että minulla oli suhde hänen mieheensä heidän ollessaan vielä naimisissa. Mutta se mieshän on hänen exänsä nykyään ja minun aviomieheni nytten.

Tämä mieshän halusi itsekin erota, ei minun tarvinnut häntä väkisinkään viedä.

Sitten hän ei halua antaa heidän yhteisiä lapsiansa meille, koska emme viime kesänä ilmoittaneet ollenkaan hänelle olevamme useamman tunnin myöhässä mökiltä palatessamme
 
vihaisin mäkin
HALOO!!!!KAI TÄÄ OLI JOKU VITSI? TAI SITTEN OLET TOSI TYPERÄ.MUISTA ETTÄ SITÄ SAA MITÄ TILAA..TOIV. TULET OIKEIN ONNETTOMAX ELÄMÄSSÄS.MENIT SITTEN RIKKOMAAN PERHEEN, SÄÄLI KUN TEITÄ TUOLLAISIA ON NIIN PALJON.NO, ITE OLEN HUOMANNUT ETTÄ KUN KERRAN PETTÄÄ PETTÄÄ HYVIN TOD. NÄKÖISETI UUDESSAKIN SUHTEESSA!!! Eipä ole voinut kuin nauraa kun ex.n uusi selitti että täytyy olla parisuhteessa jotain vikaa jos pettää, no niiden parisuhteessa tuon perusteella vasta vikaa onkin :LOL:
 
halooo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 09:51 Sofia kirjoitti:
Miksei (ystäväni) luota minuun enään? On totta, että minulla oli suhde hänen mieheensä heidän ollessaan vielä naimisissa. Mutta se mieshän on hänen exänsä nykyään ja minun aviomieheni nytten.

Tämä mieshän halusi itsekin erota, ei minun tarvinnut häntä väkisinkään viedä.

Sitten hän ei halua antaa heidän yhteisiä lapsiansa meille, koska emme viime kesänä ilmoittaneet ollenkaan hänelle olevamme useamman tunnin myöhässä mökiltä palatessamme
Tämän täytyy olla vitsi tai provo!
Eihän kukaan voi oikeasti tommosia ihmetellä, kun kerran tausta on tuo.

Mutta tarina voi ihan taatusti olla totta, noin tapahtuu. Surullista, että on olemassa tommosia sofian kaltaisia "ystäviä".
Ja että lasten tapaamisasioihin (nouto tai palautus) suhtautudaan noin vähätellen, ettei sovituista kellonajoista pidetä kiiinni vaan ollaan myöhässä useampi tunti. Kun lasta odotetaan kotiin tai kun lapsen kanssa odotetaan että isi tulee hakemaan - puolen tunnin odotus on pitä aika!

Toiminta: pettäminen ja ilmoittamatta jättäminen myöhästymisestä = vastuun ottaminen, on ollut täysin vastuutonta, kertoo ihmisistä paljonkin!
:( :ashamed:
 

Yhteistyössä