Miksi mieheni EI osaa / tahdo puhua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osaako sinun miehesi puhua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osaako sinun miehesi puhua?

Vieras
Minä olen se jokaaloittaa keskustelun,henkevän,liittyen meihin,suhteeseeseen,lapsiin ja tulevaan..Toiveita ja haluja ym..
Mutta mies ei keskustele!Sanoo vaan että osaa olla ilman keskusteluja-se on akkojen löpinää..Heikot puhuvat ja vahvat olevat.
Onko oikeasti niin?
Kyllä mun mielestä asioita täytyy puhua,jos ne alkaa rassata..

Tosin juuria vois katkoa siitä ettei miehen perheessä koskaan kuulema keskusteltu,heillä isä sanoi ja se siitä,niin tehtiin.Suhdetta ym ei ikinä keskusteltu.

Meillä jo suhteen alussa sovittiin, että asioista saa ja pitää puhua niin, ettei kummankaan tarvitsee vain olettaa ja arvalilla, mitä toisen päässä liikkuu. Miehen exä oli ollut mykkäkoulu -tyyppiä ja mies välillä vieläkin ihmettelee, kun mun kanssa voi puhua asiat aina selviksi. Ja juuri tähän meidän suhteeseen ja sen hyvänä pysymiseen liittyvää keskustelua meillä on paljon.

:whistle: Minun mies sano minulle eilen,et jätä se pyykkäys jo ja istu. Eikait meillä tarvi kokoaikaa heilu johonki suuntaan. Ku istuin niin tuumas et niin minullakin olis vähän asiaa.
Oikeesti hävetti ku se oli koko illan yrittäny selittää ja mä en ollu edes reakoinu ku oli muka niin kiire tehä hommat loppuun.

:heart: Ku istuin niin saipa mieskin asiasa kerrottua loppuun.

Yhteistyössä