Miksi miehen kaveri inhoaa mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysymysmerkkinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysymysmerkkinä

Vieras
Siis olen tavannut kivan miehen -ja valitettavasti myös miehen kaverin. Tuo kaveri käyttäytyi ihan normaalisti, kunnes huomasi että minulla ja miehellä on jotain.. ja siitä hetkestä saakka se kaveri on tiuskinut minulle ja muutoinkin osoittanut käytöksellään että ei pidä minusta yhtään. En ymmärrä miksi? Tää tapaamani mieskin huomasi kaveinsa kummallisen käytöksen minua kohtaan. Että en todellakaan kuvittele asiaa.

Niin, ehkä se on mustis kaveristaan. Mutta ei sekään nyt ihan normaalilta tunnu aikuisten ihmisten kesken. En mä ymmärrä miten mä voisin olla nyt niin suuri uhka, että ihan sen takia pitäis mua kohtaan käyttäytyä tökerösti.

Niin, varmaan mustasukkainen kaveristaan. ta joku ennakkoasenne, muistutat jotain toista alitajuisesti kenen kanssa jotain hampaan kolossa, ja siirtää jotain tunteita. Voitat tämän käytöksen olemalla itse jalomielinen. Voithan kysyä suoraankin, painaako joku häntä. Älä itse kuitenkaan ole vihainen, niin hän huomaa että sinulle ei tarvitse vihoitella. Toivottavasti miesystäväsi korjaa tilanteen osoittamalla arvostusta sinulle ja että sinua pitää kohdella hyvin, tekemällä stopin kohtelulle, minusta se olisi hänen tehtävänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Niin, varmaan mustasukkainen kaveristaan. ta joku ennakkoasenne, muistutat jotain toista alitajuisesti kenen kanssa jotain hampaan kolossa, ja siirtää jotain tunteita. Voitat tämän käytöksen olemalla itse jalomielinen. Voithan kysyä suoraankin, painaako joku häntä. Älä itse kuitenkaan ole vihainen, niin hän huomaa että sinulle ei tarvitse vihoitella. Toivottavasti miesystäväsi korjaa tilanteen osoittamalla arvostusta sinulle ja että sinua pitää kohdella hyvin, tekemällä stopin kohtelulle, minusta se olisi hänen tehtävänsä.

Joo, on mies jutellut asiasta kaverinsa kanssa. Ehkä asia muuttuu ajan kanssa.

Jos se kaveri on ihastunut mieheesi, mutta ei uskalla tunnustaa sitä, koska miehesi pitää naisista ja on kaverina saanut olla miehesi lähellä.

Nyt kun sinä tulit kuvioihin, olet miehelle se tärkeämpi ja hän ei saa enää olla niin paljoa miehesi kanssa.

Jos miehesi puhuu hänelle, niin ottakaa tämä vaihtoehto huomioon, sillä väärin asetetut sanat voivat satuttaa henkisesti tosi paljon.

Selvästi on mustasukkainen kaveristaan. Pelkää menettävänsä hänet sinulle. Ei silti välttämättä ole homo. Meillä oli aikoinaan samanlainen kuvio, kun alettiin miehen kanssa seurustella. Miehen kaveri otti pesäeron meistä molemmista. Nyt 20 v jälkeen ovat taas tapailleet miehen kanssa kalastuksen merkeissä ja ovat toistensa lasten kummeja.

Mulla on tällähetkellä aika outo tilanne itselläni..
Oon toiselta paikkakunnalta lähtöisin ja nyt sijoittunut poikaystävän kotikunnille..!
Tutustuin poikaystävän kavereihin ja aluksi meni hyvin mutta huomasin olevani ulkopuolinen kun porukkaa oli enemmän (koska en pystynyt liittymään keskusteluihin tietyistä ihmisistä, koska en heitä millään tavalla tunne..)
Ja kerroin siitä poikaystävälle joka kertoi kaverilleen (vaikka kielsin) ja nyt kaikki ns syrjii mua sen takia mitä tunnen vaikka haluaisin kumminkin tutustuu poikaystävän kavereihin..!
Inhottava tunne, koska poikaystävä on ns menettämässä myös näitä koska on mun kanssa... :(

Se on varmaan vaan mustsasukkainen sulle, ja sitä risoo, ettei se saa enää hengata kahdestaan kaverinsa kanssa. Tuttu tunne, en minäkään kaikista kaverien tyttöystävistä ole aluksi tykännyt, erityisesti en niistä, jotka aina lähti mukaan joka helkkarin baarikierrokselle ja sitten pitkästyivät kun jatkettiin niitä samoja juttuja mistä ennenkin oli puhuttu, ja sitten piti lähteä tietysti kotiin ajoissa. Ihmekös jos ei aina jaksanut ilahtua kun ilmestyi paikalle kun oli kaverin kanssa sovittu että käydään parilla.

Mulla oli eräs naispuolinen ystävä jonka avomiehen ystävät oli mulle just tuollaisia. Sitten kerran kuulin vahingossa salaa(seinän läpi kun olin vessassa niin ei tajunneet että kuulen) kun haukkuivat ulkonäköäni ja kaikkea ja nauroivat paskasia päälle. kuulen siis muutenkin haukkuja ulkonäöstä ja siitä syystä olen ollut niin koulu- kuin työpaikkakiusattukin. No ystävyys loppui kun meno oli tuota ja kaverikin alkoi olla vittuilemaan päin ulkonäöstäni eikä kehdannut lähteä kanssani minnekään. No minnepä sitä lähtee kun kuulee niin minuun kohdistuvia haukkuja alati ja nolostuu siinä itsekin.

Tuota en ymmärrä että pilkataan jonkun ulkonäköä :oo
Mielummin ruma ja kiva kun kaunis ja kamala :)
Ihminen joka on niin pinnallinen että välittää vain miltä toinen näyttää ja ns valitsee kaverinsa ulkonäön perusteella, saisi jäädä siinätapauksessa yksin :)

Komppaan edellistä! Mieluummin ruma ja kiva, ku kaunis ja kamala!

Mutta aloittajan kanssa mulla on täysin samanlainen kokemus ja se johtui mun tilanteessa pelkästään siitä, että kaveri ei halunnut hänen kaverillaan olevan enemmän, mitä hänellä itsellänsä on ja oli ikään kuin mustasukkainen. Se loppui aika pian itsekseen, kun kaveri tottui tilanteeseen.

[QUOTE="Loppis";30370154]Tuota en ymmärrä että pilkataan jonkun ulkonäköä :oo
Mielummin ruma ja kiva kun kaunis ja kamala :)
Ihminen joka on niin pinnallinen että välittää vain miltä toinen näyttää ja ns valitsee kaverinsa ulkonäön perusteella, saisi jäädä siinätapauksessa yksin :)[/QUOTE]

Miehet nimenomaan valitsevat ulkonäön perusteella.