Miksi miehelle kaunis nainen on liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
Olen jo useasti huomannut, että joillakin miehillä ei itsetunto kestä jos nainen on kaunis. Kokevat alemmuutta naisen seurassa.
Kuinka moni on törmännyt tällaiseen omassa parisuhteessaan?

Nyt en väitä että olisin itse se kaunis nainen.
haluan vaan yleistä keskustelua.

No kauneus on vähän suhteellista tietty, mutta ainakin mun mies pitää mua kauniina, enkä ole kokenut parisuhteessa, että siitä ois mitään haittaa.

Joskus olen kokenut, että joku aika vieras mies on ollut mulle ilkeä, ihan kuin ennakkoon jo ajatellut, että olen jotenkin hankala tai ikävä ihminen. (syytähän en voi tietää, kun en voi tietää miltä näytän muiden silmissä) Mutta enimmäkseen miesten kanssa on helppo tulla juttuun (siis oikeassa elämässä, palstalla vähän eri juttu taas)

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Olen jo useasti huomannut, että joillakin miehillä ei itsetunto kestä jos nainen on kaunis. Kokevat alemmuutta naisen seurassa.

Omassa parisuhteessaan? Miksi se mies ottaisi kauniin jos ei sitä kestä?

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:

Omassa parisuhteessaan? Miksi se mies ottaisi kauniin jos ei sitä kestä?

Niin se suhde kaatuu sitten erilaisiin ongelmiin.

Minulle tuo on näkynyt niin, että jonkun ns. tavallisen oloisen miehen kommentti on ollut, että "piti juoda viisi paukkua ennen kuin uskalsin tulla hakemaan" ja ulkonäkö kuulemma syynä. Tylsä homma, koska varsin mukavia tyyppejä voisivat olla. Koulutukseenkin on meinannut kaatua joskus suhde.

Tuokin yksi syy varmaan;
Tutkimus: Kauniin naisen seura vaaraksi miehen sydämelle
Miehen stressitaso nousee, kun hänet altistaa jo viiden minuutin ajaksi sosiaaliseen kontaktiin nuoren, kauniin naisen kanssa. Tämä voi olla jopa vaaraksi sydämelle, väittää tuore tutkimus.
Maailman seksikkäimpiin naisiin lukeutuvan Megan Foxin seura saattaa kirjaimellisesti aiheuttaa sydänkohtauksia.
Maailman seksikkäimpiin naisiin lukeutuvan Megan Foxin seura saattaa kirjaimellisesti aiheuttaa sydänkohtauksia. (ARMANI/SPLASHNEWS.COM/AOP)
keskustele

Keskustele sydän- ja verisuonisairauksista

Pahin tilanne on silloin, kun mies ei koe olevansa "samalla tasolla" naisen kanssa, mutta jonka kiinnostusta mies silti yrittää herättää. Tällaiseen tilanteeseen joutuneen miehen stressitason kerrotaan olevan samalla tasolla kuin laskuvarjohypyn aikana. Tällöin myös sydänkohtausriski kasvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tuokin yksi syy varmaan;
Tutkimus: Kauniin naisen seura vaaraksi miehen sydämelle
Miehen stressitaso nousee, kun hänet altistaa jo viiden minuutin ajaksi sosiaaliseen kontaktiin nuoren, kauniin naisen kanssa. Tämä voi olla jopa vaaraksi sydämelle, väittää tuore tutkimus.
Maailman seksikkäimpiin naisiin lukeutuvan Megan Foxin seura saattaa kirjaimellisesti aiheuttaa sydänkohtauksia.
Maailman seksikkäimpiin naisiin lukeutuvan Megan Foxin seura saattaa kirjaimellisesti aiheuttaa sydänkohtauksia. (ARMANI/SPLASHNEWS.COM/AOP)
keskustele

Keskustele sydän- ja verisuonisairauksista

Pahin tilanne on silloin, kun mies ei koe olevansa "samalla tasolla" naisen kanssa, mutta jonka kiinnostusta mies silti yrittää herättää. Tällaiseen tilanteeseen joutuneen miehen stressitason kerrotaan olevan samalla tasolla kuin laskuvarjohypyn aikana. Tällöin myös sydänkohtausriski kasvaa...

Linkki jäi pois

http://www.iltalehti.fi/sydan/2010050211579908_sd.shtml

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Hmm. Oletteko te koskaan kuulleet, että jonkun sydän lyö niin kovaa, että sen kuulee parin metrin päähän? :snotty:

No en! :o

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Hmm. Oletteko te koskaan kuulleet, että jonkun sydän lyö niin kovaa, että sen kuulee parin metrin päähän? :snotty:

No en! :o

Minä olen. En kyllä tiennyt, että se on mahdollista. Pitää ehkä olla tosi hoikka, että se silleen kuuluu läpitte?

Itserakkaana ajattelin, että se johtui minusta. :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Samaahan väitetään siitä että jos nainen tienaa paremmin kuin mies. Kyllä se vaan sopisi että vaimo tienaisi niin paljon ettei minu tarvitsisi käydä töissä.

Eiköhän tollaset palkat ja hyvä naama ole ongelma vaan tosi epävarmoille miehille.

Samaahan väitetään siitä että jos nainen tienaa paremmin kuin mies. Kyllä se vaan sopisi että vaimo tienaisi niin paljon ettei minu tarvitsisi käydä töissä.

Eiköhän tollaset palkat ja hyvä naama ole ongelma vaan tosi epävarmoille miehille.

Voihan sitä kaunista ja hyvin tienaavaa vaimoa sitten välillä kopsasta nyrkillä naamaan että itsetunto paranee.

Voihan sitä kaunista ja hyvin tienaavaa vaimoa sitten välillä kopsasta nyrkillä naamaan että itsetunto paranee.

:o

Mies joskus selitti asiaa siten et hänen on vaikee käsittää et näin kaunis (siis miehen mielipide!) nainen jaksais olla niin tavallisen tyypin kans. Meni muuten jokunen aika et sain niin kovaan kalloon taottua et mä en kiusaa itteeni, eli en olis hänen kans jos en haluis.

Itsetunto-ongelmat siis oli meillä se isoin kynnys. Eikä tietty mun aiempi työ kauheesti helpottanu kun iskuyritykset oli oikeestaan sääntö enemmän ku poikkeus ja mieskin sen hyvin tiesi.

Aijemmassa parisuhteessa se koitui ongelmaksi, koska silloinen poikaystävä koko ajan pelkäsi että joku toinen tulee ja vie minut, koska piti minua kauniimpana kuin "omaa tasoaan". Lopulta se oli hän, joka jätti minut kun pelkäsi tulevansa jätetyksi :(

Ja tiedän, että on myös mihiä jotka ovat sairaalloisen mustasukkaisia kauniista vaimostaan ja telkeävät suunnilleen kotiin ja alistavat henkisesti, koska kokevat vaimon kauneuden uhkaksi, koska silloin muutkin miehet kiinnostuvat heistä.

Mä olen kai kaunis, viehättävä, mutta helposti lähestyttävä koska olen kiltin näköinen ja hymyilen paljon ympärilleni. Saan usein kuulla ihmettelyjä miten olen niin mukava. Olen tulkinnut tämän niin että ulkonäköni takia mulla olisi "varaa" olla kylmäkiskoisempi... Onko muille sattunut samaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aijemmassa parisuhteessa se koitui ongelmaksi, koska silloinen poikaystävä koko ajan pelkäsi että joku toinen tulee ja vie minut, koska piti minua kauniimpana kuin "omaa tasoaan". Lopulta se oli hän, joka jätti minut kun pelkäsi tulevansa jätetyksi :(

Ja tiedän, että on myös mihiä jotka ovat sairaalloisen mustasukkaisia kauniista vaimostaan ja telkeävät suunnilleen kotiin ja alistavat henkisesti, koska kokevat vaimon kauneuden uhkaksi, koska silloin muutkin miehet kiinnostuvat heistä.

En väitä että olisin kaunis, mutta aikoinaan tapailin yhtä miestä. Minä näytin ja tunnustin, että pidän hänestä ja hän on sopiva minulle, mutta hän jätti minut. Mun vaatteista hän huomautteli, että vaatteeni ovat liian hienot. Ikinä ei maininnut ulkonäöstäni. Oli kuitekin puhunut kaverilleen, että olen liian kaunis nainen hänelle . No meidän suhteen alkuaikoina, mies alkoi kovasti urheileen, jotta saisi pudotetuksi painonsa..yhdestä huoneesta tuli kuin kuntosali .. Osti siis kuntolaitteita kauheasti ja kuntoili. Mutta meidän juttu ei kestänyt. Hän jätti minut ja tämän jälkeen kaksi vuotta hän laittanut minulle viestejä, kuinka hänellä on naisia .. Olenkin miettinyt, että enhän mä noilla tiedoilla tee mitään, onko hänellä ollut naisia vai ei.