Alkuperäinen kirjoittaja ei enää muksuja:en tiä, mutta ihan sama vaikka tulis eno huomenna kunhan alkais ne puolukkapäivät!
Hauskoja sanontoja. Lisää vaan jos tulee mieleen, pitäis palata huomenna töihin ja jollen keksi mitään järkevää sanottavaa mihinkään niin saanen lainata näitä sun lausahduksia jooko.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tuo on mulla ihan vakkarisanastoa :snotty: .
Kuukautiset= täti kylässä
oksentaminen= puhua bulgariaa
toisen suututtaminen= pissiä toisen aamumuroihin
miehekäs nainen= (möreällä äänellä) "moi mä oon barbi"
:xmas:
"Menkat" on sanana lähes samanlainen keksintö kuin "täti"... menkat vaan sattuu olemaan käytetympi versio.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi ei voi sanoa rehellisesti kuukautiset, menkat tai mensut?
Tuntuu, että aikuiset naiset kiertelee ja kaartelee normaalia asiaa ja sitten keksitään tuollaisia typeriä nimityksiä.
Ei kait se nyt mitään kiertelyä oo! Rakkaalla lapsella monta nimeä jne...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi ei voi sanoa rehellisesti kuukautiset, menkat tai mensut?
Tuntuu, että aikuiset naiset kiertelee ja kaartelee normaalia asiaa ja sitten keksitään tuollaisia typeriä nimityksiä.
Menkat on kaikkea muuta kuin rakkaat :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pipanan äiti:Ei kait se nyt mitään kiertelyä oo! Rakkaalla lapsella monta nimeä jne...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi ei voi sanoa rehellisesti kuukautiset, menkat tai mensut?