Miksi meillä tapahtuu outoja?

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
Äsken olin vessassa ja mies tietokoneella siinä vieressä, yhtäkkiä ryntäsin ulos vessasta, kun kuulin, että lastenhuoneen ovi aukesi... ja kuului lapsen askeleita. Pääsin huoneeseen, niin molemmat lapset nukkui sängyissään ja ovi oli selällään. Sitä ei työntämälla saa auki :o Mä en ymmärrä kuinka se on auennut.

Ja tässä toinen, mua vieläkin karmii tämä tapaus :o
Asuttiin kerrostalossa, kun isommat lapset oli 3-vuotiaita, olin just menossa lastenhuoneen ohi vessaan, kun toinen lapsista alkoi itkeä ja siinä vaiheessa seisoin n.50cm päässä ovesta. Oven kahva heilui kamalan kovaa, niinkuin lapsi olisi sitä kauhuissaan yrittänyt avata ja kun minä yritin avata ovea, niin tuntui kuin joku olisi sitä painanut ja samalla vääntänyt kahvaa... kun sain lastenhuoneen oven auki, niin molemmat lapset nukkuivat sängyissään, eikä kumpikaan olisi ehtinyt siinä ajassa juosta sänkyyn ja laittaa peittoa hyvin :o

Ja mieskin seisoi siinä lähettyvillä ja näki tapahtuman, karmivaa :|

Ei niitä henkiä tarvitse pelätä, tai jos haluat niistä eroon niin laita kynttilöitä ristin muotoon esim. lattialle ja lue ääneen isämeidän rukous ja pyydä henkiä mennä valoon.

hmm. ootteko harrastaneet spiritismiä? tai onko talo vanha tai kuulunut jollekin jolla yhteyksiä henkimaailmaan tai hänen tavaroitaan?
useiden mielestä nuo henkimaailman asiat on mielenkiintoisia,jopa hauskoja..mutta ei!! pahaa ne vaan haluaa.

Meilläkin henkijä jorka haluavat ilmaista itseään. Erikoisinta kuitenkin kun hävinnyt ruskea pieni olkalaukku, kakkulapio ja puseero. Nuo nyt ainakin mieleen tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja meilläkin on:
Ei niitä henkiä tarvitse pelätä, tai jos haluat niistä eroon niin laita kynttilöitä ristin muotoon esim. lattialle ja lue ääneen isämeidän rukous ja pyydä henkiä mennä valoon.

Oikeasti tuo auttaa.

Mitä hittooo... Ei tollasia saa puhua. Nyt en saa yksin enää ikinä unta ja kummonkin joudun aina pari viikkoa oleen yksin. Raskaana olen ja kohta varmaan saaan jonkun kohtauksen kun niin rupes pelottaan :'( ääääääkkkk :(

Alkuperäinen kirjoittaja Skeptikko:
HAH HAH. Kaikkea se mielikuvitus teettääkin. Älkää nyt kuitenkaan lapsillenne tuota puppua syöttäkö.

Anna mä veikkaan ;) olet mies?
Ei mutta ylipäätään olet vain ihminen joka ei ole koskaa kokenut mitään "yliluonnollista" ja ole siitä kiitollinen, sillä aina ne ei ole kovin miellyttäviä kokemuksia :(.

Yhteistyössä