Äsken olin vessassa ja mies tietokoneella siinä vieressä, yhtäkkiä ryntäsin ulos vessasta, kun kuulin, että lastenhuoneen ovi aukesi... ja kuului lapsen askeleita. Pääsin huoneeseen, niin molemmat lapset nukkui sängyissään ja ovi oli selällään. Sitä ei työntämälla saa auki
Mä en ymmärrä kuinka se on auennut.
Ja tässä toinen, mua vieläkin karmii tämä tapaus
Asuttiin kerrostalossa, kun isommat lapset oli 3-vuotiaita, olin just menossa lastenhuoneen ohi vessaan, kun toinen lapsista alkoi itkeä ja siinä vaiheessa seisoin n.50cm päässä ovesta. Oven kahva heilui kamalan kovaa, niinkuin lapsi olisi sitä kauhuissaan yrittänyt avata ja kun minä yritin avata ovea, niin tuntui kuin joku olisi sitä painanut ja samalla vääntänyt kahvaa... kun sain lastenhuoneen oven auki, niin molemmat lapset nukkuivat sängyissään, eikä kumpikaan olisi ehtinyt siinä ajassa juosta sänkyyn ja laittaa peittoa hyvin
Ja mieskin seisoi siinä lähettyvillä ja näki tapahtuman, karmivaa :|
Ja tässä toinen, mua vieläkin karmii tämä tapaus
Asuttiin kerrostalossa, kun isommat lapset oli 3-vuotiaita, olin just menossa lastenhuoneen ohi vessaan, kun toinen lapsista alkoi itkeä ja siinä vaiheessa seisoin n.50cm päässä ovesta. Oven kahva heilui kamalan kovaa, niinkuin lapsi olisi sitä kauhuissaan yrittänyt avata ja kun minä yritin avata ovea, niin tuntui kuin joku olisi sitä painanut ja samalla vääntänyt kahvaa... kun sain lastenhuoneen oven auki, niin molemmat lapset nukkuivat sängyissään, eikä kumpikaan olisi ehtinyt siinä ajassa juosta sänkyyn ja laittaa peittoa hyvin
Ja mieskin seisoi siinä lähettyvillä ja näki tapahtuman, karmivaa :|